quote:Op zondag 26 april 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
Sure tast toe, wat wil je erbij drinken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 april 2020 15:56 schreef Karzai het volgende:
Sure tast toe, wat wil je erbij drinken?
[ afbeelding ]
Bah, adsquote:Op zondag 26 april 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
ik zit buiten hoor met het laptoppie
[ afbeelding ]
oh lekkerquote:Op zondag 26 april 2020 16:42 schreef Goitske het volgende:
Ik sta in de keuken cupcakes en macarons maken
macarons nooit op, zijn die lekker?quote:Op zondag 26 april 2020 16:42 schreef Goitske het volgende:
Ik sta in de keuken cupcakes en macarons maken
ja niet de goedkoopste snackquote:Op zondag 26 april 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
macarons nooit op, zijn die lekker?
Zag op de kvw dat die heel duur zijn
Twee keer [ctrl] + [+]quote:Op zondag 26 april 2020 16:25 schreef Karzai het volgende:
En betaal een tientje voor een abbo, heb je geen ads meer
Of download add blocker
Allebei is nog beter
je hebt nu toch genoeg tijd om de handleiding goed door te lezen?quote:Op zondag 26 april 2020 16:52 schreef Karzai het volgende:
Ik heb die nieuwe oven ook nog niet helemaal door, vroeger had ik een simpele gasoven, hier zitten allemaal verschillende opties op
ja heb ik gedaan maar je hebt toch the human touch nodig want dat boekje klopt niet helemaalquote:Op zondag 26 april 2020 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
je hebt nu toch genoeg tijd om de handleiding goed door te lezen?
Zooooo lekker!quote:Op zondag 26 april 2020 16:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
macarons nooit op, zijn die lekker?
Zag op de kvw dat die heel duur zijn
Ik koop ze altijdquote:Op zondag 26 april 2020 17:09 schreef Goitske het volgende:
Ik vind eigenlijk alles lekker![]()
Ben er dol op vind het altijd wel een dingetje om ze te maken of het goed gaat. Zit nu voor de oven te kijken of ze een mooi voetje krijgen
Gaat om de smaakquote:Op zondag 26 april 2020 17:19 schreef Goitske het volgende:
Hmm ik had er spikkels op gedaan en nu is de bovenkant gedompeld
netjes gedaan hoor, al dat schuren en olien, respectquote:Op zondag 26 april 2020 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
probeerde net de zijkantjes van de planken te doen, dat gaat niet zo makkelijk :p
quote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
netjes gedaan hoor, al dat schuren en olien, respect![]()
[ afbeelding ]
geef ze een zak worteltjesquote:Op zondag 26 april 2020 17:35 schreef Goitske het volgende:
Ze lopen hier de cupcakes op te vreten moet geloof ik nog een keer cupcakes maken
lekkerquote:Op zondag 26 april 2020 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Salade, schnitzeltje, stroganoffsaus
Wanneer komt er een hot tub?quote:Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Mijn beneden buurjongen gaat helpen met stroom buiten
Kijk nu naar terras verwarmers
deze heeft kettingen, kan ik hem zo aan de pergola hangen
https://www.coolblue.nl/p(...)iBU1qFBoCNwgQAvD_BwE
quote:Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Mijn beneden buurjongen gaat helpen met stroom buiten
Op de rede van Scheveningenquote:Op zondag 26 april 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is onderwegmaar niet voor 18u morgenavond dwars van Scheveningen
Jammer. Dat lijkt me echt zaaaaalig op een koude winteravondquote:Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de contructie dat niet houdt :p
ja.quote:
ja zou ook echt te asociaal zijn in deze buurtquote:Op zondag 26 april 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Dat lijkt me echt zaaaaalig op een koude winteravond
Beide zijn correct Nederlands. Alleen Onder de rivieren spreekt men van Friet en daarboven patatquote:
Gezonde tegenzinquote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er zin in of zie je er tegenop?
In warm water zitten terwijl er sneeuwvlokjes rond je hoofd dwarrelen is echt het eindequote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou ook echt te asociaal zijn in deze buurt
Al is het wel rdelijk tokkie ook
ja maar hoe vaak hebben we sneeuw:pquote:Op zondag 26 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In warm water zitten terwijl er sneeuwvlokjes rond je hoofd dwarrelen is echt het einde
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 26 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gezonde tegenzinHeb de eerste week altijd wel van 'Waar de fuck ben ik weer aan begonnen'
quote:Op zondag 26 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak hebben we sneeuw:p
best een tijdquote:Op zondag 26 april 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
9 weken is de planning, afhankelijk van corona maatregelen over 2 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ja en nu willen wij een picquote:Op zondag 26 april 2020 18:18 schreef UitStraling het volgende:
Hele dag gewaterskied en gepicknickt aan de waterkant in de zon dus ik zie eruit als een surfboy nu
quote:Op zondag 26 april 2020 18:17 schreef Bos81 het volgende:
Ik realiseerde me van de week dat ik nog voordat alles bekend was een beeldje van een gordeldier via Ali Express had besteld... Ben ik nu (mede)verantwoordelijk voor de crisis??Zolang je ‘m niet tussen je boterham doet nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want anders bestempelen we zijn post als regelrechte onzin..quote:
Dat was ik niet van plan iigquote:Op zondag 26 april 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang je ‘m niet tussen je boterham doet niet
ik ben even naar m'n ouders geweest.. daar helemaal versuft in de zon. Gegeten afscheid genomen van beaglemans enzo.quote:Op zondag 26 april 2020 18:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb heel suf een paar koppen koffie met mijn vader gedronken en met het hondje gespeeld
Ik realiseerde me van de week dat ik nog voordat alles bekend was een beeldje van een gordeldier via Ali Express had besteld... Ben ik nu (mede)verantwoordelijk voor de crisis??He kijk wie hebben we hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Beaglemansquote:Op zondag 26 april 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben even naar m'n ouders geweest.. daar helemaal versuft in de zon. Gegeten afscheid genomen van beaglemans enzo.
Achja als 't morgen toch PM wordt, ga ik nog even langs wanneer ik richting Scheveningen ga. Laatste restjes koelkast inhoud afgeven en mn laatste was even afgeven
Buuf?quote:Op zondag 26 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
Overdreven picknick ook, ik kon niet bedenken wat ze niet had meegenomen, mooi hoe sommige mensen geen maat kunnen houden als ze ergens enthousiast over zijn
ja, hij had niet door dat ik er was omdat ik nu dus met die mercedes rondkachel.quote:
wandelenquote:Op zondag 26 april 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Nog twee dagen vrij maar geen idee wat ik moet gaan doen
Aaaw.quote:Op zondag 26 april 2020 18:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja, hij had niet door dat ik er was omdat ik nu dus met die mercedes rondkachel.
Hij sprong letterlijk een meter de lucht in toen ik eens achter 'm stond hehehe
quote:Op zondag 26 april 2020 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
`
Nee vrouwelijke collega die even toe was aan buitenlucht en prettig gezelschap.
Dinsdag wil ik ergens gaan wandelen.quote:
Ik zou best eens een dagje een vrouwenmagneet willen zijn. Beetje Brad Pitt-looks hebben. Zou voor de verandering wel interessant zijnquote:Op zondag 26 april 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn zwembroek aangehouden hoor, trouwe puppy dat ik ben.
D’r onesie. Die komt niet van de bank af morgen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:31 schreef Karzai het volgende:
Wat trekt maxima morgen aan?
[ afbeelding ]
Het was gewoon een gezellig dagje in de buitenlucht tussen twee mensen die elkaar mogen en goed kunnen praten joh.quote:Op zondag 26 april 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best eens een dagje een vrouwenmagneet willen zijn. Beetje Brad Pitt-looks hebben. Zou voor de verandering wel interessant zijn
mooi is datquote:Op zondag 26 april 2020 18:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaw.Hondje van mijn vader sprong ook op toen ik het tuinhek opendeed. Ze lag te slapen in het zonnetje.
Ik dacht dat je ontslagen was. Is dit een nieuwe baan?quote:
Ik realiseerde me van de week dat ik nog voordat alles bekend was een beeldje van een gordeldier via Ali Express had besteld... Ben ik nu (mede)verantwoordelijk voor de crisis??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
wat schattig!
Nee joh, hoe kom je daar nu bij?quote:Op zondag 26 april 2020 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je ontslagen was. Is dit een nieuwe baan?
Vond ik ook, toen ik hem bestelde, wist ik veel dat dit beestje een paar maanden later hot news zou worden...quote:
leukquote:Op zondag 26 april 2020 18:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vond ik ook, toen ik hem bestelde, wist ik veel dat dit beestje een paar maanden later hot news zou worden...
Nou ja, omdat je dat posttequote:
wavooreen?quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een nieuwe stofzuiger. het mondstuk geeft licht![]()
meer licht, minder zuigkracht?quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
Wat ga je daar allemaal mee doen?quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
alles en iedereen zuigenquote:Op zondag 26 april 2020 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga je daar allemaal mee doen?
Ze krijgen ook alles aan jou verkocht als ze er een paar ledjes in vrotten.quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2020 18:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze krijgen ook alles aan jou verkocht als ze er een paar ledjes in vrotten.
[..]
fancy dingquote:Op zondag 26 april 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Stond op ibood met cashback, 200 euro
https://www.coolblue.nl/p(...)Nodv1NBoCd-UQAvD_BwE
[..]
[..]
Oh ja die heb je natuurlijk wel allebei nodig danquote:Op zondag 26 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das dan als een dweil. daarmee kan je niet zuigen
#trots op mezelfquote:Op zondag 26 april 2020 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff rondje gelopen (o a. Haagse Bos). Toch mooi 7,5 km
en die vriezer ging razend snel met de stoomreinigerquote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die heb je natuurlijk wel allebei nodig dan
ja johquote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
heb nog een klein flesje, maar das gelijk 2 glazen
Ja doe eens gek.quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
Groter glas pakken dan.quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
Hier is het ook al zo kurkdroogquote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond voor het eerst in 6 weken ofzo regen hier![]()
2 hele? Nou, nouquote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
kan je partner geen subtiele hint geven?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we hebben morgen kaasfondue bij schoonouders maar ze hebben er alleen brood bij. Is het raar om zelfs iets mee te brengen zoals een paprika en wat aardappeltjes?
Ik vind het zo kut om daarna naar de McDonald's ofzo te moeten rijden of van te voren een enorme salade te eten, maar brood met kaas is niet echt een avondmaaltijd.
Kaasfondue hoort met brood. Al is het natuurlijk wel zo dat je er van alles in kunt douwen. Broccolli of bloemkoolroosjes gaan ook prima.quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we hebben morgen kaasfondue bij schoonouders maar ze hebben er alleen brood bij. Is het raar om zelfs iets mee te brengen zoals een paprika en wat aardappeltjes?
Ik vind het zo kut om daarna naar de McDonald's ofzo te moeten rijden of van te voren een enorme salade te eten, maar brood met kaas is niet echt een avondmaaltijd.
misschie vinden zij dat ook wel lekker?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Er hoort eigenlijk alleen brood bijquote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is misschien wel handig jaquote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je partner geen subtiele hint geven?
Ik zeg dit soort dingen gewoon altijd, ja lekker schoonouders maar dan niet alleen met brood en kaas want dat is geen volledige maaltijd, gezellig.quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
'Is er ook nog wat anders te nassen dan kaas mee brood ofwat?'quote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je partner geen subtiele hint geven?
Ben wel blij met even regen. Pollen een dagje uit de luchtquote:
Wat? Kun je nog scheiden?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ja kan wel, maar hoort er eigenlijk niet inquote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou nee hoor @:kwiwi je kunt groentes in kaasfondue dippen
Ooooh ja brandgevaar is natuurlijk ook een dingetje met buiten BBQ-enquote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben wel blij met even regen. Pollen een dagje uit de luchtEn misschien mogen we daarna ook weer in het bos bbq'en. Normaal mag dat pas in augustus ofzo niet meer. Nu al in April!!
Met altijd braaf autistisch volgen hoe 'iets hoort' is nog nooit wat bereikt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar hoort er eigenlijk niet in
quote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met altijd braaf autistisch volgen hoe 'iets hoort' is nog nooit wat bereikt.
Ligt eraan met welke cultuur je te maken hebt ook denk ik. Ik ben hier wel wat voorzichtiger geworden want de Nederlandse directheid wordt niet overal en altijd op prijs gesteldquote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Nooit iets van begrepen ook niet dat eromheen lullen, zeker niet om de simpele kleine dingen des levens.
Ga je zo weer slaan met je rare boekje zeker.quote:
Is het nog wel een negerzoen als ie oranje is?quote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit weekend was voor mij al soort oranjeweekend met extra lekkers, oranjenegerzoenen, en morgen nog tompoucen
ja gewoon de regels volgenquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je zo weer slaan met je rare boekje zeker.
meer met van die rood, wit, blauw, oranje hagelslagjes eropquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het nog wel een negerzoen als ie oranje is?
Nee dat weet ik maar al te goed maar ze passen zich maar aanquote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke cultuur je te maken hebt ook denk ik. Ik ben hier wel wat voorzichtiger geworden want de Nederlandse directheid wordt niet overal en altijd op prijs gesteld
Owhquote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt het tegen iemand die van een glas al onder tafel ligt
Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regelsquote:
Rebel dat je er bentquote:Op zondag 26 april 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regels
behalve jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
beneden buren zijn aan het bbquen. toen ze hem aandeden deed iedereen de ramen dicht
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur. Ben niet zo'n rebel als jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar al te goed maar ze passen zich maar aan
Gaat me geheel natuurlijk en vanzelf af.quote:Op zondag 26 april 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur. Ben niet zo'n rebel als jij
Tot op zekere hoogtequote:Op zondag 26 april 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur.
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rebel to the grain there's no way to barricade me![]()
Zo'n idee had ik al jaquote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat me geheel natuurlijk en vanzelf af.
Ja die broek viel mij ook gelijk op.quote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand zich verveelt.. LIF / Inzettende kaalheid?
Culture clash op je bord.quote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zag net een foto van iemand die asperges met een kipkrokant schnitzel ging eten
Zou ik ook gerust doenquote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zag net een foto van iemand die asperges met een kipkrokant schnitzel ging eten
In deze tijd eet ik echt driemaal per week asperges.quote:Op zondag 26 april 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doenal eet ik zo zelden asperges dat wanneer ik ze eet ze wel 'goed' maak (ingewikkeld in spek met gekookte eitjes erbij).
Goddomme nog niet eens gehadquote:Op zondag 26 april 2020 19:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In deze tijd eet ik echt driemaal per week asperges.
mijn vader was thuis juist de asperge specialistquote:Op zondag 26 april 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Goddomme nog niet eens gehad![]()
Zal vrouwmensch eens instrueren.
Gewoon zelf gaan kopen en ze in haar gezicht gooien.quote:Op zondag 26 april 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader was thuis juist de asperge specialist
Ohja kan ze natuurlijk ook zelf maken.quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn vader was thuis juist de asperge specialist
quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, @:faxie plopt blijkbaar dingen in je mond als je gaapt.
Al die ex-vrouwen in één klap verklaard.quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon zelf gaan kopen en ze in haar gezicht gooien.
Alleen bij vrouwen, hoop ikquote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dan zeg je schat ik kook vanavond en dan maak je lekker asperges.quote:Op zondag 26 april 2020 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Piemelmannetje maakt al 10 jaar datzelfde grapje.quote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Net als jouw typetjequote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Piemelmannetje maakt al 10 jaar datzelfde grapje.
Laatste keer dat ik ze had heb ik ze gewoon in spek gewikkeld en in de grillpan gemiktquote:Op zondag 26 april 2020 19:17 schreef FranticDJ het volgende:
Even 3 minuten in kokend water en dan het vuur eraf. minuutje of 10 laten staan in het hete water en ze zijn perfect.
nee? doen jullie nooit eens een avondje 'koken wat ik lekker vind'?quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee dan zeg je schat ik kook vanavond en dan maak je lekker asperges.
Ik ben de enige die het thuis lekker vind dus maak het nooit.
Wel met ham en ei.quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee dan zeg je schat ik kook vanavond en dan maak je lekker asperges.
Ik ben de enige die het thuis lekker vind dus maak het nooit.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al die ex-vrouwen in één klap verklaard.
wanneer zie je haar weer?quote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee? doen jullie nooit eens een avondje 'koken wat ik lekker vind'?
Ik moet met de vrouw heel erg opletten qua dieet wensen en allergieën. maar dat weerhoudt mij er echt niet van om dingen te maken die ik lekker vind. Dan kook ik voor haar iets anders.
Vind ik nog netjes. Ik zou dan gewoon als vrouw in dit scenario wat voor mezelf kokenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet met de vrouw heel erg opletten qua dieet wensen en allergieën. maar dat weerhoudt mij er echt niet van om dingen te maken die ik lekker vind. Dan kook ik voor haar iets anders.
Heb genoeg lekkers voor iedereenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de nood hoog is, moet je lagere eisen stellen?
Heb 2 moeilijke eters als kinderen dus avond eten is al een uitdaging. Gaat steeds iets beter dus ooit krijg ik ze aan mijn kant qua etenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je in je tuin gechilld?quote:Op zondag 26 april 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had om de week een dag dat ik toch alleen at, maar ja. Covid.
Geen vleesdagen meer?quote:Op zondag 26 april 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had om de week een dag dat ik toch alleen at, maar ja. Covid.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Faxie het volgende:
Heb een pot vol paaseitjes hier, maar oke als toch niemand wil....
quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las heb je in je tuin (asperges) geschild
Nee, uiteindelijk geen zin gehad om de stoelen te ontsmurriën.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk geen zin gehad om de stoelen te ontsmurriën.![]()
Wel nog steeds tevreden als ik naar buiten kijk.
De loktrucquote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Faxie het volgende:
Heb een pot vol paaseitjes hier, maar oke als toch niemand wil....
Oh, dat zou gewoon kunnen hoor. Vind ik zelf vooral irritant, aparte dingen maken.quote:
Mja ok, maar je vindt het echt teveel moeite dan om af en toe iets anders voor jou (en evt je partner) te maken?quote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb 2 moeilijke eters als kinderen dus avond eten is al een uitdaging. Gaat steeds iets beter dus ooit krijg ik ze aan mijn kant qua eten
Bij mij is het ook opzet. De weegschaal was een beetje boos op mequote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat was met opzet, alleen nog gezonde dingen in huis
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.quote:Op zondag 26 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ok, maar je vindt het echt teveel moeite dan om af en toe iets anders voor jou (en evt je partner) te maken?
Klinkt botter dan ik het bedoel
Witquote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn die gouden cappuccino of wit?
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootjequote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij is het ook opzet. De weegschaal was een beetje boos op me
Maar jij sport heel veel dus je kan nooit te dik zijnquote:Op zondag 26 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootje
Pas op dat ie niet zinktquote:Op zondag 26 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootje
Lees: Hij vindt je dik.quote:Op zondag 26 april 2020 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
En een mail van mijn trainer dat 'ie in mei afvalcoaching gratis maakt. Toeval...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |