SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Letterlijk de eerste keer dat ik deze kant van mezelf zie, maar dit lijkt op een vrij prematuur inzettende kaalheid op een leeftijd van 35. Bestaat er een plan van aanpak om deze ontwikkeling een halt toe te roepen? Ik lees dat het geneesmiddel Finasteride daadwerkelijk zoden aan de dijk kan zetten in de strijd tegen kaalheid.
Ik dacht dat het zijn schoenen waren, maar het zijn z'n benen.quote:Op zondag 26 april 2020 18:41 schreef RedFever007 het volgende:
zou mij meer druk maken om je spillebeentjes
Beste advies.quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef Farenji het volgende:
Prematuur? Bij mij begon het al rond mijn 25e.
Mijn advies: accepteer het gewoon. Je kan duizenden euro's uitgeven aan middeltjes en medicijnen en transplantaties etc maar dat is alleen uitstel van het onvermijdelijke, als het al helpt.
Dan heb je raar gevormde tegels.quote:Op zondag 26 april 2020 18:43 schreef MissionPhailed het volgende:
De lens van de camera geeft een vertekend beeld. Nee, ik heb geen anorexia en nee, ik heb geen spillebeentjes
quote:
Niet iedere 30-plusser draagt een muisgrijze linnen pantalonquote:Op zondag 26 april 2020 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit dus
Die broek is nog oneindig x lelijker dan dat kapsel
Als ik kaal zou worden zou ik direct agent 47 mode gaan.quote:Op zondag 26 april 2020 19:01 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
[..]
Niet iedere 30-plusser draagt een muisgrijze linnen pantalon![]()
Dat terzijde, hopen dat het kaalheidsproces dan maar traag verloopt en ik niet over een jaar of 10 al grotendeels kaal ben. Da's geen ideaal scenario!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |