quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las heb je in je tuin (asperges) geschild
Nee, uiteindelijk geen zin gehad om de stoelen te ontsmurriën.quote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, uiteindelijk geen zin gehad om de stoelen te ontsmurriën.![]()
Wel nog steeds tevreden als ik naar buiten kijk.
De loktrucquote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Faxie het volgende:
Heb een pot vol paaseitjes hier, maar oke als toch niemand wil....
Oh, dat zou gewoon kunnen hoor. Vind ik zelf vooral irritant, aparte dingen maken.quote:
Mja ok, maar je vindt het echt teveel moeite dan om af en toe iets anders voor jou (en evt je partner) te maken?quote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Goitske het volgende:
[..]
Heb 2 moeilijke eters als kinderen dus avond eten is al een uitdaging. Gaat steeds iets beter dus ooit krijg ik ze aan mijn kant qua eten
Bij mij is het ook opzet. De weegschaal was een beetje boos op mequote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar dat was met opzet, alleen nog gezonde dingen in huis
Is ook geen makkelijke eter. Ik kook al sommige dagen gescheiden. Vandaag salade erbij willen ze ook niet.. nou succes ik wel. En ik laat de kinderen soms voor eten dan eten wij wat anders.quote:Op zondag 26 april 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ok, maar je vindt het echt teveel moeite dan om af en toe iets anders voor jou (en evt je partner) te maken?
Klinkt botter dan ik het bedoel
Witquote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn die gouden cappuccino of wit?
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootjequote:Op zondag 26 april 2020 19:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij is het ook opzet. De weegschaal was een beetje boos op me
Maar jij sport heel veel dus je kan nooit te dik zijnquote:Op zondag 26 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootje
Pas op dat ie niet zinktquote:Op zondag 26 april 2020 19:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou, zitten we gezellig in hetzelfde bootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |