Wel met ham en ei.quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nee dan zeg je schat ik kook vanavond en dan maak je lekker asperges.
Ik ben de enige die het thuis lekker vind dus maak het nooit.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al die ex-vrouwen in één klap verklaard.
wanneer zie je haar weer?quote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee? doen jullie nooit eens een avondje 'koken wat ik lekker vind'?
Ik moet met de vrouw heel erg opletten qua dieet wensen en allergieën. maar dat weerhoudt mij er echt niet van om dingen te maken die ik lekker vind. Dan kook ik voor haar iets anders.
Vind ik nog netjes. Ik zou dan gewoon als vrouw in dit scenario wat voor mezelf kokenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik moet met de vrouw heel erg opletten qua dieet wensen en allergieën. maar dat weerhoudt mij er echt niet van om dingen te maken die ik lekker vind. Dan kook ik voor haar iets anders.
Heb genoeg lekkers voor iedereenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als de nood hoog is, moet je lagere eisen stellen?
Heb 2 moeilijke eters als kinderen dus avond eten is al een uitdaging. Gaat steeds iets beter dus ooit krijg ik ze aan mijn kant qua etenquote:Op zondag 26 april 2020 19:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je in je tuin gechilld?quote:Op zondag 26 april 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had om de week een dag dat ik toch alleen at, maar ja. Covid.
Geen vleesdagen meer?quote:Op zondag 26 april 2020 19:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik had om de week een dag dat ik toch alleen at, maar ja. Covid.
quote:Op zondag 26 april 2020 19:22 schreef Faxie het volgende:
Heb een pot vol paaseitjes hier, maar oke als toch niemand wil....
quote:Op zondag 26 april 2020 19:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik las heb je in je tuin (asperges) geschild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |