quote:Op zondag 26 april 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
Mijn beneden buurjongen gaat helpen met stroom buiten
Op de rede van Scheveningenquote:Op zondag 26 april 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze is onderwegmaar niet voor 18u morgenavond dwars van Scheveningen
Jammer. Dat lijkt me echt zaaaaalig op een koude winteravondquote:Op zondag 26 april 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja denk dat de contructie dat niet houdt :p
ja.quote:
ja zou ook echt te asociaal zijn in deze buurtquote:Op zondag 26 april 2020 18:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jammer. Dat lijkt me echt zaaaaalig op een koude winteravond
Beide zijn correct Nederlands. Alleen Onder de rivieren spreekt men van Friet en daarboven patatquote:
Gezonde tegenzinquote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je er zin in of zie je er tegenop?
In warm water zitten terwijl er sneeuwvlokjes rond je hoofd dwarrelen is echt het eindequote:Op zondag 26 april 2020 18:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zou ook echt te asociaal zijn in deze buurt
Al is het wel rdelijk tokkie ook
ja maar hoe vaak hebben we sneeuw:pquote:Op zondag 26 april 2020 18:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In warm water zitten terwijl er sneeuwvlokjes rond je hoofd dwarrelen is echt het einde
Kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op zondag 26 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Gezonde tegenzinHeb de eerste week altijd wel van 'Waar de fuck ben ik weer aan begonnen'
quote:Op zondag 26 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar hoe vaak hebben we sneeuw:p
best een tijdquote:Op zondag 26 april 2020 18:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
9 weken is de planning, afhankelijk van corona maatregelen over 2 maanden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |