Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regelsquote:
Rebel dat je er bentquote:Op zondag 26 april 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regels
behalve jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
beneden buren zijn aan het bbquen. toen ze hem aandeden deed iedereen de ramen dicht
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur. Ben niet zo'n rebel als jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar al te goed maar ze passen zich maar aan
Gaat me geheel natuurlijk en vanzelf af.quote:Op zondag 26 april 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur. Ben niet zo'n rebel als jij
Tot op zekere hoogtequote:Op zondag 26 april 2020 19:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur.
Rebel to the grain there's no way to barricade mequote:
quote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Rebel to the grain there's no way to barricade me![]()
Zo'n idee had ik al jaquote:Op zondag 26 april 2020 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat me geheel natuurlijk en vanzelf af.
Ja die broek viel mij ook gelijk op.quote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef kwiwi het volgende:
Als iemand zich verveelt.. LIF / Inzettende kaalheid?
Culture clash op je bord.quote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zag net een foto van iemand die asperges met een kipkrokant schnitzel ging eten
Zou ik ook gerust doenquote:Op zondag 26 april 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
Ik zag net een foto van iemand die asperges met een kipkrokant schnitzel ging eten
In deze tijd eet ik echt driemaal per week asperges.quote:Op zondag 26 april 2020 19:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ik ook gerust doenal eet ik zo zelden asperges dat wanneer ik ze eet ze wel 'goed' maak (ingewikkeld in spek met gekookte eitjes erbij).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |