'Is er ook nog wat anders te nassen dan kaas mee brood ofwat?'quote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je partner geen subtiele hint geven?
Ben wel blij met even regen. Pollen een dagje uit de luchtquote:
Wat? Kun je nog scheiden?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we hebben morgen kaasfondue bij schoonouders maar ze hebben er alleen brood bij. Is het raar om zelfs iets mee te brengen zoals een paprika en wat aardappeltjes?
Ik vind het zo kut om daarna naar de McDonald's ofzo te moeten rijden of van te voren een enorme salade te eten, maar brood met kaas is niet echt een avondmaaltijd.
Ja kan wel, maar hoort er eigenlijk niet inquote:Op zondag 26 april 2020 18:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
nou nee hoor @:kwiwi je kunt groentes in kaasfondue dippen
Ooooh ja brandgevaar is natuurlijk ook een dingetje met buiten BBQ-enquote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben wel blij met even regen. Pollen een dagje uit de luchtEn misschien mogen we daarna ook weer in het bos bbq'en. Normaal mag dat pas in augustus ofzo niet meer. Nu al in April!!
Met altijd braaf autistisch volgen hoe 'iets hoort' is nog nooit wat bereikt.quote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan wel, maar hoort er eigenlijk niet in
quote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met altijd braaf autistisch volgen hoe 'iets hoort' is nog nooit wat bereikt.
Ligt eraan met welke cultuur je te maken hebt ook denk ik. Ik ben hier wel wat voorzichtiger geworden want de Nederlandse directheid wordt niet overal en altijd op prijs gesteldquote:Op zondag 26 april 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
Nooit iets van begrepen ook niet dat eromheen lullen, zeker niet om de simpele kleine dingen des levens.
Ga je zo weer slaan met je rare boekje zeker.quote:
Is het nog wel een negerzoen als ie oranje is?quote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef TheVoice4ever het volgende:
dit weekend was voor mij al soort oranjeweekend met extra lekkers, oranjenegerzoenen, en morgen nog tompoucen
ja gewoon de regels volgenquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je zo weer slaan met je rare boekje zeker.
meer met van die rood, wit, blauw, oranje hagelslagjes eropquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het nog wel een negerzoen als ie oranje is?
Nee dat weet ik maar al te goed maar ze passen zich maar aanquote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ligt eraan met welke cultuur je te maken hebt ook denk ik. Ik ben hier wel wat voorzichtiger geworden want de Nederlandse directheid wordt niet overal en altijd op prijs gesteld
Owhquote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
je hebt het tegen iemand die van een glas al onder tafel ligt
Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regelsquote:
Rebel dat je er bentquote:Op zondag 26 april 2020 19:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van een iets vrijere interpretatie van de regels
behalve jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:02 schreef bitterbal het volgende:
beneden buren zijn aan het bbquen. toen ze hem aandeden deed iedereen de ramen dicht
Oh ik pas me overal aan aan de lokale cultuur. Ben niet zo'n rebel als jijquote:Op zondag 26 april 2020 19:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat weet ik maar al te goed maar ze passen zich maar aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |