Oh ja die heb je natuurlijk wel allebei nodig danquote:Op zondag 26 april 2020 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das dan als een dweil. daarmee kan je niet zuigen
#trots op mezelfquote:Op zondag 26 april 2020 18:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ff rondje gelopen (o a. Haagse Bos). Toch mooi 7,5 km
en die vriezer ging razend snel met de stoomreinigerquote:Op zondag 26 april 2020 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja die heb je natuurlijk wel allebei nodig dan
ja johquote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
heb nog een klein flesje, maar das gelijk 2 glazen
Ja doe eens gek.quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
Groter glas pakken dan.quote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
Hier is het ook al zo kurkdroogquote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
Vanavond voor het eerst in 6 weken ofzo regen hier![]()
2 hele? Nou, nouquote:Op zondag 26 april 2020 18:53 schreef FranticDJ het volgende:
hmm
wijntje doen? of niet?
kan je partner geen subtiele hint geven?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we hebben morgen kaasfondue bij schoonouders maar ze hebben er alleen brood bij. Is het raar om zelfs iets mee te brengen zoals een paprika en wat aardappeltjes?
Ik vind het zo kut om daarna naar de McDonald's ofzo te moeten rijden of van te voren een enorme salade te eten, maar brood met kaas is niet echt een avondmaaltijd.
Kaasfondue hoort met brood. Al is het natuurlijk wel zo dat je er van alles in kunt douwen. Broccolli of bloemkoolroosjes gaan ook prima.quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Help, we hebben morgen kaasfondue bij schoonouders maar ze hebben er alleen brood bij. Is het raar om zelfs iets mee te brengen zoals een paprika en wat aardappeltjes?
Ik vind het zo kut om daarna naar de McDonald's ofzo te moeten rijden of van te voren een enorme salade te eten, maar brood met kaas is niet echt een avondmaaltijd.
misschie vinden zij dat ook wel lekker?quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Er hoort eigenlijk alleen brood bijquote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is misschien wel handig jaquote:Op zondag 26 april 2020 18:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan je partner geen subtiele hint geven?
Ik zeg dit soort dingen gewoon altijd, ja lekker schoonouders maar dan niet alleen met brood en kaas want dat is geen volledige maaltijd, gezellig.quote:Op zondag 26 april 2020 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |