Erg interessante sector, Roland.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee vroeg gewoon af
ik heb helemaal niks met medische dingen @:lavenderr wel
Ik zou zeggen VUmc maar ik ben bevooroordeeld. Het is nu trouwens Amsterdam UMC he. AMC en VU zijn samen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef KingRoland het volgende:
@:karina Erasmus MC of VU MC? welke is de beste
Kies je zelf voorquote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef aTypisch het volgende:
ik moet nog een half uur werken denk ik jongens
kutleven
zijn wij daar kampioen in? de beste van de wereld?quote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessante sector, Roland.
Dit wist ik niet. Ik leer elke dag wel wat.quote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen VUmc maar ik ben bevooroordeeld. Het is nu trouwens Amsterdam UMC he. AMC en VU zijn samen.
Is al een poosje hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik leer elke dag wel wat.
Volgens de mensen in COR is Italië daar de bestequote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zijn wij daar kampioen in? de beste van de wereld?
niet in loondienst werkquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je zondagavond nog moet?
Wtfquote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
ik sluit de optie in de toekomst niet uit dat China Noord-Korea overneemt
ohja GEKOLONISEERD @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer @:coco.
dat kan altijd nogquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kies je zelf voor
Je kan ook de Elan route kiezen, dan was je nu zeker vrij geweest
quote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
ik sluit de optie in de toekomst niet uit dat China Noord-Korea overneemt
ohja GEKOLONISEERD @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer @:coco.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik sprak laatste iemand en zie zei dat ze bij de UVA extreem anti Azie, anti big four, anti marketing en anti religie zijn
Verstandige mensen die ver zijn gekomen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik ken toch verschillende professoren van de UvA die ook bij big four werken.
Zijn kontje verkopen is het enige dat ik zo snel kan bedenken.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je zondagavond nog moet?
kan soms niet anders hequote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat je zondagavond moet werken
jouw probleem verder
Dat mag niet van de kerk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 is werken op zondag normaal
Ben je al af van je Hélène reacties?quote:
Kort geleden klaagde je nog als je op een stage voor het middaguur moest beginnen. Ik weet niet of dit leven wel voor jou is weggelegd.quote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 is werken op zondag normaal
even wennen denk ik nielsiequote:Op zondag 26 april 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kort geleden klaagde je nog als je op een stage voor het middaguur moest beginnen. Ik weet niet of dit leven wel voor jou is weggelegd.
Vanmorgen nog eentje toen was het klaarquote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al af van je Hélène reacties?
Niet dat ik weet hoorquote:Op zondag 26 april 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar zal wel een marketingstrategie achter zitten denk ik
Ik bemoei me hier niet mee.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een makkelijke if(https) eroverheen gooien ofwat @:scrummie2.1
@:danny
Bedankt voor de leestip. Ik heb het topic nog even van een kwaliteitsimpuls voorzien!quote:Op zondag 26 april 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
COR / Corona antilichamen uit dieren injecteren bij Coronapatiënte
Gelukkig blijft de kwaliteit wel gewaarborgd in COR
Het zijn wel allemaal van die slijmende mannetjes, nou ja 95%.quote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje toen was het klaar
Nog 3 te gaanquote:
De hele fanclub was uitgelopenquote:Op zondag 26 april 2020 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal van die slijmende mannetjes, nou ja 95%.
Ik zou voor het Erasmus kiezen, Roland.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee vroeg gewoon af
ik heb helemaal niks met medische dingen @:lavenderr wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |