Erg interessante sector, Roland.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee vroeg gewoon af
ik heb helemaal niks met medische dingen @:lavenderr wel
Ik zou zeggen VUmc maar ik ben bevooroordeeld. Het is nu trouwens Amsterdam UMC he. AMC en VU zijn samen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef KingRoland het volgende:
@:karina Erasmus MC of VU MC? welke is de beste
Kies je zelf voorquote:Op zondag 26 april 2020 20:26 schreef aTypisch het volgende:
ik moet nog een half uur werken denk ik jongens
kutleven
zijn wij daar kampioen in? de beste van de wereld?quote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg interessante sector, Roland.
Dit wist ik niet. Ik leer elke dag wel wat.quote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou zeggen VUmc maar ik ben bevooroordeeld. Het is nu trouwens Amsterdam UMC he. AMC en VU zijn samen.
Is al een poosje hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit wist ik niet. Ik leer elke dag wel wat.
Volgens de mensen in COR is Italië daar de bestequote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zijn wij daar kampioen in? de beste van de wereld?
niet in loondienst werkquote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je zondagavond nog moet?
Wtfquote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
ik sluit de optie in de toekomst niet uit dat China Noord-Korea overneemt
ohja GEKOLONISEERD @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer @:coco.
dat kan altijd nogquote:Op zondag 26 april 2020 20:29 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kies je zelf voor
Je kan ook de Elan route kiezen, dan was je nu zeker vrij geweest
quote:Op zondag 26 april 2020 17:49 schreef KingRoland het volgende:
ik sluit de optie in de toekomst niet uit dat China Noord-Korea overneemt
ohja GEKOLONISEERD @:zipportal @:lenny_leonard @:wereldgozer @:coco.
quote:Op zondag 26 april 2020 20:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik sprak laatste iemand en zie zei dat ze bij de UVA extreem anti Azie, anti big four, anti marketing en anti religie zijn
Verstandige mensen die ver zijn gekomen.quote:Op zondag 26 april 2020 20:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik ken toch verschillende professoren van de UvA die ook bij big four werken.
Zijn kontje verkopen is het enige dat ik zo snel kan bedenken.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk dat je zondagavond nog moet?
kan soms niet anders hequote:Op zondag 26 april 2020 20:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
dat je zondagavond moet werken
jouw probleem verder
Dat mag niet van de kerk.quote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 is werken op zondag normaal
Ben je al af van je Hélène reacties?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |