Kort geleden klaagde je nog als je op een stage voor het middaguur moest beginnen. Ik weet niet of dit leven wel voor jou is weggelegd.quote:Op zondag 26 april 2020 20:35 schreef KingRoland het volgende:
Bij de big 4 is werken op zondag normaal
even wennen denk ik nielsiequote:Op zondag 26 april 2020 20:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kort geleden klaagde je nog als je op een stage voor het middaguur moest beginnen. Ik weet niet of dit leven wel voor jou is weggelegd.
Vanmorgen nog eentje toen was het klaarquote:Op zondag 26 april 2020 20:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je al af van je Hélène reacties?
Niet dat ik weet hoorquote:Op zondag 26 april 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar zal wel een marketingstrategie achter zitten denk ik
Ik bemoei me hier niet mee.quote:Op zondag 26 april 2020 19:54 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij kan toch wel een makkelijke if(https) eroverheen gooien ofwat @:scrummie2.1
@:danny
Bedankt voor de leestip. Ik heb het topic nog even van een kwaliteitsimpuls voorzien!quote:Op zondag 26 april 2020 20:41 schreef Caland het volgende:
COR / Corona antilichamen uit dieren injecteren bij Coronapatiënte
Gelukkig blijft de kwaliteit wel gewaarborgd in COR
Het zijn wel allemaal van die slijmende mannetjes, nou ja 95%.quote:Op zondag 26 april 2020 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen nog eentje toen was het klaar
Nog 3 te gaanquote:
De hele fanclub was uitgelopenquote:Op zondag 26 april 2020 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zijn wel allemaal van die slijmende mannetjes, nou ja 95%.
Ik zou voor het Erasmus kiezen, Roland.quote:Op zondag 26 april 2020 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
oh nee vroeg gewoon af
ik heb helemaal niks met medische dingen @:lavenderr wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |