Van der Laan en Woe hebben eerder deze week bij Jinek uitgelegd dat ze juist wel willen dat iedereen zijn microfoon open heeft om toch een beetje het gevoel van een publiek te hebben. Dat dat ongetwijfeld tot ongewenste geluiden leidt wordt als een gegeven gezien en daarvoor zijn er moderators aanwezig die in dat geval mensen kunnen muten en de "reservebank" kunnen inzetten.quote:Op zondag 26 april 2020 01:04 schreef Meke het volgende:
Zo, mag inderdaad hopen dat ze volgende keer gewoon iedereen muten, heb het idee dat sommige gewoon met huisgenoten ofzo praten? Echt heel irritant!
Dat zat ik ook te denken jaquote:Op zaterdag 2 mei 2020 21:44 schreef Bluedisplay het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat die mensen bewust geforceerd hard lachen om maar weer even op tv te zijn?
Het is niet ingeblikt, toch? Want ze kijken live. Maar het klinkt wel heel vervelend blikkerig.quote:Op zondag 10 mei 2020 09:36 schreef RipCity het volgende:
Dat ingeblikte gelach van webcams is echt gloedje irritant
Dat bedoel ik idd.quote:Op zondag 10 mei 2020 12:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Het is niet ingeblikt, toch? Want ze kijken live. Maar het klinkt wel heel vervelend blikkerig.
Ja, eens. Prima opgelost zo.quote:
Helemaal mee eensquote:Op zondag 17 mei 2020 21:26 schreef RipCity het volgende:
Ik hoef nooit om ELKE grap zo opzichtig en hard te lachen…
Zo nep die zoomers.
Dat nieuwe stadion zal ook wel uitgesteld wordenquote:
Dit is beslist geen genot.quote:Op zondag 17 mei 2020 21:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat nieuwe stadion zal ook wel uitgesteld worden
Ja, dit was niet bestquote:
Eens.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:29 schreef DonDruiper het volgende:
Wel een beetje klaar met dit racisme gejank
Anita heeft ook weleens meer stem gehad dan nu.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze niet vermelden dat Zweden minder corona-doden dan Nederland heeft.
Edit: Ik snap deze Zweden-bash echt niet.
Met wel veel minder inwoners natuurlijk, terwijl de cijfers hier enorm zijn gedaald, blijft het daar heel hoog..quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ze niet vermelden dat Zweden minder corona-doden dan Nederland heeft.
Is dit een grap?quote:Op zaterdag 6 juni 2020 21:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Nee, nieuw seizoenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:21 schreef Isane het volgende:
31/10 begint het weer (of het is een herhaling)
quote:
Vrees dat Jan pas in het crematorium stopt met roken.quote:
Volgens mij doen alleen boomers dat nogquote:
Toch wel leuk, zo met dat zoom-publiek.quote:
Wel zwaaien naar ons toe hequote:
Helaas wel, maar het is niet anders. Misschien ooit in het normale publiek.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 22:31 schreef svann het volgende:
[..]
Toch wel leuk, zo met dat zoom-publiek.
Is meestal rond 3/4 uur volgens mij..quote:
13:45, dus waarschijnlijk vandaag ook, en daardoor wisten ze nog niet dat biden had gewonnen. Had gedacht dat ze nog een disclaimer erbij zouden zetten ofzoquote:
Achterhoekersquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn dat voor 2 dooie mensen.. Belgen zeker?
Zelfs Miguel swingtquote:Op zaterdag 7 november 2020 22:15 schreef RipCity het volgende:
Wat zijn dat voor 2 dooie mensen.. Belgen zeker?
Hij deed gewoon Trump na, die kan ook niet zingenquote:Op zaterdag 14 november 2020 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij zingt niet meer zo goed he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 14 november 2020 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij deed gewoon Trump na, die kan ook niet zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zoomlink is gereed, rood blauw en groen papier heb ik.
Klaar voor de uitzending!
Schrijf je wel FOK! op het papier? we moeten je wel herkennen natuurlijkquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Zoomlink is gereed, rood blauw en groen papier heb ik.
Klaar voor de uitzending!
Het enige wat ik kan zeggen; let op de achtergrond. Als je iets met eenolifant ziet kan het best dat ik het benquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Schrijf je wel FOK! op het papier? we moeten je wel herkennen natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somebody that I used to know
Ik heb hem nog niet gespotquote:
Ik ook niet, heb het maar opgegevenquote:
Dat zal alleen met een screencap ofzo lukken.quote:
Nee, maar anderen wel!quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
Meestgevonden blikje is red bull voor 1,25 p.s., die lui die het in de natuur gooien gaan toch ook niet voor een paar cent die blikjes recyclen?
Kinderen?quote:
Gezinnen die moeten leven van ¤50/week bijvoorbeeldquote:
Ah oke prima dan.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gezinnen die moeten leven van ¤50/week bijvoorbeeld
Die kopen geen blikjes, maar een fles ranja.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:09 schreef monkyyy het volgende:
Gezinnen die moeten leven van ¤50/week bijvoorbeeld
Ik bedoel, die gaan gezellig wandelen met zijn allen en blikjes zoekenquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:10 schreef svann het volgende:
[..]
Die kopen geen blikjes, maar een fles ranja.
Leken wel een paar kilootjes extra aan te zitten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Martin Buitenhuis, zanger van Van Dik Hout (en De Poema’s)
Nu terugkijken en jezelf spotten.quote:Op zaterdag 28 november 2020 22:21 schreef Vlaggenroof het volgende:
De laatste vraag is eruit geknipt, nog zuurder. Ik viel dan bij de vraag voor de benaderingsvraag af
Hij is naar de kapper geweestquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Martin Buitenhuis, zanger van Van Dik Hout (en De Poema’s)
Dit was heel goed gedaanquote:
“ ‘k word zelfs verlaten door m’n ex “quote:
Hier in BE mag je per huishouden 1 gast ontvangen. Single's mogen 2 "knuffelcontacten" ontvangen. Dus ik mag een trio met kerstquote:Op zaterdag 12 december 2020 21:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik hou me netjes aan de gasten regel
Blijkbaar. Ook nog nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:00 schreef monkyyy het volgende:
Gibraltar? Heeft dat een voetbal team?
Voetbal team......wat is dat?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2020 22:08 schreef monkyyy het volgende:
Urk, Urk, Urk, soep eet je met een...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |