Gefeliciteeeeerdquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgennnn. It's my birthday!
Quarantaine feestje! Ik vertel nog niet wat we gaan doen, maar je hoeft geen zwemkleding mee te nemen.

Gefeliciteerd Cyan,quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:45 schreef Cyan9 het volgende:
Quarantaine feestje! Ik vertel nog niet wat we gaan doen, maar je hoeft geen zwemkleding mee te nemen.

Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:45 schreef Cyan9 het volgende:

Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:45 schreef Cyan9 het volgende:

Gefeliciteerd Cyanquote:Op zaterdag 25 april 2020 09:45 schreef Cyan9 het volgende:

!
 !

Dat zijn de goeie dromenquote:Op zaterdag 25 april 2020 11:57 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb vannacht over het songfestival gedroomd. Het Verenigd Koninkrijk kwam met een verrassingsact: Oasis trad op met The Masterplan. Maar omdat het een oud liedje is, zongen ze de tekst zelf niet mee, want dat mag niet volgens de regels. Dus zong de hele zaal mee.
Uiteindelijk zouden ze ook winnen

twitter:rickygervais twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:02:51The fact that there are warnings like "Do not drink" on bottles of bleach makes me realise that Donald Trump can become president. reageer retweet

Haha wow, helderziendquote:Op zaterdag 25 april 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
4 jaar geleden twitter:rickygervais twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:02:51
twitter:rickygervais twitterde op zondag 06-03-2016 om 14:02:51The fact that there are warnings like "Do not drink" on bottles of bleach makes me realise that Donald Trump can become president. reageer retweet

Als de lockdown opgeheven wordt.quote:Op zaterdag 25 april 2020 09:57 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Van harte Cyan
Spannund! Wanneer horen we meer?

Ik heb wel wat foto's op mijn twitter gezet.
  Ik heb wel wat foto's op mijn twitter gezet.

Nawh.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Cyan9 het volgende:
Dankjewel allemaal!! Als cadeautje kwamen m'n ouders klussen, heb nu eindelijk gordijnen in de woonkamer. En ze betalen de helft van de balkonmeubels die ik besteld heb. Wat een lieverds zijn het toch.
En en en m'n moeder had gewoon taart gemaakt en meegebracht.

Ik ben vooral verbaasd dat het nog niet eens vier uur 's middags is. Het voelt later, maar tijd betekent niet altijd even veel meer tegenwoordigquote:

Ziet er wel ernstig uit ja. Echt hè, wat is er mis met die mensen. Eigenwijsheid is niks om trots op te zijn in deze tijden. Het is gewoon misplaatste arrogantie.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:29 schreef Momo het volgende:
Net een rondje van 8 km gelopen met pokemon go aan. Zorgelijk dat mensen veel minder goed afstand houden nu. Zelfs echtparen die elkaar tegen komen midden in de krappe winkelstraat gaan lopen babbelen. Valt mij toch weer op dat vooral zestigers en zeventigers niet die afstand houden. Sta je buiten een winkel te wachten tot dat je er in mag sta je een paar centimeter van de deur. Loopt er iemand anders naar buiten langs die rij.Ik heb wel wat foto's op mijn twitter gezet.

Wat is tijd? Ik ben niet bekend met dit concept.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat het nog niet eens vier uur 's middags is. Het voelt later, maar tijd betekent niet altijd even veel meer tegenwoordig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |