Andere ondernemers kunnen ook gewoon kredieten krijgen hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2020 15:53 schreef tfors het volgende:
[..]
Dat is het punt, er zijn geen vergelijkbare maatregelen voor andere ondernemers. Vier miljard voor een bedrijf dat minder dan twee waard is??
Wat dacht je van PostNL voor 6,95 aan de Belgenquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:08 schreef michaelmoore het volgende:
DE KPN wilden we ook niet verkopen voor 4,95 euro , di staat nu op 2 euro en nu willen we het eigenlijk wel graag kwijt
Het is geen giftquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
Aantal aandelen 428.630.000
Staatssteun 11.000.000.000
We pompen er dus nu 25 euro per aandeel in
Terwijl we een paar maanden geleden nog 12,50 per stuk betaalden
Waar is onze expert Jort Kelder om dit geniale stukje weer eens nader uit te leggen
Jij gelooft dat we het geld terug krijgen met rente a la Griekenlandquote:
Dat kan ik je garanderen die poen zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:35 schreef Jar-Jar-Rhymes het volgende:
Ik moet altijd denken aan opzet bij deze zaken.
quote:Op zaterdag 25 april 2020 16:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Jij gelooft dat we het geld terug krijgen met rente a la Griekenland
Mooie reacties.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
dit jaar geen bonus, maar volgend jaar krijgt die het er gewoon bij.
Waarom beginnen aan zo'n enorme organisatie als de marges zo klein zijn dat het zo omvalt. Ik geloof daar niets van. Of beter ik kan dat maar moeilijk aannemen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:18 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De luchtvaart heeft niet echt hoge marges, plus ze staan al meer dan een maand zo goed als aan de grond (plus daarvoor al zware tegenvallers vanuit eerst China en daarna de VS). Daarnaast zal het voor het eind van de zomer nog niet echt veel beter zijn.
een renteloze lening met een eeuwige looptijd , net als Griekenlandquote:
En een liegende minister die ons belooft dat we alles terug krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2020 16:40 schreef michaelmoore het volgende:
een renteloze lening met een eeuwige looptijd , net als Griekenland
nu zit ie met zijn vriend in Dubai in de real estate businessquote:Op zaterdag 25 april 2020 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En een liegende minister die ons belooft dat we alles terug krijgen
En na 4 jaar laat zijn geheugen hem in de steek en gaat hij gewoon verder met liegen en bedriegen
Dit. Overheid is niet verantwoordelijk voor een commercieel bedrijf.quote:Op vrijdag 24 april 2020 21:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
De tering. Laat die tent gewoon failliet gaan man. Genoeg andere maatschappijen.
Niet verantwoordelijk, maar ze kunnen er wel een belang bij hebben.quote:Op zondag 26 april 2020 00:20 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Dit. Overheid is niet verantwoordelijk voor een commercieel bedrijf.
quote:https://www.msn.com/nl-nl(...)-BB13cooZ?li=BBoPOOe
Branson zet Virgin Atlantic te koop na mislopen overheidsgeld
.quote:„Sommige medewerkers van Air France zijn waarschijnlijk bereid om vrijwillig te vertrekken als ze de kans krijgen”, aldus Smith
Neem aan dat er bij een VVR wel een paar jaarsalarissen meekomen.quote:Op zondag 26 april 2020 15:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ah de poen is binnen en idioot Ben Smith heeft alweer een idee hoe we genaaid kunnen worden
PARIJS - Air France-KLM-topman Ben Smith denkt aan vrijwillige ontslagen als eerste stap in een reeks maatregelen om de kosten bij het luchtvaartconcern omlaag te brengen. Dat heeft hij aangegeven in een interview met de Franse krant Les Echos.
[..]
.
https://www.telegraaf.nl/(...)mogelijk-eerste-stap
De kans krijgen om vrijwillig te vertrekken dat is gewoon ontslag nemen LUL en ja dat kunnen ze al heel lang daar hebben ze jou niet voor nodig LUL
Vrijwillige ontslagen die bestaan helemaal niet LUL, werknemers moeten bezwaar maken bij ontslag anders geen ww
Beste Ben ik zou zeggen ga jij eens vrijwillig je salaris en bonus inleveren en je baan en ga dan vrijwillig door naar de gevangenis om een vrijwillige gevangenisstraf uit te zitten en daarna door naar een vrijwillige TBS kliniek want je bent niet goed bij je hoofd
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op zondag 26 april 2020 15:51 schreef Drekkoning het volgende:
Neem aan dat er bij een VVR wel een miljoenen bonus klaar ligt voor Ben
Als Ben echt het bedrijf gereorganiseerd krijgt dan is dat ook wel verdiend natuurlijkquote:
Zou goed zijn voor KLM, kunnen ze de energie in de eigen onderneming steken in plaats van in de eindeloze discussies met de Fransen.quote:Op maandag 27 april 2020 09:12 schreef Drekkoning het volgende:
KLM houdt rekening met einde van huwelijk met Air France
https://fd.nl/ondernemen/(...)elijk-met-air-france
Jammer alleen dat ze dan veel landingsrechten gaan verliezen en het uiteindelijk alleen niet gaan redden.quote:Op maandag 27 april 2020 09:24 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Zou goed zijn voor KLM, kunnen ze de energie in de eigen onderneming steken in plaats van in de eindeloze discussies met de Fransen.
heeel veel airlines gaan het niet reddenquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer alleen dat ze dan veel landingsrechten gaan verliezen en het uiteindelijk alleen niet gaan redden.
https://www.travelpro.nl/(...)ntroductie-euromunt/quote:Op de opmerking dat KLM zelf destijds heeft aangegeven dat het niet verder alleen zou lukken, reageerde Baudet met: “Dat was op basis van allerlei scenario’s die vervolgens niet bleken te kloppen. Lufthansa doet het prima en ook andere nationale luchtvaartmaatschappijen doen het uitstekend. KLM is ook gewoon het winstgevende gedeelte van Air France-KLM. Natuurlijk kwam het management met dat soort verhalen, maar die bleken gewoon niet waar te zijn.”
Die zijn al lang verkwanseld door Camiel Debiel Eurlingsquote:Op maandag 27 april 2020 09:52 schreef Pedroso het volgende:
Jammer alleen dat ze dan veel landingsrechten gaan verliezen en het uiteindelijk alleen niet gaan redden.
Fixed that for youquote:Op maandag 27 april 2020 09:24 schreef ArnosL het volgende:
Zou goed zijn voor KLM, kunnen ze het geld wat daar verdient wordt in de eigen onderneming houden in plaats van in de eindeloze stroom geld naar die kut Fransen.
Het is geen gift nee, maar waar zijn de andere aandeelhouders om hun stukje bij te dragen? Jarenlang wel een deel van de winst uitgekeerd krijgen maar nu hoor je niemand die die moeite wil doen om de boel overeind te houden. Nederland mag het doen met hun minderheidsaandeel.quote:
beste is de tent failliet laten gaan en opnieuw beginnen , vliegtuigen kosten niets , blauwe verf en klaar ben je , Air France gaat dan ook faillietquote:Op maandag 27 april 2020 10:35 schreef Freak188 het volgende:
Baudet zegt dus dat we los moeten komen van de Fransen. Daarvoor zul je toch inspraak moeten krijgen dmv aandelen of zie ik dat verkeerd? Klm is overgenomen door AF. Al die sentimentele verhalen dat we genaaid zijn... tsja... dat is toch uiteindelijk niet relevant? Volgens mij wordt hier een gevaarlijk spelletje gespeeld met betrekking tot bedrijven die eigenlijk gewoon beursgenoteerd zijn en daardoor overgeleverd zijn aan de markt, maar nu ineens een speelbal worden van de politiek.
Hij is ook commissaris bij KLM.quote:Op zaterdag 25 april 2020 22:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nu zit ie met zijn vriend in Dubai in de real estate business
Aaan het zwembad
Das beter werk
https://www.telegraaf.nl/(...)p-nog-meer-lockdowns
De huidige rechten van KLM zijn belangrijk. Maar KLM alleen kan niet blijven voortbestaan. Maar met wie moet je samenwerken. De nu vaak genoemde Lufthansa lijkt mij geen goede optie, omdat die in de andere vluchtalliantie zit. Daarmee gooi je je netwerk met Delta Airlines en de drie Chinese maatschappijen ook weg.quote:Op maandag 27 april 2020 10:42 schreef michaelmoore het volgende:
Wat ik lees is dat men KLM weer wil ontkoppelen bij Air France
KLM is wel van belang als Nederland symbool , maar het is slechts een relatief kleine bedrijf
Met een waarde van 2 miljard op basis van de huidige koers , steun van 5 miljard is dus kolder
beter is het om de zaak failliet te laten gaan en zelf een nieuwe KLM beginnen met de oude vliegtuigen
[ afbeelding ]
KLM is nog steeds de grootste verdiener binnen Air France-KLM, maar de kloof neemt af. Boekte het Nederlandse deel van de luchtvaartgroep in 2018 nog vier keer zoveel winst als het Franse, in 2019 was het drie keer zoveel. Dat blijkt uit de jaarcijfers van Air France-KLM die donderdagochtend bekend zijn gemaakt.quote:Op maandag 27 april 2020 14:05 schreef Idisrom het volgende:
De huidige rechten van KLM zijn belangrijk.
Maar KLM alleen kan niet blijven voortbestaan............
Lat KLM dan maar failliet gaan dat is goedkoper, dan houden we een 10 vliegtuigen over en een paar internationale lijnen over voor de show en voor de regeringquote:Op maandag 27 april 2020 14:05 schreef Idisrom het volgende:
[..]
De huidige rechten van KLM zijn belangrijk. Maar KLM alleen kan niet blijven voortbestaan. Maar met wie moet je samenwerken. De nu vaak genoemde Lufthansa lijkt mij geen goede optie, omdat die in de andere vluchtalliantie zit. Daarmee gooi je je netwerk met Delta Airlines en de drie Chinese maatschappijen ook weg.
Iberia zit helaas al bij British Airways, anders leek mij Iberia de ideale complementaire partner van KLM:
KLM maakte in 2019 bijna een miljard winst, dus als je er nu twee miljard in pompt en die Fransen ontvlecht heb je dat in twee jaar terug verdiendquote:Op maandag 27 april 2020 14:15 schreef michaelmoore het volgende:
Laat KLM dan maar failliet gaan dat is goedkoper, dan houden we een paar internationale lijnen over voor de show en voor de regering
Tijden zijn veranderd , niet gemerkt ??quote:Op maandag 27 april 2020 14:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
KLM maakte in 2019 bijna een miljard winst, dus als je er nu twee miljard in pompt en die Fransen ontvlecht heb je dat in twee jaar terug verdiend
Laat die Fransen lekker in de stront zakken
Hoeveel overheidsgeld kost ene faillisement?quote:Op maandag 27 april 2020 14:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Tijden zijn veranderd , niet gemerkt ??
Er zal fors minder gevlogen worden en tegen heel veel verlies
Naast de gebruikelijke verklaringen – hogere belastingen en lastige vakbonden – ziet Smith gebrek aan efficiėntie bij Air France als oorzaak van het verschil met KLM.quote:Op maandag 27 april 2020 14:17 schreef michaelmoore het volgende:
...Er zal fors minder gevlogen worden en tegen heel veel verlies
0.0 als je nog geen steun geeftquote:Op maandag 27 april 2020 14:23 schreef Peter het volgende:
Hoeveel overheidsgeld kost ene faillisement?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |