quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan aandachtshoeren.
quote:
Een nieuwe SC geopend met in de titel 'Ik vind voetbal niet leuk' en in de OP een filmpje van Maarten van Rossem die het over voetbal heeftquote:
Ze komen allemaal uit Amsterdam?quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je denkt dat KLB het afvoerputje is, moet je eens een kijkje nemen in VBL-SC. Dat is een vrijstaat.
VBL is nog erger dan KLB idd.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je denkt dat KLB het afvoerputje is, moet je eens een kijkje nemen in VBL-SC. Dat is een vrijstaat.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nuja het is niet per se onwaar wat er in de OP staat...
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?
Laat dat 'best' maar wegquote:Op zondag 19 april 2020 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.quote:
Ga terug naar VBLquote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.
Ik ben ook even gaan kijken, ik vond de opmerking van Nikon wel lachenquote:Op zondag 19 april 2020 13:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het genoemde topic even gelezen en inderdaad, je wordt de grond in geboord.
Koekoekquote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.
Stel je deze vraag ook wel eens aan jezelf?quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef Elan het volgende:
Als ze je hier ook uitkotsen zal het dan aan de mensen in VBL of aan jezelf liggen denk je?
quote:
Nee want Elan heeft 0,0 zelfreflectie. En wordt net als TS overal uitgekotstquote:Op zondag 19 april 2020 13:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Stel je deze vraag ook wel eens aan jezelf?
Elan is welkom in KLB hoor.quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want Elan heeft 0,0 zelfreflectie. En wordt net als TS overal uitgekotst
Ja. Maar of dat veelzeggend is met MikeyTT, wollah, vogeltjesdans en Braindead weet ik nietquote:
Absoluut waarquote:Op zondag 19 april 2020 13:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar of dat veelzeggend is met MikeyTT, wollah, vogeltjesdans en Braindead weet ik niet
Had jij maar wat zelfreflectie, dan zou je Braddie niet de hele dag voor vette zeug uitmaken terwijl je zelf jarenlang vies dik bent. Hypocriet stuk vreten.quote:Op zondag 19 april 2020 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee want Elan heeft 0,0 zelfreflectie. En wordt net als TS overal uitgekotst
Vies dik nog wel. Wist niet dat jij zoveel foto's van mij hadquote:Op zondag 19 april 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had jij maar wat zelfreflectie, dan zou je Braddie niet de hele dag voor vette zeug uitmaken terwijl je zelf jarenlang vies dik bent. Hypocriet stuk vreten.
Geregistreerd opzondag 19 april 2020 @ 13:06quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geregistreerd opzondag 19 april 2020 @ 13:06
Ja het is even wennen in vergelijking met het vivaforum
Je hebt daar zelf jarenlang over lopen oreren in grtd. Je had op een gegeven zelfs je eigen meme met die koude kroketten tijdens die meet.quote:Op zondag 19 april 2020 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies dik nog wel. Wist niet dat jij zoveel foto's van mij had
Dat was Wietparkiet. Get your facts straightquote:Op zondag 19 april 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt daar zelf jarenlang over lopen oreren in grtd. Je had op een gegeven zelfs je eigen meme met die koude kroketten tijdens die meet.
En dan nu Baas Bradge treiteren omdat hij wat kilootjes te zwaar is, intens zielig.
Sowquote:Op zondag 19 april 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Had jij maar wat zelfreflectie, dan zou je Braddie niet de hele dag voor vette zeug uitmaken terwijl je zelf jarenlang vies dik bent. Hypocriet stuk vreten.
'wat kilootjes'quote:Op zondag 19 april 2020 14:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hebt daar zelf jarenlang over lopen oreren in grtd. Je had op een gegeven zelfs je eigen meme met die koude kroketten tijdens die meet.
En dan nu Baas Bradge treiteren omdat hij wat kilootjes te zwaar is, intens zielig.
Elan drinkt 'ook weleens' een wijntjequote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef fetX het volgende:
Fijn dat @:Nikonlover in deze moeilijke tijden hier steun kan vinden.
Gaat dat altijd zo hier?quote:Op zondag 19 april 2020 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geregistreerd opzondag 19 april 2020 @ 13:06
Ja het is even wennen in vergelijking met het vivaforum
Mag dat niet?quote:Op zondag 19 april 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg druk om constant in je berichten te benadrukken dat je hier net nieuw bent.
Ja het is leuk geweest inderdaadquote:Op zondag 19 april 2020 14:09 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Fok-it en @:elan godverdomme normaal doen dit is een deftig forum.
Eigenlijk alleen op donderdag.quote:
Zo hebben we toch al 7467 delen vol gekregen.quote:Op zondag 19 april 2020 14:13 schreef RTR het volgende:
Nee ga door mensen!!!
Zwakbegaafden die elkaar online 'dissen'
quote:Op zondag 19 april 2020 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hebben we toch al 7467 delen vol gekregen.
quote:Op zondag 19 april 2020 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hebben we toch al 7467 delen vol gekregen.
Komende 7 jaar ben je nog een nieuweling.quote:
Anthonie24?quote:
dit heb ik ook gelezen!quote:Op zondag 19 april 2020 13:53 schreef Jaeger85 het volgende:
TS heeft een hekel aan voetbal omdat hij gepest is door een nu profvoetballer. Hij is jaloers dat hij nu een fok troll is terwijl de pestkop dikke bakken geld binnen haalt.
DOE LIEF!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT MOD DUS JE HEBT EEN VOORBEELDFUNCTIEquote:
Zal wel een KVG-tje zijn.quote:Op zondag 19 april 2020 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent erg druk om constant in je berichten te benadrukken dat je hier net nieuw bent.
lolquote:Op zondag 19 april 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
VBL kun je trouwens niet ook serieus nemen.
Het is te vergelijken met een groepje autistische schoolkinderen dat in plaats van op het schoolplein, waar de normale kinderen spelen, liever in het computerlokaal zit waar ze samen 10 voor taal spelen en het gedrag hoe tegen ze gedaan wordt op het schoolplein op elkaar projecteren.
En als er dan een keer één van de grote enge jongens van het schoolplein in het computerlokaal komt dan lopen ze vast en weten ze zich geen houding te geven en wordt vaak conciërge GGMM ingeschakeld om het computerlokaal weer veilig te maken.
JA MAAR JA!!??!!quote:Op zondag 19 april 2020 14:27 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
DOE LIEF!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT MOD DUS JE HEBT EEN VOORBEELDFUNCTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wijs die grote jongens dan eens aan.quote:Op zondag 19 april 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
Het is te vergelijken met een groepje autistische schoolkinderen dat in plaats van op het schoolplein, waar de normale kinderen spelen, liever in het computerlokaal zit waar ze samen 10 voor taal spelen en het gedrag hoe tegen ze gedaan wordt op het schoolplein op elkaar projecteren.
En als er dan een keer één van de grote enge jongens van het schoolplein in het computerlokaal komt dan lopen ze vast en weten ze zich geen houding te geven en wordt vaak conciërge GGMM ingeschakeld om het computerlokaal weer veilig te maken.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een nieuwe SC geopend met in de titel 'Ik vind voetbal niet leuk' en in de OP een filmpje van Maarten van Rossem die het over voetbal heeft
hij kijkt op tegen nikonloverquote:Op zondag 19 april 2020 14:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wijs die grote jongens dan eens aan.
Ik ken ze niet.
Hahaquote:
Nu moet ik blozen. Hihiquote:Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef Plompzakker het volgende:
Nikonlover zal vast een grote jongen zijn
quote:Op zondag 19 april 2020 14:39 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Grote jongen als in afmetingen dan
Dat is een bijeenkomst van louter hoogst intelligent volk. Debiel.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Alsof onze aller Youp van 't Hek zijn mening over Volleybal geeft :")quote:Op zondag 19 april 2020 14:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
HahaJa, wel grappig toch
![]()
Dat ze zo over de zeik zijn omdat ik in de TT mijn mening geef
Verkapt kijk-mij-eens-edgy-zijn topicquote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Een nieuwe SC geopend met in de titel 'Ik vind voetbal niet leuk' en in de OP een filmpje van Maarten van Rossem die het over voetbal heeft
quote:
#viesmadquote:
Je bent in de war met KLB.quote:Op zondag 19 april 2020 14:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is een bijeenkomst van louter hoogst intelligent volk. Debiel.
Heel eerlijk. Ik durf wel wat geld te zetten op het feit dat wanneer zowel de VBL-SC als de vaste garde van KLB bij elkaar komen dat de meerderheid van de succesvolle/normale mensen wel uit de VBL-SC komtquote:
Jij staat bij dezen op de lijst.quote:Op zondag 19 april 2020 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heel eerlijk. Ik durf wel wat geld te zetten op het feit dat wanneer zowel de VBL-SC als de vaste garde van KLB bij elkaar komen dat de meerderheid van de succesvolle/normale mensen wel uit de VBL-SC komt
bek dichtquote:Op zondag 19 april 2020 13:33 schreef Lenny77 het volgende:
Maar waarom doe je dat dan?
Iedereen weet toch dat voetbal-volk dom volk is?
Namen en rugnummers willen wequote:Op zondag 19 april 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
Op schelden/vloeken met kanker stond hier toch een dikke "Foei!"?Eventueel gevolgd met een tijdelijke "Doei!"?
Ja die aftrap komt maar niet he.quote:Op zondag 19 april 2020 18:48 schreef Belg het volgende:
Sinds 7-8 maart geen voetbal.
Sommigen krijgen helaas afkick verschijnselen
#madquote:Op maandag 20 april 2020 08:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
#nuttelozebijdrageompostcoutoptehogen #loser #kutmod
Je bent zelf dik.quote:Op zondag 19 april 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
Op schelden/vloeken met kanker stond hier toch een dikke "Foei!"?Eventueel gevolgd met een tijdelijke "Doei!"?
Ho ho ho zo praat je niet tegen een dame. Bij deze heb ik je moeder gebeld en zal ze jou je mond eens goed met zeep wassen volgens de richtlijnen van de WHO.quote:
Vreemd want volgens mij is @ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.quote:
Vind je de 'als jou' niet bijna even ernstig?quote:
als jouquote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou.
Dven had altijd voor ons gekozen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:13 schreef Pumpalov het volgende:
Tsjemig, VBL-tokkies of nikonlover. Lastige keuze
Oh hij is weg dus het is al goed? Woorden kun je niet terugnemen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
En verder is die post al heel lang weg, dus als je je een heel klein beetje verdiept in zaken had je dit domme verhaal niet hoeven typen en had die ToT ofzo zijn opmerking ook achterwege kunnen laten.
Maar echt, scheldt
Zie hier we hebben een professor in de sociologie op dit mooie forum.quote:Op zondag 19 april 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
Dan moet je bij je baas zijn die posts in het nickchangetopic en aanvragen pertinent negeert aangezien de wijziging slechts tijdelijk zou zijn geweestquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef Fernweh het volgende:
Oh hij is weg dus het is al goed? Woorden kun je niet terugnemen.
Altijd anderen de schuld geven.quote:Op maandag 20 april 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan moet je bij je baas zijn die posts in het nickchangetopic en aanvragen pertinent negeert aangezien de wijziging slechts tijdelijk zou zijn geweest
KanKeR is gEen BijVoeGliJk NaAmwoOrd MaaR eEn ZieKte!!!quote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.
Helaas.
10 voor taal is weer begonnen zie ikquote:
Ze hebben wel gelijk en mogen me best uitlachen. Terwijl zij vroeger in dat computerlokaal zaten, ging ik illegaal van het schoolplein om in een tankstation een rolletje mentos te jatten en rookte we met chicks. Nu zijn zij succesvol en zit ik in een slecht milieu.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
10 voor taal is weer begonnen zie ik
als jouquote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.
Helaas.
Maar je hebt tenminste wel chicks gehadquote:Op maandag 20 april 2020 10:39 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ze hebben wel gelijk en mogen me best uitlachen. Terwijl zij vroeger in dat computerlokaal zaten, ging ik illegaal van het schoolplein om in een tankstation een rolletje mentos te jatten en rookte we met chicks. Nu zijn zij succesvol en zit ik in een slecht milieu.
Ff gekeken.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Dat kan jij niet zeggen inderdaadquote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar je hebt tenminste wel chicks gehad
Ja de chicks die zij nu hebben. Misschien ben ik gewoon een pionier?quote:Op maandag 20 april 2020 10:44 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Maar je hebt tenminste wel chicks gehad
Jonge hertjes houden van acai bowls en granolaquote:
Wij gaan elkaar nog eens mogenquote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal stumpies daar, laat die homo's elkaar lekker pijpen joh
Vroeger had ik gezegd ja, nu heb je steeds meer vrouwen die alternatieve snacks willen. Het moet gezonder het moet vega, vroeger was alles simpel, je had een Honda Civic Sport en kon erop los neuken nu werkt het allemaal niet meer. Ouder worden doet pijn.quote:
Wie had dat gedacht hequote:
Die crackhoeren waren in hun tienerjaren toch beter van kwaliteit toen de crack zijn invloed nog niet had achtergelatenquote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Ja de chicks die zij nu hebben. Misschien ben ik gewoon een pionier?
Ze zullen wel gefrustreerd zijn dat het voetballen niet meer doorgaat, ik vind het prachtig en hoop dat wanneer het weer doorgaat, Duitsland NL kapot maakt in een WK of zo, dan kunnen ze weer bij de arboarts aankloppen voor een maandje vrij.
Is stumpies een officieel woord? Anders zit je nu echt in de problemen bij ze. Mensen van een minder autistisch aspect zullen naar de inhoud kijken en zien dat je een sterk punt naar voren haalt. Minder sterk dan de punt van zo'n stumpie die op dit moment hard gepijpt wordt door zijn maatje vol verlangen, maar toch sterk.quote:Op maandag 20 april 2020 10:48 schreef Solotovski het volgende:
Allemaal stumpies daar, laat die homo's elkaar lekker pijpen joh
Ja ik weet niet of ik oud en verbitterd wordt, maar vroeger waren ze toch scherper die wijven.quote:Op maandag 20 april 2020 10:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Die crackhoeren waren in hun tienerjaren toch beter van kwaliteit toen de crack zijn invloed nog niet had achtergelaten
Dat was beregezellig ja.quote:Op maandag 20 april 2020 10:56 schreef Plompzakker het volgende:
De vorige keer dat we met klb naar vbl gingen was ook wel leuk trouwens
@:neef_wuppie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |