quote:
quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:04 schreef fetX het volgende:
Ik heb een pleurishekel aan aandachtshoeren.
quote:
Een nieuwe SC geopend met in de titel 'Ik vind voetbal niet leuk' en in de OP een filmpje van Maarten van Rossem die het over voetbal heeftquote:
Ze komen allemaal uit Amsterdam?quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je denkt dat KLB het afvoerputje is, moet je eens een kijkje nemen in VBL-SC. Dat is een vrijstaat.
VBL is nog erger dan KLB idd.quote:Op zondag 19 april 2020 13:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Als je denkt dat KLB het afvoerputje is, moet je eens een kijkje nemen in VBL-SC. Dat is een vrijstaat.
quote:Op zondag 19 april 2020 13:31 schreef FlippingCoin het volgende:
Nuja het is niet per se onwaar wat er in de OP staat...
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?quote:
quote:Op zondag 19 april 2020 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?
Laat dat 'best' maar wegquote:Op zondag 19 april 2020 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je bent toch best een aandachtshoer en kkrdebiel als je eerlijk bent?
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.quote:
Ga terug naar VBLquote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.
Ik ben ook even gaan kijken, ik vond de opmerking van Nikon wel lachenquote:Op zondag 19 april 2020 13:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik heb het genoemde topic even gelezen en inderdaad, je wordt de grond in geboord.
Koekoekquote:Op zondag 19 april 2020 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat al voor talloze jaren. Je bent gewoon een parasiet en in het echte leven waarschijnlijk ook een nietsnut. Totaal terechte reacties.
Stel je deze vraag ook wel eens aan jezelf?quote:Op zondag 19 april 2020 13:44 schreef Elan het volgende:
Als ze je hier ook uitkotsen zal het dan aan de mensen in VBL of aan jezelf liggen denk je?
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |