Ja die aftrap komt maar niet he.quote:Op zondag 19 april 2020 18:48 schreef Belg het volgende:
Sinds 7-8 maart geen voetbal.
Sommigen krijgen helaas afkick verschijnselen
#madquote:Op maandag 20 april 2020 08:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
#nuttelozebijdrageompostcoutoptehogen #loser #kutmod
Je bent zelf dik.quote:Op zondag 19 april 2020 18:21 schreef ToT het volgende:
Op schelden/vloeken met kanker stond hier toch een dikke "Foei!"?Eventueel gevolgd met een tijdelijke "Doei!"?
Ho ho ho zo praat je niet tegen een dame. Bij deze heb ik je moeder gebeld en zal ze jou je mond eens goed met zeep wassen volgens de richtlijnen van de WHO.quote:
Vreemd want volgens mij is @ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.quote:
Vind je de 'als jou' niet bijna even ernstig?quote:
als jouquote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou.
Dven had altijd voor ons gekozen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:13 schreef Pumpalov het volgende:
Tsjemig, VBL-tokkies of nikonlover. Lastige keuze
Oh hij is weg dus het is al goed? Woorden kun je niet terugnemen.quote:Op maandag 20 april 2020 10:13 schreef GGMM het volgende:
En verder is die post al heel lang weg, dus als je je een heel klein beetje verdiept in zaken had je dit domme verhaal niet hoeven typen en had die ToT ofzo zijn opmerking ook achterwege kunnen laten.
Maar echt, scheldt
Zie hier we hebben een professor in de sociologie op dit mooie forum.quote:Op zondag 19 april 2020 14:28 schreef Plompzakker het volgende:
VBL kun je trouwens niet ook serieus nemen.
Het is te vergelijken met een groepje autistische schoolkinderen dat in plaats van op het schoolplein, waar de normale kinderen spelen, liever in het computerlokaal zit waar ze samen 10 voor taal spelen en het gedrag hoe tegen ze gedaan wordt op het schoolplein op elkaar projecteren.
En als er dan een keer één van de grote enge jongens van het schoolplein in het computerlokaal komt dan lopen ze vast en weten ze zich geen houding te geven en wordt vaak conciërge GGMM ingeschakeld om het computerlokaal weer veilig te maken.
Dan moet je bij je baas zijn die posts in het nickchangetopic en aanvragen pertinent negeert aangezien de wijziging slechts tijdelijk zou zijn geweestquote:
quote:Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef Fernweh het volgende:
Oh hij is weg dus het is al goed? Woorden kun je niet terugnemen.
Altijd anderen de schuld geven.quote:Op maandag 20 april 2020 10:19 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dan moet je bij je baas zijn die posts in het nickchangetopic en aanvragen pertinent negeert aangezien de wijziging slechts tijdelijk zou zijn geweest
KanKeR is gEen BijVoeGliJk NaAmwoOrd MaaR eEn ZieKte!!!quote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.
Helaas.
10 voor taal is weer begonnen zie ikquote:
Ze hebben wel gelijk en mogen me best uitlachen. Terwijl zij vroeger in dat computerlokaal zaten, ging ik illegaal van het schoolplein om in een tankstation een rolletje mentos te jatten en rookte we met chicks. Nu zijn zij succesvol en zit ik in een slecht milieu.quote:Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
10 voor taal is weer begonnen zie ik
als jouquote:Op maandag 20 april 2020 10:11 schreef Fernweh het volgende:
[..]
Vreemd want volgens mij is @:ToT nog niet zo diep gezonken als jou. Hij maakt een demonstratie van fatsoen jij zinkt enkel dieper door zo om te gaan met zijn terechte opmerking. Met kanker scheldt je niet. Ergens is het jammer dat kanker een ziekte is zonder een menselijk karakter dan zouden tenminste geen onschuldige meer sterven en zou die de mensen die het verdienen eens een lesje leren.
Helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |