In ieder geval tientallen Nederlanders op de Duitse IC's.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:50 schreef Daarnaast het volgende:
Kan je ergens zien hoeveel mensen op de ic liggen in de andere landen.
Au.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Coronavirus: Currently 'no evidence' that COVID-19 survivors have immunity, WHO warns
https://news.sky.com/stor(...)y-who-warns-11975011
WTF …..dus eerst vaccin en dan elk jaar vaccinatie .quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Coronavirus: Currently 'no evidence' that COVID-19 survivors have immunity, WHO warns
https://news.sky.com/stor(...)y-who-warns-11975011
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
ik vraag me elke keer af, welke sadist dit virus heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Oekelele het volgende:
[..]
WTF …..dus eerst vaccin en dan elk jaar vaccinatie .
quote:Na 28 april moeten de coronamaatregelen worden versoepeld voor jongeren. Dat zei Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad, in WNL op Zaterdag op NPO Radio 1. Volgens Bruls wordt het voor jongeren met de dag moeilijker zich aan de regels te houden. Bij de veiligheidsregio's is het een zorg "hoe de jeugd nog langer meegenomen kan worden in de maatregelen", aldus de voorzitter.
Nee nog geen wetenschappelijk bewijs, maar dat is toch ook wel logisch met zo’n nieuw virus. Overigens zegt ze toch ook niet dat het per definitie niet zo is...quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:55 schreef Oekelele het volgende:
[..]
WTF …..dus eerst vaccin en dan elk jaar vaccinatie .
Dat bedoelde ik niet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:52 schreef Smack10 het volgende:
[..]
In ieder geval tientallen Nederlanders op de Duitse IC's.
De natuurlijke evolutiequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me elke keer af, welke sadist dit virus heeft gemaakt.
Het lijkt sowieso wel alsof iedereen onder de 40 totaal geen maatschappelijk besef heeft op het moment dat hun zelf raakt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Jongeren willen zich niet aan de regels houden dus dan gaan we de regels maar versoepelen.
Dat is niet hoe het werkt, meneer Bruls.
Echt hequote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Jongeren willen zich niet aan de regels houden dus dan gaan we de regels maar versoepelen.
Yep. Ik heb met een schuin oog wat bekeken maar het heeft meer een karakter van een soort hobbyachtige brainstormsessie waarbij iedereen erg blij was om mee te doen. Ik vond het wel vermakelijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:34 schreef BlaZ het volgende:
Op zaterdag 18 april 2020 15:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Mijn hemel, als je de hashtag #appathon een beetje doorleest weet je 1 ding zeker: dat app gebeuren gaat 1 groot drama worden.
Sommige ideeën klinken in theorie leuk maar werken in de praktijk niet, dit is er een van. Het is erg naïef van politici überhaupt te denken dat dit mogelijkerwijs werkt.
echt iedereen of slechts een aantal?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:58 schreef Document1 het volgende:
[..]
Het lijkt sowieso wel alsof iedereen onder de 40 totaal geen maatschappelijk besef heeft op het moment dat hun zelf raakt.
kortom... wat heb je eraan om dit te weten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Au.
Edit: Wacht, maar ze bedoelen volgens mij meer dat de simpele testen die laten zien dat iemand antilichamen heeft niet gebruikt moeten worden om te bewijzen dat iemand immuun is.
Ze zeggen dus niet dat immuniteit niet bestaat.
Bron? Mbt virussen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die kan je ook een lab creëren en versnellen
Denk dat ze willen voorkomen dat men conclusies trekt die men niet zou mogen trekken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
kortom... wat heb je eraan om dit te weten?
Ja en dat hele immuniteit is ook nog wel wat. Dat bevestig je niet zo maar even door antilichamen te testen. Er is ook nog een aangeboren component wat wellicht een rol kan spelen. En misschien is een bizar lage antistoftiter ook wel genoeg. Geen idee hoor, maar weet wel dat immuniteit een complex vraagstuk is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Au.
Edit: Wacht, maar ze bedoelen volgens mij meer dat de simpele testen die laten zien dat iemand antilichamen heeft niet gebruikt moeten worden om te bewijzen dat iemand immuun is.
Ze zeggen dus niet dat immuniteit niet bestaat.
Heb je het artikel zelf ook gelezenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:05 schreef THEFXR het volgende:
Covid-19 coronavirus may be older than we thought and not from Wuhan
https://www.walesonline.c(...)der-thought-18111543
De figuren die zich geen reet aantrekken van de 1,5 meter zijn voor het grootste deel boven de 50.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:02 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
echt iedereen of slechts een aantal?
Het tracht slechts te overleven. Je vraag zou een plan impliceren dat er niet is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vraag me elke keer af, welke sadist dit virus heeft gemaakt.
Je kunt de jongelui niet jaren opsluiten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
ik post gewoon nieuws, betekent niet dat ik het eens of oneens ermee benquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:10 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Heb je het artikel zelf ook gelezen![]()
Het virus is er langer dan gedacht.
Er staat nergens dat het gemaakt is.
Alleen gemuteerd is op natuurlijke verspreiding van dier naar dier en toen de mens net als SARS en MERS
Hij had het ook over concerten. LOLquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Duel der Charlatansquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Vanavond Maurice de Hond versus Appie "Glas rode wijn" Osterhaus bij Op1
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dat iemand serieus op die stelling dat durft te vragenquote:
Ik vraag om een bron die jouw stelling verifiërend kan bevestigen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:03 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die kan je ook een lab creëren en versnellen
Je kunt natuurlijk oorlog gaan maken. Maar dan zijn er alleen maar verliezers. Of je zorgt dat je op z’n nederlands tot een compromis komt. Ik vind dit een prima beleidslijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Yep. Het gaat uiteindelijk toch wel gebeuren. Dan liever gecontroleerd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Je kunt de jongelui niet jaren opsluiten.
De uitlaatklep geleidelijk openen lijkt me een redelijke strategie.
Bij Vindicat hebben ze reeds het voortouw genomen .....
Maurice is toch een opinie en een poll kenner?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:09 schreef Discombobulate het volgende:
Ook niet echt positief.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Molo het volgende:
Je hoort bijzonder weinig nieuws uit China nowadays
Ligt internet en journalistiek nog steeds helemaal plat? Of zijn er beetje nieuwsberichten e.d. te vinden die wellicht gewoon hier in Nederland niet zo 'door' komen.
Hoe mensen het ervaren hebben, hoe de opstart nu weer gaat etc
heb wel gelezen dat ze proberen zoveel mogelijk sporen uit te wissen op het internet.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Molo het volgende:
Ligt internet en journalistiek nog steeds helemaal plat? Of zijn er beetje nieuwsberichten e.d. te vinden die wellicht gewoon hier in Nederland niet zo 'door' komen.
Frappant inderdaad.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Molo het volgende:
Dat is tien dagen terugquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ook niet echt positief.
https://www.rtlnieuws.nl(...)-leven-coronacrisis
Dit ja, denk ik ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb wel gelezen dat ze proberen zoveel mogelijk sporen uit te wissen op het internet.
En dit, eensquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:29 schreef kibo het volgende:
[..]
Frappant inderdaad.
Aantal weken geleden kwam > 90% van het corona nieuws uit China.....
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Oplossing voor de anderhalve meter-economie?
https://www.ad.nl/auto/is(...)r-economie~a5e3927e/
er is nog altijd meerdere keren per dag nieuws in china hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:21 schreef Molo het volgende:
Ik zie vooral vaak het woordje "may", dus zeker is het ook nog niet..quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:10 schreef Oekelele het volgende:
[..]
Heb je het artikel zelf ook gelezen![]()
Het virus is er langer dan gedacht.
Er staat nergens dat het gemaakt is.
Alleen gemuteerd is op natuurlijke verspreiding van dier naar dier en toen de mens net als SARS en MERS
Nou niet direct "een plan".quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:14 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het tracht slechts te overleven. Je vraag zou een plan impliceren dat er niet is.
En dan weten dat er nog duizenden andere soortgelijke Corona virussen liggen te wachten om onze wereld te verkennen. "Dit is niet eens het begin van een start".
Zelf vind ik het uiterst boeiend hoe de (ook onze) natuur werkt en ik zou willen dat ik een studie had (gedaan) in die richting. Veel interessanter dan wat bits en bytes die doen wat je wil.
Organismes die steeds reageren, interacteren en evolueren door veranderingen. Veranderingen vanwaaruit en waardoor ook wij zijn ontstaan.... mede dankzij virussen. Geen plan maar slechts om er te zijn en het dan beste er van te maken (Ik ben een #CosMos fan).
Het goede nieuws is dat meer dan 95% van de mensheid het virus prima zal overleven. Helaas kun je niet individueel bepalen in welke groep "je" zit; en dus moet de samenleving haar best doen, de hele groep te willen redden.
Het zou zonde zijn wanneer we iemand, zelfs een kwetsbare, laten "sterven" die wel eens de aanzet tot de oplossing zou kunnen gaan zijn. Kortom, ons best doen, volhouden en de rest is het noodlot.
Wat wil je dan? Voor eeuwig mensen vastbinden op een stoel thuis?quote:Op zaterdag 18 april 2020 17:56 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik denk dat Ab stiekem heeft ontdekt dat rode wijn het virus kan doden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:17 schreef Gehrman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zal ie met mondkapje komen?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
hij houdt wel van een wijntjequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ab stiekem heeft ontdekt dat rode wijn het virus kan doden.
Nee natuurlijk niet, draagvlak hiervoor ga je nooit vinden. In een fabriek zal het wel werken, daar is de baas verantwoordelijk voor de veiligheid en kan het verplichten. In het dagelijks leven gaat dit nooit werken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Voor eeuwig mensen vastbinden op een stoel thuis?
En wie zit er dan vastgebonden op een stoel.....euh Willem Hollederquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Voor eeuwig mensen vastbinden op een stoel thuis?
Neu, juist dingen als een balletje trappen zullen over een tijdje weer toegestaan worden. Bijeenkomsten met een man of 10 etc.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.
Gewoon, handhaven. De boete voor een minderjarige is 95 euro. Dat schrikt echt wel af voor iemand die drie euro per uur bij de appie verdient.
Onder de 12 valt er sowieso niks te handhaven. Dat is punt 1. Punt 2 is wat je daarmee bereikt. Gaat met die boete het virus ineens dood? Hard tegen hard levert alleen maar verliezers op. Dan kun je het beter slim aanpakken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.
Gewoon, handhaven. De boete voor een minderjarige is 95 euro. Dat schrikt echt wel af voor iemand die drie euro per uur bij de appie verdient.
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren. En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neu, juist dingen als een balletje trappen zullen over een tijdje weer toegestaan worden. Bijeenkomsten met een man of 10 etc.
Grotere evenementen zullen langer gaan duren.
Kunnen ze vast leren wat solidariteit is. Niet alles draait om hun eigen belang.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef trein2000 het volgende:
Met daarnaast de vraag in hoeverre en hoelang je van een groep die verhoudingsgewijs heel weinig risico loopt kunt vragen dat ze hun leven op pauze zetten met bijbehorende schade.
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Maar hun belang is wel een belang wat moet worden meegewogen, daarnaast is een compleet verneukte generatie (als we echt gaan wachten op een vaccin wat jaren kan duren) ook niet bepaald in het belang van Nederland als geheel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kunnen ze vast leren wat solidariteit is. Niet alles draait om hun eigen belang.
Volgens mij zegt hij dat ook niet? Hij signaleert, mijns inziens terecht, dat deze groep de groep is die mentaal het hardst wordt geraakt, wellicht wel disproportioneel.quote:En het signaal afgeven dat dreigen de regels te gaan breken zorgt voor een versoepeling van de regels lijkt me ook bijzonder onverstandig trouwens.
Daarom staat er ook “toegestaan worden”.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren. En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.
In een volgende fase, van zodra we weer buiten mogen, zal dat zo zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.
Dat gebeurt zodra Nederland wel goed kan inkopen, dan blijkt het opeens wel te werken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.
Mag ik het overdreven vinden, na zeggen en schrijven... 1 maand?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hun belang is wel een belang wat moet worden meegewogen, daarnaast is een compleet verneukte generatie (als we echt gaan wachten op een vaccin wat jaren kan duren) ook niet bepaald in het belang van Nederland als geheel.
[..]
Volgens mij zegt hij dat ook niet? Hij signaleert, mijns inziens terecht, dat deze groep de groep is die mentaal het hardst wordt geraakt, wellicht wel disproportioneel.
Dat kan prima, met een wat kleinere groep. Ga je latjetrappem oid.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren.
Niet van de regels.quote:En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.
Verstandig wel. Als je geen supply chain hebt en je stelt het verplicht kun je daarna drie keer zoveel betalenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat gebeurt zodra Nederland wel goed kan inkopen, dan blijkt het opeens wel te werken.
We mogen nu ook buiten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In een volgende fase, van zodra we weer buiten mogen, zal dat zo zijn denk ik.
https://www.destentor.nl/(...)-te-kijken~ab16e22c/quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik het overdreven vinden, na zeggen en schrijven... 1 maand?
Btw, ik denk dat die (iets) ouderen die liggen te creperen van de Corona het nog wel een tikkie zwaarder hebben.
Echt hequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat die (iets) ouderen die liggen te creperen van de Corona het nog wel een tikkie zwaarder hebben.
Echt hè. Kunnen ze eindelijk de hele dag Netflixen en fifa spelen, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoel, als het leven zich herneemt zoals vroeger. Dacht dat dat wel duidelijk was.quote:
Ja maar kom op, hey. "Ze hebben niks om naar uit te kijken"... ze hebben juist alles om naar uit te kijken. Hun hele leven ligt voor ze. Over een paar jaar stappen ze zo in het vliegtuig naar Spanje. Kijk daar lekker naar uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-te-kijken~ab16e22c/
Ik verzin het niet.
Maar jij mag het zeker overdreven vinden. Ik zeg ook niet dat er nu op stel en sprong iets moet gebeuren. Maar het is wel iets om over na te gaan denken.
En als ze daar ff geen zin meer in hebben kunnen ze misschien het dagboek van Anne Frank eens lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Echt hè. Kunnen ze eindelijk de hele dag Netflixen en fifa spelen, is het nog niet goed.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat iemand serieus op die stelling dat durft te vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met deze gegevens zou je eventueel wel aan kunnen tonen dat je een virus kunt helpen te evoluerenHallo iedereen ik kom eens kijken in deze crisistijd omdat er veel informatie op deze geweldige site te vinden is.
Ditquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Schei uit man.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef trein2000 het volgende:
Volgens mij zegt hij dat ook niet? Hij signaleert, mijns inziens terecht, dat deze groep de groep is die mentaal het hardst wordt geraakt, wellicht wel disproportioneel.
nee 1 maand is inderdaad niks. En natuurlijk hoeven al die ouderen niet te creperen door corona. Zeker niet in de verpleeghuizen. Bezoekers mogen niet komen maar ondertussen krijgt de een na de ander het virus. Bezoek krijgt vervolgens niet eens meer een kans om afscheid te nemen oid. Te schrijnend voor woorden. Echt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
kam en scherenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Echt he"Een verloren generatie" omdat een stel jongeren een tijdje thuis achter de Playstation moeten doorbrengen. "Het zwaarst getroffen" nog wel
![]()
![]()
Het nieuwe normaal.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:14 schreef Jane het volgende:
Je kunt wel willen dat alles weer wordt zoals het was vóór het virus uitbrak, maar zelfs als Nederland alle maatregelen opheft, gaat dat niet gebeuren. Festivals zullen toch niet doorgaan, internationale artiesten zullen toch niet komen, buitenlandse tripjes kun je alsnog wel vergeten, enzovoort, enzovoort. NIEMAND vindt het leuk, maar het is nu eenmaal zo.
Rutte mag zn taal wel eens aanpassen ja. En anders maar een tekstschrijver inhuren die het wél kan verwoorden. Even afkijken bij Obama? Yes we can!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal.
Is het met dat soort taal dan raar dat jongeren de toekomst somber inzien?
Ja, wat kan er nog van je leven terecht komen als je niet meer op vakantie kan op een feesteiland, jezelf niet op meerdere parties en festivals klem snuiven en zuipen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal.
Die verpleegtehuis maatregelen zijn al helemaal te schrijnend voor woorden. Je partner mag niet op bezoek terwijl hij in quarantaine thuis zit. Maar de zuster die ziek is maar geen koorts heeft moet gewoon komen werken zonder mondkapje of andere PBM’s? Echt schiet mij maar lek. Ik snap er niks van, wanbeleid van de buitencategorie.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nee 1 maand is inderdaad niks. En natuurlijk hoeven al die ouderen niet te creperen door corona. Zeker niet in de verpleeghuizen. Bezoekers mogen niet komen maar ondertussen krijgt de een na de ander het virus. Bezoek krijgt vervolgens niet eens meer een kans om afscheid te nemen oid. Te schrijnend voor woorden. Echt.
Dat is mijn punt, we moeten zo langzamerhand hand toe gaan naar een soort compromissituatie waarin (verantwoorde) risico’s mij onvermijdelijk lijken. We kunnen deze toestand geen jaren volhouden. Om vele redenen.quote:Maar de grote vraag die niemand kan beantwoorden is: hoe lang nog? Een maand is dus inderdaad niks. Maar ondertussen kijken mensen ook naar hun eigen leven, wat we normaal massaal ook doen. En als je je dan bedenkt dat we er nog wel een tijdje in zitten, dan kan ik ook moeilijk gaan denken 'oow nou dan wachten we gewoon even'. Nee.
Vooral van Ferd Grapperhaus ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 19:19 schreef Apotheose het volgende:
volgende:
[..]
Het nieuwe normaal.
Rutte mag zn taal wel eens aanpassen ja. En anders maar een tekstschrijver inhuren die het wél kan verwoorden. Even afkijken bij Obama? Yes we can!
offtopic: dat 'slimmer chllen - corona killen' is echt te tenenkrommend
De nabije toekomst is wellicht saai, ook voor mensen die niet meer tot de 'jongeren' gerekend worden, maar vooralsnog gaat men er vanuit dat er over een jaar ofzo een vaccin is. Door 1 saai jaar is natuurlijk niet je hele toekomst naar de knoppen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal.
deze extremen zijn inderdaad wanbeleid....quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:20 schreef trein2000 het volgende:
Die verpleegtehuis maatregelen zijn al helemaal te schrijnend voor woorden. Je partner mag niet op bezoek terwijl hij in quarantaine thuis zit. Maar de zuster die ziek is maar geen koorts heeft moet gewoon komen werken zonder mondkapje of andere PBM’s? Echt schiet mij maar lek. Ik snap er niks van, wanbeleid van de buitencategorie.
Daar gaat het niet om joh. De scholen moeten open, dat is waar mi de absolute prioriteit ligt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, wat kan er nog van je leven terecht komen als je niet meer op vakantie kan op een feesteiland, jezelf niet op meerdere parties en festivals klem snuiven en zuipen?
Dit zijn nog niet eens extremen, dit is gewoon bewust beleid. Het is een schande.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
deze extremen zijn inderdaad wanbeleid....
Dat zal ook echt niet nog een jaar duren. Ik verwacht dat daar wel binnen afzienbare tijd proeven mee gedaan gaan worden.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om joh. De scholen moeten open, dat is waar mi de absolute prioriteit ligt.
ik bedoel hetgeen je schrijft, die 2 situaties. Dat zijn extremen en uit je dikke duim gezogen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dit zijn nog niet eens extremen, dit is gewoon bewust beleid. Het is een schande.
Ik denk ook dat de terrassen open zullen gaan begin mei.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zal ook echt niet nog een jaar duren. Ik verwacht dat daar wel binnen afzienbare tijd proeven mee gedaan gaan worden.
Ik hoop het. Grote knelpunt zal het OV zijn, dat wordt al snel te druk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Dat zal ook echt niet nog een jaar duren. Ik verwacht dat daar wel binnen afzienbare tijd proeven mee gedaan gaan worden.
Kan de NS eindelijk wat langere treinen in gaan zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik hoop het. Grote knelpunt zal het OV zijn, dat wordt al snel te druk.
Nee nee, dat gaat het ook niet worden, man!quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de terrassen open zullen gaan begin mei.
Maar waarom niet dan?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:24 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee nee, dat gaat het ook niet worden, man!
Dat gebeurt alleen als ze binnen nu en dan een miracle cure vinden. Ik zou er niet al te veel geld om wedden, als ik jou was.quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:23 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de terrassen open zullen gaan begin mei.
Die man met die schoen als mondkapje.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:37 schreef Slayage het volgende:
Creatief met "maskers"
http://imgur.com/gallery/m5RzzzU
Dat er in de zorg zonder koorts doorgewerkt moet worden?quote:Op zaterdag 18 april 2020 19:22 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik bedoel hetgeen je schrijft, die 2 situaties. Dat zijn extremen en uit je dikke duim gezogen.
https://www.rijksoverheid(...)navirus-in-nederlandquote:Heeft u verkoudheidsklachten en koorts (38 graden Celsius of hoger) en/of benauwdheid: blijf thuis. Ziek uit. Doe geen boodschappen en ontvang geen bezoek. Heeft u huisgenoten, dan mogen zij ook niet naar buiten; alleen wie geen klachten heeft, mag even boodschappen doen. Huisgenoten werkzaam in cruciale beroepen en vitale processen zijn hiervan uitgezonderd; zij blijven thuis als zij klachten met koorts en/of benauwdheid hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |