hij houdt wel van een wijntjequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ab stiekem heeft ontdekt dat rode wijn het virus kan doden.
Nee natuurlijk niet, draagvlak hiervoor ga je nooit vinden. In een fabriek zal het wel werken, daar is de baas verantwoordelijk voor de veiligheid en kan het verplichten. In het dagelijks leven gaat dit nooit werken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Oplossing voor de anderhalve meter-economie?
https://www.ad.nl/auto/is(...)r-economie~a5e3927e/
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Voor eeuwig mensen vastbinden op een stoel thuis?
En wie zit er dan vastgebonden op een stoel.....euh Willem Hollederquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Voor eeuwig mensen vastbinden op een stoel thuis?
Neu, juist dingen als een balletje trappen zullen over een tijdje weer toegestaan worden. Bijeenkomsten met een man of 10 etc.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.
Gewoon, handhaven. De boete voor een minderjarige is 95 euro. Dat schrikt echt wel af voor iemand die drie euro per uur bij de appie verdient.
Onder de 12 valt er sowieso niks te handhaven. Dat is punt 1. Punt 2 is wat je daarmee bereikt. Gaat met die boete het virus ineens dood? Hard tegen hard levert alleen maar verliezers op. Dan kun je het beter slim aanpakken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:43 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Niemand heeft het over voor eeuwig, maar dat we lekker met een groep kunnen gaan voetballen is echt nog wel een tijdje weg.
Gewoon, handhaven. De boete voor een minderjarige is 95 euro. Dat schrikt echt wel af voor iemand die drie euro per uur bij de appie verdient.
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren. En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:45 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Neu, juist dingen als een balletje trappen zullen over een tijdje weer toegestaan worden. Bijeenkomsten met een man of 10 etc.
Grotere evenementen zullen langer gaan duren.
Kunnen ze vast leren wat solidariteit is. Niet alles draait om hun eigen belang.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef trein2000 het volgende:
Met daarnaast de vraag in hoeverre en hoelang je van een groep die verhoudingsgewijs heel weinig risico loopt kunt vragen dat ze hun leven op pauze zetten met bijbehorende schade.
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:33 schreef Nadelspiel het volgende:
Oplossing voor de anderhalve meter-economie?
https://www.ad.nl/auto/is(...)r-economie~a5e3927e/
Maar hun belang is wel een belang wat moet worden meegewogen, daarnaast is een compleet verneukte generatie (als we echt gaan wachten op een vaccin wat jaren kan duren) ook niet bepaald in het belang van Nederland als geheel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:49 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Kunnen ze vast leren wat solidariteit is. Niet alles draait om hun eigen belang.
Volgens mij zegt hij dat ook niet? Hij signaleert, mijns inziens terecht, dat deze groep de groep is die mentaal het hardst wordt geraakt, wellicht wel disproportioneel.quote:En het signaal afgeven dat dreigen de regels te gaan breken zorgt voor een versoepeling van de regels lijkt me ook bijzonder onverstandig trouwens.
Daarom staat er ook “toegestaan worden”.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren. En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.
In een volgende fase, van zodra we weer buiten mogen, zal dat zo zijn denk ik.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.
Dat gebeurt zodra Nederland wel goed kan inkopen, dan blijkt het opeens wel te werken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:51 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Jezus Christus, maak mondkapjes gewoon verplicht.
Mag ik het overdreven vinden, na zeggen en schrijven... 1 maand?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar hun belang is wel een belang wat moet worden meegewogen, daarnaast is een compleet verneukte generatie (als we echt gaan wachten op een vaccin wat jaren kan duren) ook niet bepaald in het belang van Nederland als geheel.
[..]
Volgens mij zegt hij dat ook niet? Hij signaleert, mijns inziens terecht, dat deze groep de groep is die mentaal het hardst wordt geraakt, wellicht wel disproportioneel.
Dat kan prima, met een wat kleinere groep. Ga je latjetrappem oid.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:47 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Je kunt nooit voetballen als je anderhalve meter afstand moet bewaren.
Niet van de regels.quote:En als je rent moet de afstand zelfs nog veel groter zijn.
Verstandig wel. Als je geen supply chain hebt en je stelt het verplicht kun je daarna drie keer zoveel betalenquote:Op zaterdag 18 april 2020 18:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dat gebeurt zodra Nederland wel goed kan inkopen, dan blijkt het opeens wel te werken.
We mogen nu ook buiten?quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:53 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
In een volgende fase, van zodra we weer buiten mogen, zal dat zo zijn denk ik.
https://www.destentor.nl/(...)-te-kijken~ab16e22c/quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Mag ik het overdreven vinden, na zeggen en schrijven... 1 maand?
Btw, ik denk dat die (iets) ouderen die liggen te creperen van de Corona het nog wel een tikkie zwaarder hebben.
Echt hequote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Btw, ik denk dat die (iets) ouderen die liggen te creperen van de Corona het nog wel een tikkie zwaarder hebben.
Echt hè. Kunnen ze eindelijk de hele dag Netflixen en fifa spelen, is het nog niet goed.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:56 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik bedoel, als het leven zich herneemt zoals vroeger. Dacht dat dat wel duidelijk was.quote:
Ja maar kom op, hey. "Ze hebben niks om naar uit te kijken"... ze hebben juist alles om naar uit te kijken. Hun hele leven ligt voor ze. Over een paar jaar stappen ze zo in het vliegtuig naar Spanje. Kijk daar lekker naar uit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:57 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.destentor.nl/(...)-te-kijken~ab16e22c/
Ik verzin het niet.
Maar jij mag het zeker overdreven vinden. Ik zeg ook niet dat er nu op stel en sprong iets moet gebeuren. Maar het is wel iets om over na te gaan denken.
En als ze daar ff geen zin meer in hebben kunnen ze misschien het dagboek van Anne Frank eens lezen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 18:59 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Echt hè. Kunnen ze eindelijk de hele dag Netflixen en fifa spelen, is het nog niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |