met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig bizars aan, nog geen 10 miljoen inwoners op 450.000 vierkante kilometer.
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijdenquote:
tofquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
Een van de meest dichtbevolkte landen, een van de meest exporterende landen, de anus en de mond van Europa genaamd Rotterdam en wij zijn vrij eigenwijs.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijn
Een ouderwetse avonturierquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
zeker vergeleken bij Zuid Europa, en uiteraard bij minder vrije landen in Afrika, Zuid Amerika etcquote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meerquote:
Presentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
daar leven ze al eeuwen in die nieuwe anderhalve meter economie, ze hebben te weinig volk om dicht bij elkaar te komenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
maar in Zweden crasht de economie nauwelijks, hier volop
Geduld is een schone zaakquote:
Leuk hoor. Cariben vanaf hier met een jetliner naar st Maarten en vanaf daar eilandhoppen met een proppelerding. Scooter huren, jaaaaaaaah.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meer.
Ach, laten we nu gewoon allemaal onze reisfoto's van reizen in het verleden terugkijken. Dat is ook mooi.
yepquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willen
quote:
Want ban? leven? getrouwd?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat @:MPG niet gaat komen however
nog steeds gelukkig met Takaiki, en sinds 2 jaar niet meer op Fok gesignaleerdquote:
2 uit drie, niet slechtquote:Op donderdag 16 april 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds gelukkig met Takaiki, en sinds 2 jaar niet meer op Fok gesignaleerd
het zal ooit weer mogen, vraag alleen is wat er dan nog over is van airlines en reisorganisaties, en hotels, horeca, etc etcquote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard mogen we ooit wel weer reizen. Maar in het allerslechtste geval dat het zeer moeilijk blijft dan ben ik dankbaar voor alle mooie reizen die ik al heb gemaakt.
Die dankbaarheid heb ik ook. Vooral solo reizen vond ik fantastisch.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard mogen we ooit wel weer reizen. Maar in het allerslechtste geval dat het zeer moeilijk blijft dan ben ik dankbaar voor alle mooie reizen die ik al heb gemaakt.
En dit dus ook wel!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vind ik echt minder fraai. Wel ns filmpje van gezien.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bloedbad aanrichten onder walvissen?
Die landen lijken me ook super tofquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nijn Georgië en Armenië is ook echt super. En Wizz vliegt er op. (Als wizz nog bestaat als we weer mogen reizen)
Zo tof. Dit wil ik zo graag doen, maar wie weet wanneer het pas weer kanquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Cariben vanaf hier met een jetliner naar st Maarten en vanaf daar eilandhoppen met een proppelerding. Scooter huren, jaaaaaaaah.
Ik leef nog steeds met het idee dat dit echt allemaal wel weer goed komt. Maar misschien gaat er wel flink wat tijd overheen. Vriend en ik hebben besloten dat we een onbetaald verlof / ontslag nemen en een jaar gaan reizen als straks echt blijkt dat we de komende ~5 jaar niet kunnen reizenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willen
moorden onder het mom van "ies koeltoer"quote:Op donderdag 16 april 2020 21:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt minder fraai. Wel ns filmpje van gezien.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nijn Georgië en Armenië is ook echt super. En Wizz vliegt er op. (Als wizz nog bestaat als we weer mogen reizen)
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar nietquote:
soms is klagen leuk hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar niet
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar niet
Zeker, maar meer over de onzinnige zakenquote:
Ik reis ook het liefste solo, zeker reizen langer dan een paar dagen. Gewoon alleen je eigen plan trekken, heerlijk!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:56 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Die dankbaarheid heb ik ook. Vooral solo reizen vond ik fantastisch.
Yep uitstel is afstel in sommige gevallen. Maar het is ook ok om dromen te hebben die je waarschijnlijk toch nooit zal na kunnen komen en daar bewust van zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dit dus ook wel!
Ik leef geheel volgens de instelling wat je wil doen moet je (als het kan) gewoon nu doen. Die 'ooit nog eens/ wil ik nog wel eens/ komt nog wel eens' komt misschien wel nooit.
Ja eens, als je nu nog maanden kan gaan backpacken dan zou ik ook verder weg gaan. En een jaar reizen dan zou ik ook niet Europa kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die landen lijken me ook super tof. Maar omdat ze enigszins dicht bij huis zijn (dichterbij dan uithoeken van Afrika of Azië, je snapt me), probeer ik die voor later te bewaren. In mijn huidige situatie moet ik profiteren van nog eenvoudig super ver weg kunnen reizen vind ik
.
[..]
Zo tof. Dit wil ik zo graag doen, maar wie weet wanneer het pas weer kan.
[..]
Ik leef nog steeds met het idee dat dit echt allemaal wel weer goed komt. Maar misschien gaat er wel flink wat tijd overheen. Vriend en ik hebben besloten dat we een onbetaald verlof / ontslag nemen en een jaar gaan reizen als straks echt blijkt dat we de komende ~5 jaar niet kunnen reizen.
Die zijn er genoeg. Het lijkt mij niet fijn als je niks meer hebt om te dromen. Groots dromen is ook gewoon leukquote:Op donderdag 16 april 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reis ook het liefste solo, zeker reizen langer dan een paar dagen. Gewoon alleen je eigen plan trekken, heerlijk!
[..]
Yep uitstel is afstel in sommige gevallen. Maar het is ook ok om dromen te hebben die je waarschijnlijk toch nooit zal na kunnen komen en daar bewust van zijn.
Dat wordt helaas ook een beetje lastig met de fulltime baan, maar er is zeker meer mogelijk dan met een of ander groot duur koophuis of allerlei baby's. Zo probeer ik maar een beetje te redenerenquote:Op donderdag 16 april 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eens, als je nu nog maanden kan gaan backpacken dan zou ik ook verder weg gaan. En een jaar reizen dan zou ik ook niet Europa kiezen.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar geen idee, zouden ze in Hongarije ook staatshulp geven aan maatschappijen?
Ik kan me er nooit iets bij voorstellen hoe zij er financieel goed voor kunnen staan met die prijzen.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.De Hongaarse overheid heeft destijds de nationale luchtvaartmaatschappij Malév failliet laten gaan. Maar Wizz Air schijnt er financieel wel goed voor te staan.
Toch optimistisch, dat is fijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel duizend mensen ontslagen.
https://www.luchtvaartnie(...)-is-ook-optimistisch
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boordquote:Op donderdag 16 april 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me er nooit iets bij voorstellen hoe zij er financieel goed voor kunnen staan met die prijzen.
Friemelquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kom af op de bitterbal die in de TT staat.
Zouden die geen onboard Wizz blowjob service hebben om de kosten te drukken?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boord
beetje de Oost Europese Ryanair/Easyjet tochquote:Op donderdag 16 april 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boord
Nee, ben tijd weggeweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen nieuwe nick, wel nieuw hier toch?
Ze willen gewoon allemaal nog snel een plekje in Foqueville claimen voordat er straks alleen nog maar plek naast UitStraling is.quote:
Die laatste glimlach van Pitt in de ambulancequote:Op donderdag 16 april 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
Wat eem film die van tarantino![]()
![]()
Die scene in dat huis met al dat bloed en geweld, en al die kleurenalles klopt
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allemaal nog snel een plekje in Foqueville claimen voordat er straks alleen nog maar plek naast UitStraling is.
Wat een genot om daar weer naar te mogen kijken. Sowieso zijn glimlachquote:Op donderdag 16 april 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laatste glimlach van Pitt in de ambulance
Is me nooit aangeboden.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden die geen onboard Wizz blowjob service hebben om de kosten te drukken?
Kloptquote:Op donderdag 16 april 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje de Oost Europese Ryanair/Easyjet toch
Mooie houding heeft die kerel ookquote:Op donderdag 16 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een genot om daar weer naar te mogen kijken. Sowieso zijn glimlach
prachtigquote:Op donderdag 16 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie houding heeft die kerel ook
Rustig maar, de wereld bestaat nog.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:10 schreef Nick1975 het volgende:
Heel de avond nog geen nieuws gelezen of gezien/gehoord.
Heheh. Ik hou het meestal aardig bij.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig maar, de wereld bestaat nog.
Ik ookquote:Op donderdag 16 april 2020 23:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Heheh. Ik hou het meestal aardig bij.
Ik welquote:Op donderdag 16 april 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey winkeltje, weet jij nog waar je was op 12 maart 2011, zo 's avonds rond een uur of tien ?
quote:Op donderdag 16 april 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey winkeltje, weet jij nog waar je was op 12 maart 2011, zo 's avonds rond een uur of tien ?
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ben lui en hoopte op een linkje.
Iedereen komt de godin van het snackvoer erenquote:
All Praise the Bitterbalquote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen komt de godin van het snackvoer eren
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaaf is mijn nichtje nog geweest. E morgen komt mijn tante nog
Yepquote:Op donderdag 16 april 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen daar en in België gemeet toch?
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Thx.quote:
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook cadeautjes gekregen?
Leukquote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :p
Lol die hebben we op het werk ook, geniaal ding. Heb je hem al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :p
BTW wordt GF hier nog wel eens gespot ?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen daar en in België gemeet toch?
nee heb ook geen popcornmais :pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die hebben we op het werk ook, geniaal ding. Heb je hem al uitgeprobeerd?
Zeker, nog steeds de trouwe vaak nachtelijke beheerder van de postcountsquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BTW wordt GF hier nog wel eens gespot ?
Lekker met dat blik hondenvoerquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe hij het doet maar alles in de film klopt, houdt je bezig etc
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met dat blik hondenvoer
ja vroeger wel vaak i de pan gemaakt. zal het binnenkort weer halenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.
Mooi voor het geval hij mocht terug lezenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, nog steeds de trouwe vaak nachtelijke beheerder van de postcounts
Omdat je er zelf waarschijnlijk een stuk zuiniger mee bent dan als je het voorverpakt kooptquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.
Ciao kerelquote:Op donderdag 16 april 2020 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mooi voor het geval hij mocht terug lezen![]()
ik kan helaas niet op 'm wachten, moet morgen weer werken.
Jonge lui, tot de volgende
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proofquote:Op donderdag 16 april 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij weer denken aan resevoir dogs
Verdomd nog gratis ook. Ga morgen kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe hij het doet maar alles in de film klopt, houdt je bezig etc
hoe heet dat nummer?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proof
ja op netflixquote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomd nog gratis ook. Ga morgen kijken.
Tis toch kut lockdown.
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er zelf waarschijnlijk een stuk zuiniger mee bent dan als je het voorverpakt koopt. Anders een klein beetje boter toevoegen aan de warme popcorn zodat het er aan blijft plakken.
Nee soundtrack, dus alle nummers van die film.quote:
ah ;pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee soundtrack, dus alle nummers van die film.
Nee boter pas als je het uit de machine haalt maar nog wel als het warm is zodat het goed smeltquote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.
En heb ik die machine bij mijn leidinggevende weten los te peuteren omdat gewoon gepofte mais totaal niet ongezond is.
Nee joh, Jackie Brown.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proof
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Volgende TT 'Bitterbal is nog lang niet jarig'
Mja ik maak best grote bakken voor best veel kinderen dus dan is het eerste natuurlijk al afgekoeld als het laatste door het ding uitgespuugd wordt.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee boter pas als je het uit de machine haalt maar nog wel als het warm is zodat het goed smelt.
Voor mij toch echt Death Proof hoorquote:
wat voor machine is het precies?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.
En heb ik die machine bij mijn leidinggevende weten los te peuteren omdat gewoon gepofte mais totaal niet ongezond is.
Girl you be a woman soon. Lalalaquote:Op donderdag 16 april 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb de soundtrack van Pulp Fiction echt grijs gedraaid.
Oh wow, thanks!quote:Op donderdag 16 april 2020 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor machine is het precies?
wij hadden er ooit 1 waar een bakje boven opzat waarin je boter kon smelten
je hebt ook de wat grotere, beetje pretpark/kermis style met een hangend bakje en dan kan je het bij je mais gooien volgens mij (poft de mais in de boter en is alles beter gelijkmatig verdeeld schijnt)
voor zoet is er speciaal popcorn suiker tekoop (ik meen kleinere suikerkristallen die sneller smelten ofzo)
maar goed, allemaal lang geleden
Jaaa! Maar ook de andere nummers.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Girl you be a woman soon. Lalala
quote:
zo'n soort hadden wij vroeger ook, wij smolten de boter altijd in het bakje.., kon weliswaar niet veel in, maar dan had je wel wat boter voor je popcornquote:Op donderdag 16 april 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, thanks!
[ [url=https://i.gyazo.com/4e56fb95ee36674f991f599fbd87cbc1.png
Zoiets hebben we maar dan een ultra goedkope. Maar tijdens het googlen zie ik idd dat veel van die dingen een bakje bovenop hebben. Kan me niet herinneren dat die van ons dat ook heeft, in mijn hoofd zitten er ventilatiegleuven in. Maar zal als ik er aan denk eens kijken.
]afbeelding[/url] ]
rare jongens die Japannersquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
we zitten gewoon in uur 24 van 16-04-2020
schijnt in japan normaal te zijn...
ver fietsen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe fiets wordt pas over 2-3 weken geleverd
Ff spammenquote:
Zingen?quote:
Wat zullen we dichtgroeienquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen als we nog een keer taart krijgen
waar woon jij?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:26 schreef Filosoofert het volgende:
Zo ff collega ophalen in Veldhoven
Waarom zeg ik ja op die dingen?
Veghelquote:
hoezo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:34 schreef kwiwi het volgende:
Wtf.. nu al een slechte dag, en hij is pas net begonnen.
nou ja de dag duurt nog langquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al vanalles fout gegaan, op het werk, priveMaar goed, morgen nieuwe ronde nieuwe kansen
eigenlijk niet maar dankje welquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:38 schreef gianni61 het volgende:
Is bitterbal nog steeds jarig? Gefeliciteerd !
ik had/heb geen zin in deze sc.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eigenlijk niet maar dankje wel
Waar was je al die tijd? Heb je je huis al verkocht ?
ah, ik dacht Veldhoven, kom zo nu en dan in die buurt, goede vriend van me werkt bij ASML en woont in Valkenswaardquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:30 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Veghel
Het is ook niet ver, maja, zoek het niet.
Jij?
wat is er mis met deze SC ?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had/heb geen zin in deze sc.
nee, het is woensdag op internet gekomen en vandaag zijn de eerste 2 bezichtigingen
sommige mensenquote:
oh waarom niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had/heb geen zin in deze sc.
nee, het is woensdag op internet gekomen en vandaag zijn de eerste 2 bezichtigingen
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'quote:
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'
Ignore werkt bij mij prima over het algemeen.
Onlangs ging de irritatie hier iets verder en was ik weer blij met m'n abo
als ik de vraagprijs zou krijgen ben ik meer dan tevreden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh waarom niet?
Spannend! Heb je een mooie vraagprijs? Deze week nog meer bezichtigingen?
klopt, ach ja, we zullen zien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, iedere SC heeft wel 'sommige mensen'
Ignore werkt bij mij prima over het algemeen.
Onlangs ging de irritatie hier iets verder en was ik weer blij met m'n abo
jep.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?
Hoop het voor je!quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik de vraagprijs zou krijgen ben ik meer dan tevreden.
en nee, zo ver ik weet nog niet.
[..]
klopt, ach ja, we zullen zien.
yupquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat kun je met een abo dan? Reacties van bepaalde users verbergen ofzo?
nee, dat ga ik pas regelen als ik een bod heb op dit huis.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop het voor je!
En de koop van je vaders huis al rond?
Denk het wel hoor. Kijk elke dag op funda en gaat nog steeds hard al is dat wel den haag. Maar denk dat je nog goed zitquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat ga ik pas regelen als ik een bod heb op dit huis.
Kan we vooraf, maar dan moet je met overgangskrediet gaan werken en ik wilde in deze tijd toch even afwachten of er nog wel mensen willen kopen.
O ja daar krijg je spontaan epilepsie vanquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde gisteren voor het eerst iemand blocken, alleen van vanwege de UI.
die ui is misdadig. geloof van murp ofzo.
Niet te doen joh. Begrijp niet waarom je zon ui neemtquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar krijg je spontaan epilepsie van
Koennnnquote:
Werkquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
Balquote:
Ik ken discolampen die relaxter zijn jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
Kwuwuquote:
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk het wel hoor. Kijk elke dag op funda en gaat nog steeds hard al is dat wel den haag. Maar denk dat je nog goed zit![]()
ik zal in iedergeval voor je duimen :p
Moet je daarna in het huis van je vader nog veel doen?
@murpquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
De oude van Mascara-Klodder is er ook zo eentjequote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja daar krijg je spontaan epilepsie van
Afaik kan je FAs en Mods niet blocken tochquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:50 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.
[..]
@:murp
geen idee, zou mooi zijn als ik alleen de ui kan uitschakelen. kan er serieus niet naar kijkenquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Afaik kan je FAs en Mods niet blocken toch
mwa, niet echt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
das wel ee bijzondere situatie dan
Muckquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Koennnn
[..]
Werk
[..]
Bal
[..]
Ik ken discolampen die relaxter zijn ja
[..]
Kwuwu
in ieder geval meetings tussen 8:30 en 10:30quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat brengt ons deze mooie dag?
heb ooit geprobeerd een mod te blocken, weet niet meer wie en waarom maar dat kon destijds niet in ieder gevalquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee, zou mooi zijn als ik alleen de ui kan uitschakelen. kan er serieus niet naar kijken
kan je van te voren wel zeggen toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, niet echt.
daar zit alleen 1 risico aan waar ik niet op zit te wachten. en dat is dat hij dan gaat proberen de katten bij mij te laten.
ik heb ik al gezegd, maar ik vermoed dat hij het toch nog gaat proberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je van te voren wel zeggen toch?
via dm heb ik wel een paar keer users geblockt geloof ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:58 schreef Koen66 het volgende:
alhoewel prima, het zou helemaal top zijn als blocken er ook voor zorgt dat je niet vervolgens nog wel in DM en PM benaderd kan worden door dat persoon
als het moment daa is gewoon in een doos stoppen :pquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb ik al gezegd, maar ik vermoed dat hij het toch nog gaat proberen.
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via dm heb ik wel een paar keer users geblockt geloof ik
zou jij zo iets over je hart krijgen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
als het moment daa is gewoon in een doos stoppen :p
neequote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou jij zo iets over je hart krijgen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Je ontvangt geen direct messages van bitterbal meer. Je kunt weer berichtjes van bitterbal ontvangen door een berichtje naar bitterbal te sturen.
maar ik bekijk ze vaak via dm.fok.nl en daar is die optie nietquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ik had nog best een uurtje langer willen slapenOf twee.
Budaaaaaquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:04 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ik had nog best een uurtje langer willen slapenOf twee.
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:01 schreef Koen66 het volgende:
Je ontvangt geen direct messages van bitterbal meer. Je kunt weer berichtjes van bitterbal ontvangen door een berichtje naar bitterbal te sturen.
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealenquote:
Ik stop er weer even mee... tijd om de kleine wat aandacht te gevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealen
waarmee?quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik stop er weer even mee... tijd om de kleine wat aandacht te geven.
Awwquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:17 schreef kwiwi het volgende:
Nog 20 posts en dan is bitterbal niet meer jarig
ahhhquote:Op vrijdag 17 april 2020 07:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, daar hoef ik niet veel te doen. Mn vader moet in zn nieuwe huis wel nog heel veel doen. Dus als mijn huis heel snel weg is, is er wel kans dat we nog een paar weken samen in 1 huis wonen. Maar dat is nog wel te overzien.
[..]
@:murp
+1quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
helaasch wel, ben het spuugzat. Maar heb er mee te dealen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Aww
Één voordeel: in ye olde KSC kon je soms 20 minuten jarig zijn, dan was er wel weer een nieuw topic
er zat wel tempo in jaquote:
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisterenquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Aww
Één voordeel: in ye olde KSC kon je soms 20 minuten jarig zijn, dan was er wel weer een nieuw topic
quote:Op vrijdag 17 april 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisteren
Was wel wat overdreven jaquote:Op vrijdag 17 april 2020 08:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitter heeft drie of vier verjaardagstopics gehad gisteren
hoe jong is mevrouw bal geworden?quote:
Ik ken jou nog uit een andere SC volgens mij maar ik weet niet meer welke. Of was het uit een van de alberto stegeman/wegmisbruikers topics?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |