quote:Op donderdag 16 april 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey winkeltje, weet jij nog waar je was op 12 maart 2011, zo 's avonds rond een uur of tien ?
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ben lui en hoopte op een linkje.
Iedereen komt de godin van het snackvoer erenquote:
All Praise the Bitterbalquote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iedereen komt de godin van het snackvoer eren
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja vanaaf is mijn nichtje nog geweest. E morgen komt mijn tante nog
Yepquote:Op donderdag 16 april 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen daar en in België gemeet toch?
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Thx.quote:
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je ook cadeautjes gekregen?
Leukquote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :p
Lol die hebben we op het werk ook, geniaal ding. Heb je hem al uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mijn nichtje heeft een popcornmachine gegeven :p
BTW wordt GF hier nog wel eens gespot ?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb jou alleen daar en in België gemeet toch?
nee heb ook geen popcornmais :pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol die hebben we op het werk ook, geniaal ding. Heb je hem al uitgeprobeerd?
Zeker, nog steeds de trouwe vaak nachtelijke beheerder van de postcountsquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
BTW wordt GF hier nog wel eens gespot ?
Lekker met dat blik hondenvoerquote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe hij het doet maar alles in de film klopt, houdt je bezig etc
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.quote:
jaquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met dat blik hondenvoer
ja vroeger wel vaak i de pan gemaakt. zal het binnenkort weer halenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.
Mooi voor het geval hij mocht terug lezenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zeker, nog steeds de trouwe vaak nachtelijke beheerder van de postcounts
Omdat je er zelf waarschijnlijk een stuk zuiniger mee bent dan als je het voorverpakt kooptquote:Op donderdag 16 april 2020 23:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat bij de AH bestellen en je doet heeeeeel erg lang met een zak. Enige wat ik nog niet ontdekt heb is hoe je de popcorn smaakjes kan geven. Ik doe er voor de kinderen achteraf altijd een beetje zout of suiker op maar dat is toch anders.
Ciao kerelquote:Op donderdag 16 april 2020 23:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Mooi voor het geval hij mocht terug lezen![]()
ik kan helaas niet op 'm wachten, moet morgen weer werken.
Jonge lui, tot de volgende
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proofquote:Op donderdag 16 april 2020 23:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet mij weer denken aan resevoir dogs
Verdomd nog gratis ook. Ga morgen kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:35 schreef bitterbal het volgende:
weet niet hoe hij het doet maar alles in de film klopt, houdt je bezig etc
hoe heet dat nummer?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proof
ja op netflixquote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verdomd nog gratis ook. Ga morgen kijken.
Tis toch kut lockdown.
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat je er zelf waarschijnlijk een stuk zuiniger mee bent dan als je het voorverpakt koopt. Anders een klein beetje boter toevoegen aan de warme popcorn zodat het er aan blijft plakken.
Nee soundtrack, dus alle nummers van die film.quote:
ah ;pquote:Op donderdag 16 april 2020 23:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee soundtrack, dus alle nummers van die film.
Nee boter pas als je het uit de machine haalt maar nog wel als het warm is zodat het goed smeltquote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.
En heb ik die machine bij mijn leidinggevende weten los te peuteren omdat gewoon gepofte mais totaal niet ongezond is.
Nee joh, Jackie Brown.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beste Tarantino soundtrack is in Death Proof
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:45 schreef Koen66 het volgende:
Volgende TT 'Bitterbal is nog lang niet jarig'
Mja ik maak best grote bakken voor best veel kinderen dus dan is het eerste natuurlijk al afgekoeld als het laatste door het ding uitgespuugd wordt.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee boter pas als je het uit de machine haalt maar nog wel als het warm is zodat het goed smelt.
Voor mij toch echt Death Proof hoorquote:
wat voor machine is het precies?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zou dat kunnen boter in zo'n apparaat? Voel me sowieso al een misdadiger dat ik er voor de kinderen wat zout of suiker door doe want eigenlijk gaan we daar verantwoordelijk mee om.
En heb ik die machine bij mijn leidinggevende weten los te peuteren omdat gewoon gepofte mais totaal niet ongezond is.
Girl you be a woman soon. Lalalaquote:Op donderdag 16 april 2020 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb de soundtrack van Pulp Fiction echt grijs gedraaid.
Oh wow, thanks!quote:Op donderdag 16 april 2020 23:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor machine is het precies?
wij hadden er ooit 1 waar een bakje boven opzat waarin je boter kon smelten
je hebt ook de wat grotere, beetje pretpark/kermis style met een hangend bakje en dan kan je het bij je mais gooien volgens mij (poft de mais in de boter en is alles beter gelijkmatig verdeeld schijnt)
voor zoet is er speciaal popcorn suiker tekoop (ik meen kleinere suikerkristallen die sneller smelten ofzo)
maar goed, allemaal lang geleden
Jaaa! Maar ook de andere nummers.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Girl you be a woman soon. Lalala
quote:
zo'n soort hadden wij vroeger ook, wij smolten de boter altijd in het bakje.., kon weliswaar niet veel in, maar dan had je wel wat boter voor je popcornquote:Op donderdag 16 april 2020 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow, thanks!
[ [url=https://i.gyazo.com/4e56fb95ee36674f991f599fbd87cbc1.png
Zoiets hebben we maar dan een ultra goedkope. Maar tijdens het googlen zie ik idd dat veel van die dingen een bakje bovenop hebben. Kan me niet herinneren dat die van ons dat ook heeft, in mijn hoofd zitten er ventilatiegleuven in. Maar zal als ik er aan denk eens kijken.
]afbeelding[/url] ]
rare jongens die Japannersquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:32 schreef mschol het volgende:
[..]
we zitten gewoon in uur 24 van 16-04-2020
schijnt in japan normaal te zijn...
ver fietsen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 07:08 schreef kwiwi het volgende:
M'n nieuwe fiets wordt pas over 2-3 weken geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |