met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig bizars aan, nog geen 10 miljoen inwoners op 450.000 vierkante kilometer.
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijdenquote:
tofquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
Een van de meest dichtbevolkte landen, een van de meest exporterende landen, de anus en de mond van Europa genaamd Rotterdam en wij zijn vrij eigenwijs.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijn
Een ouderwetse avonturierquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
zeker vergeleken bij Zuid Europa, en uiteraard bij minder vrije landen in Afrika, Zuid Amerika etcquote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meerquote:
Presentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
daar leven ze al eeuwen in die nieuwe anderhalve meter economie, ze hebben te weinig volk om dicht bij elkaar te komenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
maar in Zweden crasht de economie nauwelijks, hier volop
Geduld is een schone zaakquote:
Leuk hoor. Cariben vanaf hier met een jetliner naar st Maarten en vanaf daar eilandhoppen met een proppelerding. Scooter huren, jaaaaaaaah.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meer.
Ach, laten we nu gewoon allemaal onze reisfoto's van reizen in het verleden terugkijken. Dat is ook mooi.
yepquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willen
quote:
Want ban? leven? getrouwd?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat @:MPG niet gaat komen however
nog steeds gelukkig met Takaiki, en sinds 2 jaar niet meer op Fok gesignaleerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |