met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijnquote:Op donderdag 16 april 2020 21:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weinig bizars aan, nog geen 10 miljoen inwoners op 450.000 vierkante kilometer.
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijdenquote:
tofquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
Een van de meest dichtbevolkte landen, een van de meest exporterende landen, de anus en de mond van Europa genaamd Rotterdam en wij zijn vrij eigenwijs.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met dergelijke open opties zou NL al gecrashed zijn
Een ouderwetse avonturierquote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik op San Andrés, een eiland van twaalf kilometer lang geloof ik. Er rijden drie buslijnen en ik ben op een bepaald moment gewoon in de bus gaan zitten en heb mezelf het hele eiland over laten rijden. Daarnaast heb ik veel te voet afgelegd en zo had ik uiteindelijk in een week het hele eiland gezien en vrijwel alle activiteiten gedaan.
Een van de activiteiten was een boottocht naar een nog kleiner eiland, dat moet hooguit 100 meter lang geweest zijn (bovenste eiland op de afbeelding). Vanuit daar ben ik nog naar een iets groter eiland gelopen door het water (onderste eiland op de afbeelding). Ik zou willen dat ik ieder eilandje ter wereld kon bezoeken.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
zeker vergeleken bij Zuid Europa, en uiteraard bij minder vrije landen in Afrika, Zuid Amerika etcquote:Op donderdag 16 april 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat wij nog best veel vrijheid hebben.
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meerquote:
Presentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
daar leven ze al eeuwen in die nieuwe anderhalve meter economie, ze hebben te weinig volk om dicht bij elkaar te komenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef Koen66 het volgende:
maar in Zweden crasht de economie nauwelijks, hier volop
Geduld is een schone zaakquote:
Leuk hoor. Cariben vanaf hier met een jetliner naar st Maarten en vanaf daar eilandhoppen met een proppelerding. Scooter huren, jaaaaaaaah.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
M'n vader zei dit weekend al "wat heb jij geluk gehad met je reis, je had het geen maand later moeten doen". Sinds ik terug ben is het alleen maar ellende in Zuid-Amerika en/of de rest van de wereld en zo'n reis als ik destijds deed kan waarschijnlijk minstens een jaar niet meer.
Ach, laten we nu gewoon allemaal onze reisfoto's van reizen in het verleden terugkijken. Dat is ook mooi.
yepquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willen
quote:
Want ban? leven? getrouwd?quote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat @:MPG niet gaat komen however
nog steeds gelukkig met Takaiki, en sinds 2 jaar niet meer op Fok gesignaleerdquote:
2 uit drie, niet slechtquote:Op donderdag 16 april 2020 21:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog steeds gelukkig met Takaiki, en sinds 2 jaar niet meer op Fok gesignaleerd
het zal ooit weer mogen, vraag alleen is wat er dan nog over is van airlines en reisorganisaties, en hotels, horeca, etc etcquote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard mogen we ooit wel weer reizen. Maar in het allerslechtste geval dat het zeer moeilijk blijft dan ben ik dankbaar voor alle mooie reizen die ik al heb gemaakt.
Die dankbaarheid heb ik ook. Vooral solo reizen vond ik fantastisch.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Uiteraard mogen we ooit wel weer reizen. Maar in het allerslechtste geval dat het zeer moeilijk blijft dan ben ik dankbaar voor alle mooie reizen die ik al heb gemaakt.
En dit dus ook wel!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
Dat vind ik echt minder fraai. Wel ns filmpje van gezien.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bloedbad aanrichten onder walvissen?
Die landen lijken me ook super tofquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nijn Georgië en Armenië is ook echt super. En Wizz vliegt er op. (Als wizz nog bestaat als we weer mogen reizen)
Zo tof. Dit wil ik zo graag doen, maar wie weet wanneer het pas weer kanquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Leuk hoor. Cariben vanaf hier met een jetliner naar st Maarten en vanaf daar eilandhoppen met een proppelerding. Scooter huren, jaaaaaaaah.
Ik leef nog steeds met het idee dat dit echt allemaal wel weer goed komt. Maar misschien gaat er wel flink wat tijd overheen. Vriend en ik hebben besloten dat we een onbetaald verlof / ontslag nemen en een jaar gaan reizen als straks echt blijkt dat we de komende ~5 jaar niet kunnen reizenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou het stiekem ook heel jammer vinden als het in de toekomst allemaal niet meer/minder makkelijk zou kunnen. Zijn nog zo veel plekken waar ik graag heen zou willen
moorden onder het mom van "ies koeltoer"quote:Op donderdag 16 april 2020 21:57 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt minder fraai. Wel ns filmpje van gezien.
Dat hoop ik welquote:Op donderdag 16 april 2020 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
Nijn Georgië en Armenië is ook echt super. En Wizz vliegt er op. (Als wizz nog bestaat als we weer mogen reizen)
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar nietquote:
soms is klagen leuk hoorquote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar niet
quote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef OA het volgende:
[..]
Ik mag niet klagen, dus dat doe ik ook maar niet
Zeker, maar meer over de onzinnige zakenquote:
Ik reis ook het liefste solo, zeker reizen langer dan een paar dagen. Gewoon alleen je eigen plan trekken, heerlijk!quote:Op donderdag 16 april 2020 21:56 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Die dankbaarheid heb ik ook. Vooral solo reizen vond ik fantastisch.
Yep uitstel is afstel in sommige gevallen. Maar het is ook ok om dromen te hebben die je waarschijnlijk toch nooit zal na kunnen komen en daar bewust van zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dit dus ook wel!
Ik leef geheel volgens de instelling wat je wil doen moet je (als het kan) gewoon nu doen. Die 'ooit nog eens/ wil ik nog wel eens/ komt nog wel eens' komt misschien wel nooit.
Ja eens, als je nu nog maanden kan gaan backpacken dan zou ik ook verder weg gaan. En een jaar reizen dan zou ik ook niet Europa kiezen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die landen lijken me ook super tof. Maar omdat ze enigszins dicht bij huis zijn (dichterbij dan uithoeken van Afrika of Azië, je snapt me), probeer ik die voor later te bewaren. In mijn huidige situatie moet ik profiteren van nog eenvoudig super ver weg kunnen reizen vind ik
.
[..]
Zo tof. Dit wil ik zo graag doen, maar wie weet wanneer het pas weer kan.
[..]
Ik leef nog steeds met het idee dat dit echt allemaal wel weer goed komt. Maar misschien gaat er wel flink wat tijd overheen. Vriend en ik hebben besloten dat we een onbetaald verlof / ontslag nemen en een jaar gaan reizen als straks echt blijkt dat we de komende ~5 jaar niet kunnen reizen.
Die zijn er genoeg. Het lijkt mij niet fijn als je niks meer hebt om te dromen. Groots dromen is ook gewoon leukquote:Op donderdag 16 april 2020 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik reis ook het liefste solo, zeker reizen langer dan een paar dagen. Gewoon alleen je eigen plan trekken, heerlijk!
[..]
Yep uitstel is afstel in sommige gevallen. Maar het is ook ok om dromen te hebben die je waarschijnlijk toch nooit zal na kunnen komen en daar bewust van zijn.
Dat wordt helaas ook een beetje lastig met de fulltime baan, maar er is zeker meer mogelijk dan met een of ander groot duur koophuis of allerlei baby's. Zo probeer ik maar een beetje te redenerenquote:Op donderdag 16 april 2020 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja eens, als je nu nog maanden kan gaan backpacken dan zou ik ook verder weg gaan. En een jaar reizen dan zou ik ook niet Europa kiezen.
Dat weet ik niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar geen idee, zouden ze in Hongarije ook staatshulp geven aan maatschappijen?
Ik kan me er nooit iets bij voorstellen hoe zij er financieel goed voor kunnen staan met die prijzen.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.De Hongaarse overheid heeft destijds de nationale luchtvaartmaatschappij Malév failliet laten gaan. Maar Wizz Air schijnt er financieel wel goed voor te staan.
Toch optimistisch, dat is fijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel duizend mensen ontslagen.
https://www.luchtvaartnie(...)-is-ook-optimistisch
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boordquote:Op donderdag 16 april 2020 22:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kan me er nooit iets bij voorstellen hoe zij er financieel goed voor kunnen staan met die prijzen.
Friemelquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 22:04 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik kom af op de bitterbal die in de TT staat.
Zouden die geen onboard Wizz blowjob service hebben om de kosten te drukken?quote:Op donderdag 16 april 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boord
beetje de Oost Europese Ryanair/Easyjet tochquote:Op donderdag 16 april 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lage kosten en geld verdienen aan broodjes en koffie aan boord
Nee, ben tijd weggeweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen nieuwe nick, wel nieuw hier toch?
Ze willen gewoon allemaal nog snel een plekje in Foqueville claimen voordat er straks alleen nog maar plek naast UitStraling is.quote:
Die laatste glimlach van Pitt in de ambulancequote:Op donderdag 16 april 2020 22:48 schreef bitterbal het volgende:
Wat eem film die van tarantino![]()
![]()
Die scene in dat huis met al dat bloed en geweld, en al die kleurenalles klopt
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allemaal nog snel een plekje in Foqueville claimen voordat er straks alleen nog maar plek naast UitStraling is.
Wat een genot om daar weer naar te mogen kijken. Sowieso zijn glimlachquote:Op donderdag 16 april 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die laatste glimlach van Pitt in de ambulance
Is me nooit aangeboden.quote:Op donderdag 16 april 2020 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden die geen onboard Wizz blowjob service hebben om de kosten te drukken?
Kloptquote:Op donderdag 16 april 2020 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje de Oost Europese Ryanair/Easyjet toch
Mooie houding heeft die kerel ookquote:Op donderdag 16 april 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een genot om daar weer naar te mogen kijken. Sowieso zijn glimlach
prachtigquote:Op donderdag 16 april 2020 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie houding heeft die kerel ook
Rustig maar, de wereld bestaat nog.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:10 schreef Nick1975 het volgende:
Heel de avond nog geen nieuws gelezen of gezien/gehoord.
Heheh. Ik hou het meestal aardig bij.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rustig maar, de wereld bestaat nog.
Ik ookquote:Op donderdag 16 april 2020 23:14 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Heheh. Ik hou het meestal aardig bij.
Ik welquote:Op donderdag 16 april 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey winkeltje, weet jij nog waar je was op 12 maart 2011, zo 's avonds rond een uur of tien ?
quote:Op donderdag 16 april 2020 22:53 schreef friemelaar het volgende:
Hey winkeltje, weet jij nog waar je was op 12 maart 2011, zo 's avonds rond een uur of tien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |