feitquote:Op donderdag 16 april 2020 21:02 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Mooiste geld ooit. Euro's zijn maar saai.
daar zijn de wegen de vaargeulen, en de parkeerplekken de havens en de BOAs zijn de sleepbootbemanningquote:Op donderdag 16 april 2020 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zoiets zei je al ja. Maar op het land onderhouden ze daar de wegen van en de signalering en whatnot. En op zee?
had ik gezien, ik meld alleen wat ik nog van vroeger in mijn geheugen hadquote:
dat komt weer uit een ander potjequote:Op donderdag 16 april 2020 21:06 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Baggeren kost ook wel wat met een brandstofverbruik van 100kuup pd.
Ik ben heel blij dat er één land voet bij stuk heeft gehouden, zodat je de verschillende aanpakken kunt evalueren.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
Zweden![]()
Wel een beetje jaloers op.
https://www.ad.nl/dossier(...)-volhouden~a71459d2/
Ik heb één keer een bunkerbonnetje getekend. Heeft een ETO normaliter niks mee te maken.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat komt weer uit een ander potje
Wel meer doden dan omliggend maar ook daar in de rust en verpleeghuizen, dat zijn de mensen die het meest lijden van deze crisis.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben heel blij dat er één land voet bij stuk heeft gehouden, zodat je de verschillende aanpakken kunt evalueren.
Ik blijf ver bij oliegerelateerde dingen vandaanquote:Op donderdag 16 april 2020 21:13 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ik heb één keer een bunkerbonnetje getekend. Heeft een ETO normaliter niks mee te maken.
Takkeherrie man die machinekamers. Te lang daar en ik word er gek van.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik blijf ver bij oliegerelateerde dingen vandaan
mwa daar kan ik mee leven. die hitte..quote:Op donderdag 16 april 2020 21:19 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Takkeherrie man die machinekamers. Te lang daar en ik word er gek van.
Ik ben van mening dat je het maar beter gewoon kan laten loslopen zolang de zorg het aankan en er geen vaccin is, in plaats van af en aan strenge maatregelen die de economie om zeep helpen.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel meer doden dan omliggend maar ook daar in de rust en verpleeghuizen, dat zijn de mensen die het meest leiden van deze crisis.
Maar goed je land en vooral je scholen te laten doorgaan. En ze kunnen straks makkelijk terugschakelen.
Misschien op de maan ook wel. Niet getest, dus ik houd een slag om de armquote:
6 Gevallen op zo'n mini-eilandjequote:
Hè verdeuriequote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik had net een luxe condo geboekt
slaap wel flesquote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens ouwelullenbedtijdKan het lijf ook weer eens fatsoenlijk uitrusten
![]()
Tot morgen allen
De enige plek ter wereld waar je gewoon rijk kunt zijn zonder dat Henk en Ingrid het ijsje uit je mond zitten te kijken.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Potverdikkie, ik had net een luxe condo geboekt
Gaafquote:
Op zich valt dat kostentechnisch ook nog wel weer mee dus die Henk en Ingrid zou je zomaar tegen kunnen komen daarquote:Op donderdag 16 april 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De enige plek ter wereld waar je gewoon rijk kunt zijn zonder dat Henk en Ingrid het ijsje uit je mond zitten te kijken.
Sow deze mening hoor je niet vaak.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat je het maar beter gewoon kan laten loslopen zolang de zorg het aankan en er geen vaccin is, in plaats van af en aan strenge maatregelen die de economie om zeep helpen.
Hier zijn er nu ziekenhuizen die arbeidstijdverkorting (hoop dat dit inderdaad het juiste woord is) hebben aangevraagd omdat er te weinig te doen is, geen reguliere behandelingen meer en ook niet 'genoeg' corona patiënten. Dan klopt er toch ook iets niet. Maar de overheid doet vervolgens nog steeds panisch over het terugdraaien van maatregelen..
Ik zal het wel niet begrijpen
Mijn zusje heeft er een huis speciaal om die redenquote:Op donderdag 16 april 2020 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Op zich valt dat kostentechnisch ook nog wel weer mee dus die Henk en Ingrid zou je zomaar tegen kunnen komen daarWel all in dan natuurlijk he.... dat is lekker makkelijk
Hoezo niet...quote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ben echt een beetje geobsedeerd door van die piepkleine, afgelegen eilandjes. Of ik er ooit ga komen... Waarschijnlijk niet.
Ik ben GEK op eilandjes.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik ben echt een beetje geobsedeerd door van die piepkleine, afgelegen eilandjes. Of ik er ooit ga komen... Waarschijnlijk niet.
Winkeltjequote:Op donderdag 16 april 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Tock bizar dat die Zweden zo "open" doorgaan en het niet slechter doen dan NL
Inderdaad. En Nederland heeft nu net zo veel coronadoden als China. Ik snap het niet.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
Nicequote:Op donderdag 16 april 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft er een huis speciaal om die reden
Weinig bizars aan, nog geen 10 miljoen inwoners op 450.000 vierkante kilometer.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:37 schreef Koen66 het volgende:
maar ik vraag me af of zonder eisen de gemiddelde Nederlander net zo 'verstandig' zal zijn dan de gemiddelde Zweedquote:Op donderdag 16 april 2020 21:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad. En Nederland heeft nu net zo veel coronadoden als China. Ik snap het niet.
nee. punt.quote:Op donderdag 16 april 2020 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik vraag me af of zonder eisen de gemiddelde Nederlander net zo 'verstandig' zal zijn dan de gemiddelde Zweed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |