quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wel vanaf de stam metenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon even kijken of je nog een lineaal ofzo kunt vinden
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb nog nooit een internet meet ding gedaan
Mja, ik op zich ook wel...quote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Maar ik "ken" je wel van toenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Toen kwam ik net op FOK! Geloof ik. En ik ben nooit naar een meet geweest
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.
Miniem, dat was een echte meet. Ik ben bij hem thuis geweest en we zijn naar de bios gegaan.
Karina, haar heb ik geïnterviewd voor mijn bachelorscriptie
En nog iemand uit het vervoerstopic die het kerstpakket voor de kerstpakkettenactie bij mij kwam ophalen om te bezorgen bij de ontvanger.
Dat was het.
En andersom ken ik 1 iemand irl die ook op FOK! zit. Maar die kom ik nooit tegen op FOK!
Ouwe hosselaar, die Koenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Jij had me toen vanuit het iBood Hunt topic naar GRTD gelokt, en later ook naar de KSC
Dat kloptquote:
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smooth.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef FranticDJ het volgende:
Hm ik had 1 collega vroegaaah die ook fokte toentertijd.
Straks is het nog dezelfde gemeentequote:Op woensdag 1 april 2020 22:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ik zou jou graag irl willen ontmoeten om te praten over het probleem dat wij hebben met de gemeente en de woningcorporatie aangaande het niet opvolgen van het bestaande bestemmingsplan.
Ik hoor graag van je
Ik ben ook de tel kwijtgeraakt. Al staat de teller al een jaar of 5 op 0quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zou niet eens weten hoeveel Fokkers ik gemeet heb. Heel erg veel iig.
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En eerst maar eens hier voor doorheen komen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Aaaaa te fijn dit.quote:Op woensdag 1 april 2020 21:32 schreef essnhills het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig digitaal trippen in de KSC
[ afbeelding ]
1 april
HAHAHHAHAHAHAHAH
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem wees me laatst op FB nog op een online versie van Weerwolven.
Ja en de afhandeling van de hele corona deal ookquote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
En eerst maar eens hier voor doorheen komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het overgrote deel van mijn collega's weet volgens mij überhaupt niet wat Tweakers, Reddit en FOK! isquote:Op woensdag 1 april 2020 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik werk in de IT, dus het halve bedrijf zit op tweakers, reddit en FOK!
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks is het nog dezelfde gemeente
Neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
jaren terug wel een collega gehad een korte periode die Fokte. Kwam d'r een jaar of 2 terug tegen op de Relaties SCquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het overgrote deel van mijn collega's weet volgens mij überhaupt niet wat Tweakers, Reddit en FOK! is
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Om E? Ook?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Miniem heb ik ook gemeet ooit. In 1848 ofzoquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb met 3 FOK!kers gemeet.
Miniem, dat was een echte meet. Ik ben bij hem thuis geweest en we zijn naar de bios gegaan.
Karina, haar heb ik geïnterviewd voor mijn bachelorscriptie
En nog iemand uit het vervoerstopic die het kerstpakket voor de kerstpakkettenactie bij mij kwam ophalen om te bezorgen bij de ontvanger.
Dat was het.
En andersom ken ik 1 iemand irl die ook op FOK! zit. Maar die kom ik nooit tegen op FOK!
@OA deed laatst een keer een post geloof ik @Pheno was er week of wat terug nogquote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
Grappigquote:Op woensdag 1 april 2020 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jaren terug wel een collega gehad een korte periode die Fokte. Kwam d'r een jaar of 2 terug tegen op de Relaties SC
Ik kan even niet meer op zijn naam komenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Miniem heb ik ook gemeet ooit. In 1848 ofzo![]()
Wie was de ketstpakketbezorger?
Kuukske ken ik wel, de rest was van voor 2012quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Muck het volgende:
@:juon_jacket1
@:Kuukske
@:crossover
@:vrolijke-frits
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekendquote:Op woensdag 1 april 2020 22:10 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, ik op zich ook wel...
Als ruim twee weken geen mens gezien of aangeraakt, mijn vriend al drie weken niet
LovelyLady had ik ergens eind 2018 nog op een Fok Discordquote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Barreltje/Barretje80, Enfermera en LovelyLady had je ook nog.
quote:
Slap excuusquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi terug aan iedereen trouwens, quoten is moeilijk
Weerwolvenquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miniem wees me laatst op FB nog op een online versie van Weerwolven.
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.quote:
Ik ben blij dat je er bentquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En nu zijn we blijkbaar weer tegelijkertijd teruggekomen
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor mijn eigen veiligheid. Broer en schoonzus hebben corona.
quotes quotes quotesquote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weerwolven![]()
Er naar kijken dan
[..]
Ja
Knopje zit rechtsboven, Nijnquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef RockNijntje het volgende:
Dat gaat hier helaas nietquote:Op woensdag 1 april 2020 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zie mijn vriend gewoon elk weekend
Kom je uit Brabant?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...quote:
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:24 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
apart, heb het heel af en toe op die manierquote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
kan er niks aan doen. En ik repareer...
quote:
Jaquote:Op woensdag 1 april 2020 22:18 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Werk je voor een gemeente in Zuid-Holland?
Geen idee maar ze zijn gewoon thuis.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oei, lichte variant of liggen ze in het ziekenhuis?
Ja maar ja maar mobiele multiquotes en het laatste hijsje kwam wat harder aan dan gepland.quote:
En de iboodhunt toen dat nog wat watquote:Op woensdag 1 april 2020 22:27 schreef Koen66 het volgende:
@:essnhills kwam ik afgelopen jaren 1 week per jaar tegen op Fok, tijdens het Top 2000 topic
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdamquote:
@eer-ik? Wie?quote:Op woensdag 1 april 2020 22:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Komen @:eer-ik @:MPG en @:OA zo ook nog?
@:Pheno?
Ik heb al heel lang niet meer gemeetquote:Op woensdag 1 april 2020 22:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb ik ergens in 2016 nog een keer gemeet, woensdagavond eetmeet in Rotterdam
KSC'er van het eerste uurquote:
Vroeg ik jou watquote:
mijn laatste meet was juni 2018, ook al ff terugquote:Op woensdag 1 april 2020 22:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer gemeet
Zeker na mijn FOK!-break had ik er totaal geen behoefte aan
Beetje moeiquote:
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..quote:Op woensdag 1 april 2020 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat gaat hier helaas niet
We werken voor hetzelfde bedrijf (de laatste maanden ook op verschillende locaties) en wonen zo'n 60 km uit elkaar.
Totaal onverantwoord om nu heen en weer te reizen dus
quote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Priem Radhakishun cool hoor![]()
[ afbeelding ]
allemaal 1e generatie KSC-ersquote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Nijnquote:
Ik zat na het eten ook te knikkebollen op de bankquote:
@suikertaartjequote:Op woensdag 1 april 2020 22:32 schreef Muck het volgende:
@:papierversniperaar
@:BrandX
@:Frutsel (natuurlijk)
@:indahnesia.com
Wij hebben beiden geen auto, maar wel een vitaal beroep.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom? Mijne woont verder weg. Maar heeft een auto..
Ik werk niet voor BWT, dus neequote:Op woensdag 1 april 2020 22:30 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Vroeg ik jou wat![]()
Maar als ik het goed begrijp kan je mij dus ook wel adviseren op het gebied van bestemmingplannen en gemeentebeleid?
Ik wil de gemeente gaan dwingen om te gaan uitruilen met een naburige gemeente.
Indien dat niet mogelijk is gaan we procederen net zo lang tot ze stoppen met dit plan of genoeg water bij de wijn willen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |