Zou me eerder druk maken om blauwalg en andere rotzooi.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mits het virus zich daar niet zal kunnen verspreiden... toch ?
Wel interessant ook deze vorm van vrijetijdsbesteding te bekijken.
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat we een jaar lang geen grote evenementen meer kunnen houden, niet op vakantie kunnen, en de cafés dicht blijven daar kan ik wel mee leven. Maar ik mag toch hopen dat we in de zomer de overige economie weer op gang kunnen brengen.
je kan alvast aanmelden bij GGZ voor de aankomende depressie?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.
Ik was behoorlijk in de war, excuus.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Qua vraagstukken omtrent zorg zat zij er wel goed bovenop steeds hoor. Zij was alleen heel irritant![]()
Edit: en wat Snert zegt
Shit happensquote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk in de war, excuus.
Helaas gaat wegens Corona de cursus "omgaan met teleurstellingen" niet door.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan alvast aanmelden bij GGZ voor de aankomende depressie?
quote:
Je kan in Nederland echt niet zomaar in elke random parkvijver springen, voor je het weet heb je een huidinfectie. Daarvoor moet je al naar een speciaal aangewezen zwemplas.quote:
"Even de film terugspoelen.."quote:Op donderdag 16 april 2020 17:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Weinig vooruitkijken, veel terugblikken.
Van dat geld nu spullen kopen om onze economie te reddenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.
Dat zeggen heel wat users al weken lang. Dit is natuurlijk niet houdbaar wat we nu aan het doen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat we een jaar lang geen grote evenementen meer kunnen houden, niet op vakantie kunnen, en de cafés dicht blijven daar kan ik wel mee leven. Maar ik mag toch hopen dat we in de zomer de overige economie weer op gang kunnen brengen.
Als de economie deze klappen nog een jaar moet volhouden dan is de ellende die daaruit voortkomt nog vele malen groter dan wat het virus kan aanrichten. Massawerkloosheid, suïcide, huiselijk geweld, mensen die op straat komen te staan, enzovoort.
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Van dat geld nu spullen kopen om onze economie te redden
Waarom denkt iedereen dat de cafés over 2 maanden weer open zijn?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.
Weer een hoop yada yada yada zeker?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Mooi is dat, als je je richtlijnen aanpast, heb je nooit tekorten.
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:46 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
[..]
Je kan in Nederland echt niet zomaar in elke random parkvijver springen, voor je het weet heb je een huidinfectie. Daarvoor moet je al naar een speciaal aangewezen zwemplas.
En als de temperatuur boven 25 graden stijgt ben je echt niet de enige die op dat idee komt.
Ben je weer een aso en een bejaardenmoordenaar omdat je samen met de rest van de stad hutje mutje op een klein zwemstrandje staat.![]()
Dus nee, dat wil ook niet echt. Voor de meesten dan.
Net als dat je alles onder controle hebt zolang je niet test.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Het is een heel gek verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een hoop yada yada yada zeker?
Of dat iedereen een link heeft naar Italië, als je alleen mensen test die in Italië zijn geweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net als dat je alles onder controle hebt zolang je niet test.
Denk dat je blij mag zijn als de scholen en opvang alweer open is. Rest kan je echt vergeten denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.
Dat was wel een meesterlijke opmerking jaquote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Of dat iedereen een link heeft naar Italië, als je alleen mensen test die in Italië zijn geweest.
Tuin is groot zat.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als de scholen en opvang alweer open is. Rest kan je echt vergeten denk ik.
Ik zwem niet, vrijwillig tenzij ik daartoe (kinderen bezighouden) wordt gedwongen, en maak mij daar al helemaal niet druk om. Sws al prettig dat met het virus; het strandbezoek een nogo lijkt te worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om blauwalg en andere rotzooi.
Vooral de "unknowns" zijn toevoegend, interessant.quote:Bron:CDC 03apr20 ter oriëntering.
The virus that causes COVID-19 has been detected in the feces of some patients diagnosed with COVID-19. The amount of virus released from the body (shed) in stool, how long the virus is shed, and whether the virus in stool is infectious are not known.
The risk of transmission of the virus that causes COVID-19 from the feces of an infected person is also unknown. However, the risk is expected to be low based on data from previous outbreaks of related coronaviruses, such as severe acute respiratory syndrome (SARS) and Middle East respiratory syndrome (MERS). There has been no confirmed fecal-oral transmission of COVID-19 to date.
Dan maak je borst maar natquote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.
Die komt vanzelf weer terug als er vraag naar is. Genoeg leegstand om meteen te beginnen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:09 schreef Ericr het volgende:
Terrasje valt over paar maanden prima te pakken. Wel volledig zelfbediening omdat er geen horeca meer bestaat
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
ik heb liever dat jij naar buiten gaat dan dat ik de tering krijg.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gave hoor, om dat soort interne tegenstellingen te verkopen als een plausibel verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was wel een meesterlijke opmerking ja
Zo werkt de politiek inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
als je de zaak al hebt dan huur je alleen maar uitzendkrachten in en dan kan je dat prima doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Je gaat echt geen zaak openen met de kans dat je in de herfst weer voor een paar maanden kan sluiten.
Altijd mooi als ik bijdragen aan de dag van een ander.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]je maakt mij dag weer goed met je conclusie
Natuurlijk niet.... maar het is wel vermakelijk hoe men overheid/media daar op lijkt in of langzaam weg te sturen. Een week, vooruit een maande was al ondenkbaar maar te overzien. Nu met maanden of een jaar (zo niet jaren) zal er echt een andere kijk moeten komen. Je kunt mensen niet zo lang van elkaar isoleren.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:47 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat zeggen heel wat users al weken lang. Dit is natuurlijk niet houdbaar wat we nu aan het doen zijn.
Idd😂quote:Op donderdag 16 april 2020 17:56 schreef Harmankardon het volgende:
Een VVD-coalitie die moedwillig de economie de nek omdraait, wie had dat bedacht?
ik weet het al, een zuipboot, die naar internationale wateren vaart.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.
Het is wel mooi om nu een beetje te volgen. Dan krijg je een beter beeld wat voor poppenkast het af en toe is.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:58 schreef _I het volgende:
[..]
Al wekenlang genieten. Politiek op z'n puurst.
Klopt, de media en het volk geilt er op. Opmerkelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.... maar het is wel vermakelijk hoe men overheid/media daar op lijkt in of langzaam weg te sturen. Een week, vooruit een maande was al ondenkbaar maar te overzien. Nu met maanden of een jaar (zo niet jaren) zal er echt een andere kijk moeten komen. Je kunt mensen niet zo lang van elkaar isoleren.
Precies. Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]je maakt mij dag weer goed met je conclusie
Het is inderdaad een soort klucht die al weken loopt. Erger me er ook niet aan, vind het wel knap hoe je om een antwoord heen kan draaien.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is wel mooi om nu een beetje te volgen. Dan krijg je een beter beeld wat voor poppenkast het af en toe is.
Dan gooi jij gewoon je kroeg open?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruttes 'hou vol' is een soort equivalent van 'snaveltjes toe en slaap lekker'quote:Op donderdag 16 april 2020 18:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort klucht die al weken loopt. Erger me er ook niet aan, vind het wel knap hoe je om een antwoord heen kan draaien.
Een boot die nergens naartoe gaat en nergens zal mogen aanleggen zonder eerst twee weken in quarantaine te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het al, een zuipboot, die naar internationale wateren vaart.
Het geeft het gevoel dat je "iets" doet wat werkt.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ruttes 'hou vol' is een soort equivalent van 'snaveltjes toe en slaap lekker'
Als je deze zomer afstudeert heb je vast wel iets aan wind mee.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:03 schreef Harmankardon het volgende:
Als je deze zomer afstudeert in iets wat niet zorg of IT is dan ben je echt hard genaaid. Dan wordt het tijd voor een jaartje reizen of geld verdienen ergens. Ohnee wacht.
Gelukkig kiest het kabinet voor de toekomst van jonge mensen en niet voor een stel obese bejaarden. Oh wacht...quote:Op donderdag 16 april 2020 18:03 schreef Harmankardon het volgende:
Als je deze zomer afstudeert in iets wat niet zorg of IT is dan ben je echt hard genaaid. Dan wordt het tijd voor een jaartje reizen of geld verdienen ergens. Ohnee wacht.
Ze hebben geen toekomstvisie. We blijven deze maatregelen gewoon voortzetten.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij die toespraak van gisteren heb ik achteraf meer het gevoel dat ze zich al in de positie "indekken" zijn beland, en vandaag weer met die Kamervragen. Weinig visie en leiderschap.
Ideeën moeten allemaal van andere komen (artsen, ondernemers, app-makers), zelf word er niks bedacht. En "vol houden", wat precies weet niemand.
die kapper van hem werkt welquote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef kol7680 het volgende:
Rutte net op het nieuws, kans nihil op enige versoepeling van maatregelen per eind april.
Weten we dat ook weer
Misschien ook een tip voor al die ZZP'ers zonder project momenteel. Nu is een goed moment om om te scholen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:03 schreef Harmankardon het volgende:
Precies, erg zwak verweer van de minister.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:04 schreef Vallon het volgende:
Baudet wordt straks weer afgeserveerd met : ga weg, we hebben een crisis te managen.
De vraag of en in hoeverre selectieve onderzoeken voldoende representatief zijn.
Baudet is wel scherp: elders concludeerde ik ook al dat het onderzoek nutteloos is / blijkt.
Yep een daar is die weer: Hugo speelt de vraag door aan het RIVM.![]()
![]()
![]()
![]()
van de horeca naar verpleger, ach, je zorgt bij allebei voor mensen!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:10 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Misschien ook een tip voor al die ZZP'ers zonder project momenteel. Nu is een goed moment om om te scholen.
Wat zou jij anders doen?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:09 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ze hebben geen toekomstvisie. We blijven deze maatregelen gewoon voortzetten.
Precies, we blijven ons blindstaren op de IC capaciteit, en als we daarvoor telkens weer de maatregelen moeten verlengen met een aantal weken dan lijken we ons daar bijna automatisch bij neer te leggen. Volgende week komt waarschijnlijk gewoon de mededeling dat we de huidige maatregelen weer gaan verlengen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.... maar het is wel vermakelijk hoe men overheid/media daar op lijkt in of langzaam weg te sturen. Een week, vooruit een maande was al ondenkbaar maar te overzien. Nu met maanden of een jaar (zo niet jaren) zal er echt een andere kijk moeten komen. Je kunt mensen niet zo lang van elkaar isoleren.
@joyvke Jammer. Ik zie het nu pasquote:I am stopping the spreadsheet (I'm not going to update anymore)
Feel free to copy it (I've set it open to do that) if you want to continue it yourself.
Ok. Gefeliciteerd dan maarquote:Op donderdag 16 april 2020 18:12 schreef Tijn het volgende:
Ik had door de corona juist een extra project de afgelopen weken. Een cursusbureau waar ik veel voor werk had met spoed een online-omgeving nodig, want al hun fysieke cursussen zijn opeens geannuleerd.
De een z'n dood...
Smakelijk eten! Wat doe je er op?quote:
quote:Poetin stelt overwinningsparade op Rode Plein uit
De overwinningsparade op het Rode Plein gaat op 9 mei niet door. De Russische president Poetin heeft de parade vanwege het coronavirus naar later dit jaar uitgesteld. Een nieuwe datum is nog niet bekendgemaakt. Met de jaarlijkse parade wordt het einde van de Tweede Wereldoorlog en de overwinning op het fascisme en nazisme herdacht.
De gevaren van het virus staan geen voorbereiding op de parade toe, zei Poetin.
Het Russische ministerie van Defensie hield tot het laatst toe vast aan een parade op 9 mei, die de grootste zou moeten worden uit de geschiedenis. De parade is ook een vertoon van de militaire kracht van Rusland. Elk jaar kijken honderdduizenden mensen toe hoe tanks, pantserwagens en trucks met atoomraketten door de straten van de Russische hoofdstad rijden en hoe de luchtmacht een vliegshow geeft.
NOS Live
Beetje balans tegenover al die doemverhalen. We willen toch graag wat positiviteit zien hierzo?quote:
Daarom. Dit gaat nog maanden duren, of het gehele jaar eer alles weer een beetje normaal wordt.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:12 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Precies, we blijven ons blindstaren op de IC capaciteit, en als we daarvoor telkens weer de maatregelen moeten verlengen met een aantal weken dan lijken we ons daar bijna automatisch bij neer te leggen. Volgende week komt waarschijnlijk gewoon de mededeling dat we de huidige maatregelen weer gaan verlengen.
En voor je het weet zit je dit jaar voor 80% van de tijd in deze situatie. En de corona-doden worden dagelijks groot in het nieuws gepresenteerd. Dat is onze enige focus. De overige ellende die we onszelf en onze jeugd aandoen raakt op de achtergrond.
Op1 laat de discussie door het idiote optreden van Jort Kelder mooi verpesten, waardoor niemand zich nog op het terrein van deze discussie durft te begeven.
Lijkt me niet dat dat gebruikelijk is bij overheidsaanbestedingen. Tenzij ze iets bestaands kopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:15 schreef _I het volgende:
Ik mag toch hopen dat het intellectueel eigendom van de app niet bij de maker komt te liggen.
Toch!? Of mis ik iets?
Hij zegt net dat het geen open source wordt, want dan kunnen anderen de programmatuur gebruiken en dat zou weer een probleem zijn met het intellectueel eigendom van de maker van de app.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat dat gebruikelijk is bij overheidsaanbestedingen. Tenzij ze iets bestaands kopen.
Wat is GPL?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:17 schreef Vallon het volgende:
Hugo vertelt hoe de "bid" verloopt van de APP zonder te duiden of dat "uberhaupt wel moet gebeuren en betracht volledige transparantie voor de invoering. Vooral het "expert" niveau is indrukwekkend. Gerichte vragen worden ws straks dan ook daarnaartoe weggewimpeld.
Heeee... zou opensource zijn maar het wordt geen opensource..... en Hugo is dus aan het terugkrabbelen en de regering wil dus niets snappen van een GPL...... omdat de APP anders gestolen kan wordenStelletje klunzen.
Open source slaat op bepaalde licentievormen. De broncode moet wel openbaar worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:19 schreef _I het volgende:
[..]
Hij zegt net dat het geen open source wordt, want dan kunnen anderen de programmatuur gebruiken en dat zou weer een probleem zijn met het intellectueel eigendom van de maker van de app.
Hm, zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Snap ik. Maar dit betrof het intellectueel eigendom, waarbij hij de maker van de app noemde. Ik ging er vanuit dat de overheid gewoon eigenaar van de app zou zijn, niet dat er iemand commercieel belang bij zou hebben.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:21 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Open source slaat op bepaalde licentievormen. De broncode moet wel openbaar worden.
Komt niet echt als een verrassing toch? Het is niet alsof de cijfers zo denderend zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:07 schreef kol7680 het volgende:
Rutte net op het nieuws, kans nihil op enige versoepeling van maatregelen per eind april.
Weten we dat ook weer
Zaken benoemen; meeste doden ouderen, verzorgingstehuizen en ziekenhuizen moeten we op focussen om grote verspreiding te voorkomen. Ouderen en zwakkere beschermen, middelen bieden juist aan die groepen, mondmaskers, hulp met boodschappen, etcquote:
Ben het helemaal met je eens. Super post!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:24 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zaken benoemen; meeste doden ouderen, verzorgingstehuizen en ziekenhuizen moeten we op focussen om grote verspreiding te voorkomen. Ouderen en zwakkere beschermen, middelen bieden juist aan die groepen, mondmaskers, hulp met boodschappen, etc
Niet allemaal vage termen; Nieuw Normaal, 1.5 Economie, zijn gewoon lege woorden, het betekent gewoon geen drol.
Niet zo maf en dom doen met z'n allen, ondernemers vragen om oplossingen te verzinnen voor zulke onzinnige stellingen, 750 ideeën nodig hebben en zelf niet eens kunnen bedenken wat je van een app wilt.
Kom gewoon zelf met een plan van aanpak; djeez.
Een plan, duidelijkheid. Hoe ga je straks openen, in welke stappen, wat moet verloop zijn om meer te openen. Moet niet gelijk een datum aan vast te hangen, geef mensen hoop, een doel.
Dat constant terugkijken is zo vermoeiend,
typisch politiek weer.
https://en.wikipedia.org/wiki/GNU_General_Public_Licensequote:
Jaaa, lekker het volle pond betalen om uit wegwerpplastic te mogen drinken, ver uit elkaars buurt te moeten blijven en weggekeken te worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 09:43 schreef Pumpalov het volgende:
Horeca : minder plekken, coronatoeslag, verplicht doorlopende consumptie om de tafelaars die met een kop koffie een uur blijven zitten niet een te grote aanslag te laten zijn op de omzet, afhalen op 'bedieningstafel'. Veel andere opties zijn er niet direct.
Vriendin van mij heeft een relatief klein café, heeft al aangegeven dat indien ze kan openen dit eerst met dit soort beperkende maatregelen zal zijn en allereerst voor de vaste gasten.
Hitler had beter Russisch kunnen zijn. Had die betere vrouwen.quote:
idd. of je wel even wil doordrinken of opnieuw wil bestellen. 1 drankje per 10minuten minimum.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:27 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jaaa, lekker het volle pond betalen om uit wegwerpplastic te mogen drinken, ver uit elkaars buurt te moeten blijven en weggekeken te worden.
Jullie blijven hopelijk voorlopig hier wel posten toch? Echt een komische noot in de corona misère.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:25 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Super post!
Dat is hoe het weer gaat als we 28 april alle maatregelen in een keer opheffen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die rode grafiek, wie heeft die getekend? Die gaat ongeveer naar de maan
Ik zou zeggen, verlicht ons. Hoe zou het anders moeten?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:23 schreef Vallon het volgende:
Mooi hoe Hugo denkt in binaire oplossingen....... als het niet met een APP kan moeten we het doen met mensen...... Zonder nog steeds de vraag te stellen waarvoor met welk doel dan en kan dat niet anders. Zelfs met mensen moet je het niet willen.
Het RIVM.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Die rode grafiek, wie heeft die getekend? Die gaat ongeveer naar de maan
quote:Op donderdag 16 april 2020 18:38 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat is hoe het weer gaat als we 28 april alle maatregelen in een keer opheffen.
De overheid die een plan van aanpak oplegt op de Nederlandse bevolking. Juist ja. Gaat echt werken.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:24 schreef Jed1Gam het volgende:
750 ideeën nodig hebben en zelf niet eens kunnen bedenken wat je van een app wilt.
Kom gewoon zelf met een plan van aanpak; djeez.
We willen een app.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:39 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De overheid die een plan van aanpak oplegt op de Nederlandse bevolking. Juist ja. Gaat echt werken.
De enige vraag waar ik nog steeds geen antwoord op gehoord heb is, wat ga je doen met die app. Hoe wordt er op gehandhaafd? Wie kan er in kijken? Wanneer moet je hem tonen?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, verlicht ons. Hoe zou het anders moeten?
Volgens mij weten ze prima welke richting het op moet gaan, maar wat is er mis mee om daar in samenwerking met welwillende organisaties naar te kijken?quote:Op donderdag 16 april 2020 18:40 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
We willen een app.
Wat wil je?
Weten we niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |