Zou me eerder druk maken om blauwalg en andere rotzooi.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:40 schreef Vallon het volgende:
[..]
Mits het virus zich daar niet zal kunnen verspreiden... toch ?
Wel interessant ook deze vorm van vrijetijdsbesteding te bekijken.
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat we een jaar lang geen grote evenementen meer kunnen houden, niet op vakantie kunnen, en de cafés dicht blijven daar kan ik wel mee leven. Maar ik mag toch hopen dat we in de zomer de overige economie weer op gang kunnen brengen.
je kan alvast aanmelden bij GGZ voor de aankomende depressie?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.
Ik was behoorlijk in de war, excuus.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Qua vraagstukken omtrent zorg zat zij er wel goed bovenop steeds hoor. Zij was alleen heel irritant![]()
Edit: en wat Snert zegt
Shit happensquote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik was behoorlijk in de war, excuus.
Helaas gaat wegens Corona de cursus "omgaan met teleurstellingen" niet door.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:44 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan alvast aanmelden bij GGZ voor de aankomende depressie?
quote:
Je kan in Nederland echt niet zomaar in elke random parkvijver springen, voor je het weet heb je een huidinfectie. Daarvoor moet je al naar een speciaal aangewezen zwemplas.quote:
"Even de film terugspoelen.."quote:Op donderdag 16 april 2020 17:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Weinig vooruitkijken, veel terugblikken.
Van dat geld nu spullen kopen om onze economie te reddenquote:Op donderdag 16 april 2020 17:42 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Welke economie hou je nog over dan? Mijn zomers bestaan uit grote evenementen, vakantie en cafébezoek.
Dat zeggen heel wat users al weken lang. Dit is natuurlijk niet houdbaar wat we nu aan het doen zijn.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef Breekfast het volgende:
Dat we een jaar lang geen grote evenementen meer kunnen houden, niet op vakantie kunnen, en de cafés dicht blijven daar kan ik wel mee leven. Maar ik mag toch hopen dat we in de zomer de overige economie weer op gang kunnen brengen.
Als de economie deze klappen nog een jaar moet volhouden dan is de ellende die daaruit voortkomt nog vele malen groter dan wat het virus kan aanrichten. Massawerkloosheid, suïcide, huiselijk geweld, mensen die op straat komen te staan, enzovoort.
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Van dat geld nu spullen kopen om onze economie te redden
Waarom denkt iedereen dat de cafés over 2 maanden weer open zijn?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.
Weer een hoop yada yada yada zeker?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Mooi is dat, als je je richtlijnen aanpast, heb je nooit tekorten.
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:46 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
[..]
Je kan in Nederland echt niet zomaar in elke random parkvijver springen, voor je het weet heb je een huidinfectie. Daarvoor moet je al naar een speciaal aangewezen zwemplas.
En als de temperatuur boven 25 graden stijgt ben je echt niet de enige die op dat idee komt.
Ben je weer een aso en een bejaardenmoordenaar omdat je samen met de rest van de stad hutje mutje op een klein zwemstrandje staat.![]()
Dus nee, dat wil ook niet echt. Voor de meesten dan.
Net als dat je alles onder controle hebt zolang je niet test.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Mooi is dat, als je je richtlijnen aanpast, heb je nooit tekorten.
Het is een heel gek verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Weer een hoop yada yada yada zeker?
Of dat iedereen een link heeft naar Italië, als je alleen mensen test die in Italië zijn geweest.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Net als dat je alles onder controle hebt zolang je niet test.
Denk dat je blij mag zijn als de scholen en opvang alweer open is. Rest kan je echt vergeten denk ik.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.
Dat was wel een meesterlijke opmerking jaquote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef _I het volgende:
[..]
Of dat iedereen een link heeft naar Italië, als je alleen mensen test die in Italië zijn geweest.
Tuin is groot zat.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:52 schreef Kyran het volgende:
[..]
Denk dat je blij mag zijn als de scholen en opvang alweer open is. Rest kan je echt vergeten denk ik.
Ik zwem niet, vrijwillig tenzij ik daartoe (kinderen bezighouden) wordt gedwongen, en maak mij daar al helemaal niet druk om. Sws al prettig dat met het virus; het strandbezoek een nogo lijkt te worden.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou me eerder druk maken om blauwalg en andere rotzooi.
Vooral de "unknowns" zijn toevoegend, interessant.quote:Bron:CDC 03apr20 ter oriëntering.
The virus that causes COVID-19 has been detected in the feces of some patients diagnosed with COVID-19. The amount of virus released from the body (shed) in stool, how long the virus is shed, and whether the virus in stool is infectious are not known.
The risk of transmission of the virus that causes COVID-19 from the feces of an infected person is also unknown. However, the risk is expected to be low based on data from previous outbreaks of related coronaviruses, such as severe acute respiratory syndrome (SARS) and Middle East respiratory syndrome (MERS). There has been no confirmed fecal-oral transmission of COVID-19 to date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |