Dan maak je borst maar natquote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.
Die komt vanzelf weer terug als er vraag naar is. Genoeg leegstand om meteen te beginnen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:09 schreef Ericr het volgende:
Terrasje valt over paar maanden prima te pakken. Wel volledig zelfbediening omdat er geen horeca meer bestaat
quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Mooi is dat, als je je richtlijnen aanpast, heb je nooit tekorten.
ik heb liever dat jij naar buiten gaat dan dat ik de tering krijg.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Persoonlijk red ik de huidige maatregelen nog wel tot half mei ofzo. Daarna kan men wat mij betreft de tering krijgen.
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gave hoor, om dat soort interne tegenstellingen te verkopen als een plausibel verhaal.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:54 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dat was wel een meesterlijke opmerking ja
Zo werkt de politiek inderdaad.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:50 schreef _I het volgende:
"Iedereen kan getest worden... Volgens de richtlijnen die er nu zijn om te testen."
Mooi is dat, als je je richtlijnen aanpast, heb je nooit tekorten.
als je de zaak al hebt dan huur je alleen maar uitzendkrachten in en dan kan je dat prima doen.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:56 schreef Jed1Gam het volgende:
Je gaat echt geen zaak openen met de kans dat je in de herfst weer voor een paar maanden kan sluiten.
Altijd mooi als ik bijdragen aan de dag van een ander.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]je maakt mij dag weer goed met je conclusie
Natuurlijk niet.... maar het is wel vermakelijk hoe men overheid/media daar op lijkt in of langzaam weg te sturen. Een week, vooruit een maande was al ondenkbaar maar te overzien. Nu met maanden of een jaar (zo niet jaren) zal er echt een andere kijk moeten komen. Je kunt mensen niet zo lang van elkaar isoleren.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:47 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Dat zeggen heel wat users al weken lang. Dit is natuurlijk niet houdbaar wat we nu aan het doen zijn.
Idd😂quote:Op donderdag 16 april 2020 17:56 schreef Harmankardon het volgende:
Een VVD-coalitie die moedwillig de economie de nek omdraait, wie had dat bedacht?
ik weet het al, een zuipboot, die naar internationale wateren vaart.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:48 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik spaar het op, want als in de zomer de cafés weer opengaan zet iedereen het op een zuipen.
Het is wel mooi om nu een beetje te volgen. Dan krijg je een beter beeld wat voor poppenkast het af en toe is.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:58 schreef _I het volgende:
[..]
Al wekenlang genieten. Politiek op z'n puurst.
Klopt, de media en het volk geilt er op. Opmerkelijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:57 schreef Vallon het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.... maar het is wel vermakelijk hoe men overheid/media daar op lijkt in of langzaam weg te sturen. Een week, vooruit een maande was al ondenkbaar maar te overzien. Nu met maanden of een jaar (zo niet jaren) zal er echt een andere kijk moeten komen. Je kunt mensen niet zo lang van elkaar isoleren.
Precies. Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]je maakt mij dag weer goed met je conclusie
Het is inderdaad een soort klucht die al weken loopt. Erger me er ook niet aan, vind het wel knap hoe je om een antwoord heen kan draaien.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is wel mooi om nu een beetje te volgen. Dan krijg je een beter beeld wat voor poppenkast het af en toe is.
Dan gooi jij gewoon je kroeg open?quote:Op donderdag 16 april 2020 17:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ruttes 'hou vol' is een soort equivalent van 'snaveltjes toe en slaap lekker'quote:Op donderdag 16 april 2020 18:01 schreef _I het volgende:
[..]
Het is inderdaad een soort klucht die al weken loopt. Erger me er ook niet aan, vind het wel knap hoe je om een antwoord heen kan draaien.
Een boot die nergens naartoe gaat en nergens zal mogen aanleggen zonder eerst twee weken in quarantaine te gaan.quote:Op donderdag 16 april 2020 17:59 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik weet het al, een zuipboot, die naar internationale wateren vaart.
Het geeft het gevoel dat je "iets" doet wat werkt.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ruttes 'hou vol' is een soort equivalent van 'snaveltjes toe en slaap lekker'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |