quote:Op donderdag 16 april 2020 10:34 schreef fathank het volgende:
Dat is wel vrij optimistisch dat binnen een paar dagen na de halving BTC weer een nieuw ATH gaat aantikken.
Vorige keer zat er ook een flinke tijd tussen de halving en de volgende bull run. Maar een langzame prijsstijging zonder flinke dalingen moet er toch echt wel in zitten op de korte termijn. De bodem ligt echt wel achter ons. Gezien de halving en gezien het stock to flow model.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef dimmak het volgende:
Als we een BTC ATH gaan zien dit jaar denk ik ook pas dat het ver na de halving gaat zijn.
Overig wel mooi weer opgekrabbeld na gister.
S2F is geen garantie. Helemaal niet gezien de crisis waarin we nu verkeren. Ik zie Bitcoin nog steeds als safehaven/store of value. Maar als de economie door het putje gaat, gaat Bitcoin ook nog een keer goed zak. Verder past dat ook nog best in het S2F model als dat dit jaar gebeurt.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer zat er ook een flinke tijd tussen de halving en de volgende bull run. Maar een langzame prijsstijging zonder flinke dalingen moet er toch echt wel in zitten op de korte termijn. De bodem ligt echt wel achter ons. Gezien de halving en gezien het stock to flow model.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
S2F is geen garantie. Helemaal niet gezien de crisis waarin we nu verkeren. Ik zie Bitcoin nog steeds als safehaven/store of value. Maar als de economie door het putje gaat, gaat Bitcoin ook nog een keer goed zak. Verder past dat ook nog best in het S2F model als dat dit jaar gebeurt.
Het kan idd nog, maar niet heel veel tijd meer (4e plaatje).twitter:s2fmultiple twitterde op donderdag 16-04-2020 om 06:45:16Stock-to-Flow Multiple
2020-04-15, 0:00 UTC
Actual price: $6,625.48
Model price: $8,807.72
S2F multiple: -0.28 https://t.co/Xmb55P8uw2 reageer retweet
Dit wordt een feest als de inflow gelijk blijft en de supply wordt gehalveerd. Hashrate gaat ook weer hard omhoog dus miners zijn ook niet echt angstig voor de toekomst.twitter:100trillionUSD twitterde op maandag 06-04-2020 om 12:23:56To maintain $7000 since Oct 2017, #bitcoin must have had about $400M new cash inflow every month last 2.5 years! (30d x 24h x 6blocks x 12.5btc x $7k assuming all trading is zero sum game)
After the halving, we only need $200M per month to keep $7k level. If $400M stays, then 🚀 https://t.co/d6hYJqxIUr reageer retweet
Dus bitcoin 14k?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Piva het volgende:
Dit wordt een feest als de inflow gelijk blijft en de supply wordt gehalveerd. Hashrate gaat ook weer hard omhoog dus miners zijn ook niet echt angstig voor de toekomst.twitter:100trillionUSD twitterde op maandag 06-04-2020 om 12:23:56To maintain $7000 since Oct 2017, #bitcoin must have had about $400M new cash inflow every month last 2.5 years! (30d x 24h x 6blocks x 12.5btc x $7k assuming all trading is zero sum game)
After the halving, we only need $200M per month to keep $7k level. If $400M stays, then 🚀 https://t.co/d6hYJqxIUr reageer retweet
Daarnaast hebben in 2020 ook nog eens een dollar verdubbeling ()
Is een mooi begin natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
twitter:100trillionUSD twitterde op donderdag 16-04-2020 om 18:11:52IMO #bitcoin 2020 halving will be like 2012 & 2016. As per S2F model I expect 10x price (order of magnitude, not precise) 1-2 yrs after the halving. Halving will be make-or-break for S2F model. I hope this halving will teach us more about underlying fundamentals & network effects https://t.co/kiTdN0n3Lu reageer retweet
Geen harde piemel krijgen als je bitcoin nu naar 14k ziet doorstijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
In de aandelen haal je tegenwoordig betere rendementenquote:Op donderdag 16 april 2020 19:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen harde piemel krijgen als je bitcoin nu naar 14k ziet doorstijgen.
Jij?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In de aandelen haal je tegenwoordig betere rendementen
Ik pak een 100% gain over een 95%+ verlies any day maat!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
quote:
de revolutie is het consensusmechanisme Proof of Workquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Even mijn schets van de nabije toekomst. Een beetje discussie op niveau kan dit topic wel gebruiken
Satoshi zal de geschiedenis in gaan. Geld in "de cloud" was er ongetwijfeld gekomen, maar de BTC-whitepaper heeft dit flink versneld. Maar de techniek van Bitcoin is groter dan het eindproduct. Net zoals de techniek van het internet groter is van de eerste toepassing van het internet. (dank aan de Russen)
Ik denk dat we vooral moeten kijken naar de voordelen van blockchain technology en ons als particulier vooral moeten richten op de gedecentraliceerde projecten. Simpel gegeven: De grote tech bedrijven (Google, Amazon, Facebook etc.) ontwikkelen achter de schermen blockchain toepassingen. De meeste "coins" waar wij op dit moment als particulier in kunnen investeren, zullen weggevaagd worden door deze gecentraliceerde projecten en toepassingen. Adoptie is key. Grote bedrijven pakken deze markt. Geen plek voor VET of zelfs BAT.
Blijft over: power to the people. Highly gedecentraliceeerde projecten zullen hun meerwaarde laten blijken, omdat dit de toepassing zal zijn waar "de doorsnee burger" direct profijt van zal hebben. Wanneer regulatie geen drempel meer is, zal dit enorm veel adoptie kunnen opleveren.
Mijn visie: Focus je niet zozeer op zakelijke toepassingen, want die worden grotendeels wel gemaakt door de huidige tech bedrijven. Focus je op decentralicatie en investeer in projecten die een brug kunnen vormen tussen "oud geld" en "cloud geld".
Adoptie aan de zakelijke kant ligt bij de multinationals. Als je geld wilt verdienen als particuliere investereerder, zoek het dan vooral in de toepassingen voor particulieren. "Old skool banken" hanteren negatieve rentes. Een van de grootste use cases voor particulieren van blockchain op dit moment is dat wij onze eigen programmeerbare bank kunnen spelen. Onderschat dat niet, wanneer het enige adoptie krijgt. Interessante tijden ahead
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen hequote:Op woensdag 22 april 2020 00:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de revolutie is het consensusmechanisme Proof of Work
niet 'blockchain', gedeelde databases hadden we al even
de usecase voor de unieke bitcoin combo is geld, de rest is gebakken lucht
Wat een lulverhaal joh, werk je bij zo Bitcoin bedrijfje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Even mijn schets van de nabije toekomst. Een beetje discussie op niveau kan dit topic wel gebruiken
Satoshi zal de geschiedenis in gaan. Geld in "de cloud" was er ongetwijfeld gekomen, maar de BTC-whitepaper heeft dit flink versneld. Maar de techniek van Bitcoin is groter dan het eindproduct. Net zoals de techniek van het internet groter is van de eerste toepassing van het internet. (dank aan de Russen)
Ik denk dat we vooral moeten kijken naar de voordelen van blockchain technology en ons als particulier vooral moeten richten op de gedecentraliceerde projecten. Simpel gegeven: De grote tech bedrijven (Google, Amazon, Facebook etc.) ontwikkelen achter de schermen blockchain toepassingen. De meeste "coins" waar wij op dit moment als particulier in kunnen investeren, zullen weggevaagd worden door deze gecentraliceerde projecten en toepassingen. Adoptie is key. Grote bedrijven pakken deze markt. Geen plek voor VET of zelfs BAT.
Blijft over: power to the people. Highly gedecentraliceeerde projecten zullen hun meerwaarde laten blijken, omdat dit de toepassing zal zijn waar "de doorsnee burger" direct profijt van zal hebben. Wanneer regulatie geen drempel meer is, zal dit enorm veel adoptie kunnen opleveren.
Mijn visie: Focus je niet zozeer op zakelijke toepassingen, want die worden grotendeels wel gemaakt door de huidige tech bedrijven. Focus je op decentralicatie en investeer in projecten die een brug kunnen vormen tussen "oud geld" en "cloud geld".
Adoptie aan de zakelijke kant ligt bij de multinationals. Als je geld wilt verdienen als particuliere investereerder, zoek het dan vooral in de toepassingen voor particulieren. "Old skool banken" hanteren negatieve rentes. Een van de grootste use cases voor particulieren van blockchain op dit moment is dat wij onze eigen programmeerbare bank kunnen spelen. Onderschat dat niet, wanneer het enige adoptie krijgt. Interessante tijden ahead
Hoe volgt het de stockmarket precies?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen he
Het volgt gewoon de stockmarket
Verder is het een speeltje voor een handjevol Whales en de exchanges
Gemanipuleerd rotzooitje
Als ik dit zo lees begrijp je nog niet waarom bitcoin een betere geldsoort is en niet te vergelijken is met andere blockchain projecten. Voor zakelijke blockchain projecten is een "coin" overbodig. Zelfs de hele blockchain is overbodig. Dan is het slechts een dure database.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Lolquote:Op woensdag 22 april 2020 07:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen he
Het volgt gewoon de stockmarket
Verder is het een speeltje voor een handjevol Whales en de exchanges
Gemanipuleerd rotzooitje
Waar kan ik meer info hierover vinden ?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:52 schreef dimmak het volgende:
AML wetsvoorstel is door de eerste kamer heen. Heel slecht nieuws voor Nederlandse cryptobedrijven en kan er zelfs voor zorgen dat buitenlandse exchanges sluiten voor Nederlandse klanten.
Not your keys, not your coins.
https://www.eerstekamer.n(...)entatiewet_wijzigingquote:Op woensdag 22 april 2020 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kan ik meer info hierover vinden ?
2014 beldequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:52 schreef dimmak het volgende:
AML wetsvoorstel is door de eerste kamer heen. Heel slecht nieuws voor Nederlandse cryptobedrijven en kan er zelfs voor zorgen dat buitenlandse exchanges sluiten voor Nederlandse klanten.
Not your keys, not your coins.
Er zullen mensen zijn die zeggen dat ze bewust Bitcoin of crypto willen naaien maar ik geloof daar niet direct in. Ik denk dat de schandalen en "laksheid" bij ABN, ING en Rabo de laatste jaren een grotere invloed hebben gehad. Te weinig invloed van Bitcoin/crypto lobby speelt natuurlijk ook mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:32 schreef recursief het volgende:
[..]
https://www.eerstekamer.n(...)entatiewet_wijziging
Ik vind het lastig om de impact te beoordelen. Wat ik vooral lees is dat bestaande wetgeving wordt gewijzigd zodat ook cryptobedrijven die op enig moment crypto van klanten in een wallet hebben die zij beheren, dat kunnen ook brokers zijn, aan dezelfde KYC/AML eisen moeten voldoen als banken. Heel veel, vooral grotere, cryptobedrijven zagen de bui al hangen en hebben al KYC/AML geïmplementeerd. Ze voldoen wellicht nog niet helemaal aan de wet, maar zitten daar dan wel dicht tegenaan. Ik kan me in deze thread iemand herinneren die bij herhaling klaagde dat bepaalde Nederlandse brokers hem niet als klant wilden. Dat heeft hier ongetwijfeld mee te maken. Uiteindelijk denk ik dat het wel mee zal vallen met het sluiten van exchanges voor Nederland. Want als er een grote exchange stopt, is dat een kans voor anderen om in te stappen. De spelregels zijn dan veranderd, maar het spel bestaat nog steeds.
https://twitter.com/provoost/status/1252644894570696705?s=19quote:Op woensdag 22 april 2020 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Er zullen mensen zijn die zeggen dat ze bewust Bitcoin of crypto willen naaien maar ik geloof daar niet direct in. Ik denk dat de schandalen en "laksheid" bij ABN, ING en Rabo de laatste jaren een grotere invloed hebben gehad. Te weinig invloed van Bitcoin/crypto lobby speelt natuurlijk ook mee.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://twitter.com/provoost/status/1252644894570696705?s=19
Deze draad zegt genoeg. Ze hebben totaal geen idee waar ze het over hebben.
https://www.linkedin.com/(...):6658618338396123136
Dit geeft mij weer een beetje hoop. Simon was de aanvoerder van de cryptolobby.
Wat is daarmee aan de hand dan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef Syd het volgende:
DigibyteOok nog stukje Hollands trots.....Blij dat ik er optijd ingestapt ben
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainquote:
Dgibyte was betrokken bij één van de 7 corona apps maar de overheid heeft al aangegeven geen van deze te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef Syd het volgende:
[..]
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainOm eerlijk te zijn dat is de reden waarom ik gekocht hebt hoor. Van weekend eens in hun techniek duiken wat het zo bijzonder maakt.
Dat kan. die 7 intereseert mij en de investeerders blijkbaar niks want hij stijgt nog steeds.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dgibyte was betrokken bij één van de 7 corona apps maar de overheid heeft al aangegeven geen van deze te gebruiken.
Zo kennen we de altcoin market weerquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat kan. die 7 intereseert mij en de investeerders blijkbaar niks want hij stijgt nog steeds.
Heel zonde hoor. Deribit was groot genoeg om te verhuizen, maar Bittr en waarschijnlijk nog meer kleinere cryptobedrijfjes gaan nu de stekker eruit trekken..quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:42 schreef blackmore het volgende:
Bittr stopt ermee, naar aanleiding van de nieuwe regelgeving:
https://getbittr.com/pres(...)ned-bitter-for-bittr
Ja heel erg jammer dat dit soort initiatieven nu verdwijnt...quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heel zonde hoor. Deribit was groot genoeg om te verhuizen, maar Bittr en waarschijnlijk nog meer kleinere cryptobedrijfjes gaan nu de stekker eruit trekken..
twitter:Martijncvv twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:44:17#VeChain X HnM X COS X DNVGL
More products tracked on VeChainThor in the stores!
Great explanation by @BenYorke
https://t.co/vBiiZGvUQr
#MyStory @DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Ik dacht dat je deze keer serieus alles verkocht had?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
twitter:Martijncvv twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:44:17#VeChain X HnM X COS X DNVGL
Great explanation by @:BenYorke
#MyStory @:DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Op tijd winst pakken dan, want kan zo zijn dat het balloontje weer snel leeg loopt. Volume tijdens de pump is erg laag gebleven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef Syd het volgende:
DigibyteOok nog stukje Hollands trots.....Blij dat ik er optijd ingestapt ben
wowquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Great explanation by @:BenYorke
#MyStory @:DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Spoiler: helemaal niksquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef Syd het volgende:
[..]
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainOm eerlijk te zijn dat is de reden waarom ik gekocht hebt hoor. Van weekend eens in hun techniek duiken wat het zo bijzonder maakt.
Een inhoudelijke reactie heb ik nog niet gehadquote:
Het "techniek achter Bitcoin" en "blockchain technology" verhaal van je vorige reactie is iets wat rond 2014-2018 erg populair was maar waarvan nu al een tijdje duidelijk is voor de meeste mensen dat die keizer geen kleren aan heeft. Bitcoin als geheel heeft zijn nut en zijn waarde, niet de losse onderdelen of de "tech" van Bitcoin.quote:Op zondag 26 april 2020 20:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Een inhoudelijke reactie heb ik nog niet gehad
Je ziet wel heel duidelijk een verschuiving van geld naar dit soort projecten. De grootste 2 gainers van dit jaar zijn Chainlink en Tezos. Daarnaast zit Kyber Network in de top-5. Met deze projecten kon je goed geld verdienen het afgelopen jaar.
Veel projecten in handen van centrale instanties - zoals bijv. Ripple, IOTA en Cardano - laten totaal geen groei in gebruikers zien. Prijstechnisch schiet het ook niet op. We zitten hier wel om je investering te laten groeien, anders ben je veel beter af met stocks Tesla of Amazon de komende jaren.
Oh, is die duidelijkheid er al?quote:Op zondag 26 april 2020 21:09 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het "techniek achter Bitcoin" en "blockchain technology" verhaal van je vorige reactie is iets wat rond 2014-2018 erg populair was maar waarvan nu al een tijdje duidelijk is voor de meeste mensen dat die keizer geen kleren aan heeft. Bitcoin als geheel heeft zijn nut en zijn waarde, niet de losse onderdelen of de "tech" van Bitcoin.
Ik heb geen Bitcoin, omdat ik er op korte termijn pizza van ga kopen. Jij wel?quote:Maar goed, uit je huidige reactie lijkt het er op dat het je alleen maar gaat om geld verdienen en je investeringen te laten groeien. Dat is een heel ander verhaal en is ongetwijfeld nog wel mogelijk met altcoins (wel riskanter dan ooit mijn inziens).
Ik zie de link tussen "digitaal goud" en Tesla stocks niet echt eigenlijk..quote:Op zondag 26 april 2020 22:22 schreef Moody het volgende:
BTC wordt beschouwd als "digitaal goud". Reflecteer je dat naar de non-crypto-wereld, dan doe je er ook goed aan om niet alleen in goud te investeren, maar ook bijv. in Tesla stocks.
Wil het wel uitleggen hoor.quote:Op zondag 26 april 2020 22:42 schreef Piva het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen "digitaal goud" en Tesla stocks niet echt eigenlijk..
quote:Op zondag 26 april 2020 22:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Wil het wel uitleggen hoor.
De link is dat beide deel uitmaken van de portfolio van een (vemogens)investeerder.
Deel is relatief veilig (goud, andere edelmetalen, valuta). Ander deel zijn stocks, obligaties, derivaten.
Zo zijn ook de meeste overdachte crypto-portfolio's opgebouwd. Ik begrijp niet zo goed wat er zo spannend is, ik zeg niets nieuws. Ik probeer alleen mijn inzicht te geven. Ik heb ook gehandeld naar dit inzicht, dus laat het maar mooi uitkomen zeg ik
Hoi. Volgens mij zei jij 1 pagina geleden dit:quote:
Met zo'n beperkt inzicht sla je de plank compleet mis. Dan kan ik zeggen zonder gifje.quote:de usecase voor de unieke bitcoin combo is geld, de rest is gebakken lucht
Klopt jaquote:Op zondag 26 april 2020 23:01 schreef Moody het volgende:
[..]
Hoi. Volgens mij zei jij 1 pagina geleden dit:
[..]
Met zo'n beperkt inzicht sla je de plank compleet mis. Dan kan ik zeggen zonder gifje.
We lullen langs elkaar heen.quote:Op zondag 26 april 2020 23:08 schreef aTypisch het volgende:
Wat bitcoin waarde geeft is het proof of work consensus mechanisme en de unieke cocktail er omheen.
Niet blokstjeen en die neppe afgezwakte vormen van 'decentralisatie' waar andere projecten mee komen pochen.
Kies een van de twee dik gedrukte zinnetjes, niet allebei.quote:Op zondag 26 april 2020 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
We lullen langs elkaar heen.
De theoretische waarde van Bitcoin snap ik echt wel, maar dat zegt niet dat je alleen Bitcoin moet kopen toch? Profiteer van de hype, zoals een generatie geleden tijdens de dot-com bubble. De techniek komt in handen van grote bedrijven, de bubble voor de individuele investeerders is straks over.
Ik was bijvoorbeeld "te laat" om Bitcoin in te slaan voor een prikkie, maar kon wel flink wat Linkjes kopen toen het een paar duppies was. Clue: de meeste van die Linkjes zijn geen Linkjes meer.
Hoeveel ken jij er dan?quote:
Of leg deze eens uitquote:Op zondag 26 april 2020 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
We lullen langs elkaar heen.
De theoretische waarde van Bitcoin snap ik echt wel, maar dat zegt niet dat je alleen Bitcoin moet kopen toch? Profiteer van de hype, zoals een generatie geleden tijdens de dot-com bubble. De techniek komt in handen van grote bedrijven, de bubble voor de individuele investeerders is straks over.
Ik was bijvoorbeeld "te laat" om Bitcoin in te slaan voor een prikkie, maar kon wel flink wat Linkjes kopen toen het een paar duppies was. Clue: de meeste van die Linkjes zijn geen Linkjes meer.
Haha want die lui zijn natuurlijk allemaal lang niet zo slim als jij bent.quote:Op maandag 27 april 2020 09:56 schreef Piva het volgende:
[..]
Hoeveel ken jij er dan?
Bitcoin is een zeer risky investering die echt nog niet 0.1% van de (vemogens)investeerder begrijpt. Veel verder dan een paar hedge funds of Chamath Palihapitiya, Peter Thiel of Tim Draper..
Als bitcoin over de 100k gaat komen we misschien in een andere league, maar zelfs dan zal de mom en pop asset manager nog niet geloven in bitcoin.
Geef eens een lijstje met 3 anti bitcoiners die net zo "slim" zijn als mijn lijstje met pro bitcoiners. Om het een een kans te geven hoeven het niet eens asset managers te zijn.quote:Op maandag 27 april 2020 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha want die lui zijn natuurlijk allemaal lang niet zo slim als jij bent.
Ik pak alvast het internationale openbare register van iq-testen erbij. Kom maar door met die namen.quote:Op maandag 27 april 2020 10:04 schreef Piva het volgende:
[..]
Geef eens een lijstje met 3 anti bitcoiners die net zo "slim" zijn als mijn lijstje met pro bitcoiners. Om het een een kans te geven hoeven het niet eens asset managers te zijn.
Vergis je niet hoe diep bedrijven als Google, Amazon en Twtitter (dorsey) in Bitcon zitten. Laat staan Jack Ma. Bitcoin is in handen van veel grote jongens. Bitcoin gaat stijgen, daar ben ik van overtuigd. Maar geen lambo-stijgingen. Wij (kleine particuliere investeerders) kunnen beter investeren in "side projects" die zich nu ontwikkelen. Of anders gewoon lekker je geld in stocks steken, want er zijn oneindig veel dollars.quote:Op maandag 27 april 2020 10:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha want die lui zijn natuurlijk allemaal lang niet zo slim als jij bent.
Die pizza is te duur, we kunnen beter alleen de kaas (bloktsjeen) kopen.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:35 schreef Moody het volgende:
[..]
Vergis je niet hoe diep bedrijven als Google, Amazon en Twtitter (dorsey) in Bitcon zitten. Laat staan Jack Ma. Bitcoin is in handen van veel grote jongens. Bitcoin gaat stijgen, daar ben ik van overtuigd. Maar geen lambo-stijgingen. Wij (particuliere investeurs) kunnen beter invetsreren in "side projects" die zich nu ontwikkelen. Of anders gewoon lekker je geld in stocks steken, want er zijn oneindig veel dollars.
Iedereen wilde 20 jaar geleden Netscape kopen, terwijl Google bestond uit 2 nerds met een uitkering. Het kan verkeren, staar je niet blind.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Die pizza is te duur, we kunnen beter alleen de kaas (bloktsjeen) kopen.
Wat hebben twee bedrijven te maken met een nieuwe vorm van geld?quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Iedereen wilde 20 jaar geleden Netscape kopen, terwijl Google bestond uit 2 nerds met een uitkering. Het kan verkeren, staar je niet blind.
JIj snapt het principe van waarde niet echt. Waarde is wat je nu hebt, op 28 april 2020.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat hebben twee bedrijven te maken met een nieuwe vorm van geld?Dat is juist precies het probleem, bij die andere tokens investeer je in de woorden en de goede hoop van bedrijven/organisaties.
Betekent niet dat je er geen geld mee kunt verdienen.
Maar volgens mij moet je bij jezelf nog even te raden gaan of je wel echt begrijpt waar bitcoin zijn waarde uit ontleent.
Nee.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
JIj snapt het principe van waarde niet echt. Waarde is wat je nu hebt, op 28 april 2020.
Waarde op 8 april 2025 zit in de glazen bol. Bitcoin maakt goede kans om flink te stijgen, maar als dat gebeurt, zullen er investeringen zijn die harder stijgen. Dat sluit je uit?
Ik denk dat jij waarde gelijk stelt aan hoop of verwachting. Op een vrij behoudende wijze.
Dat sluit ik niet uit. Maar ik zie geen andere (haalbare) asset die ik tot 8 april 2025 liever vast zou houden dan bitcoin.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
JIj snapt het principe van waarde niet echt. Waarde is wat je nu hebt, op 28 april 2020.
Waarde op 8 april 2025 zit in de glazen bol. Bitcoin maakt goede kans om flink te stijgen, maar als dat gebeurt, zullen er investeringen zijn die harder stijgen. Dat sluit je uit?
Ik denk dat jij waarde gelijk stelt aan hoop of verwachting. Op een vrij behoudende wijze.
De waarde van Bitcoin is er toch alleen omdat jij en anderen vinden dat het waarde heeftquote:Op dinsdag 28 april 2020 23:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Wat hebben twee bedrijven te maken met een nieuwe vorm van geld?Dat is juist precies het probleem, bij die andere tokens investeer je in de woorden en de goede hoop van bedrijven/organisaties.
Betekent niet dat je er geen geld mee kunt verdienen.
Maar volgens mij moet je bij jezelf nog even te raden gaan of je wel echt begrijpt waar bitcoin zijn waarde uit ontleent.
Bedankt onloquote:Op woensdag 29 april 2020 12:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De waarde van Bitcoin is er toch alleen omdat jij en anderen vinden dat het waarde heeft
Niets meer en niets minder. Zoals met alles in de wereld is waarde subjectief.
Bitcoin gaat naar de 100k EoY 2k21quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:49 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja leuk voor de gemiddelde cryptonerd. Maar niet voor Henk&Ingrid want die kunnen nergens aankloppen voor een refund omdat ze een fout hebben gemaakt of funds verloren zijn door phishing, hacks of onzorgvuldigheid.quote:Op dinsdag 28 april 2020 23:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee.
Bitcoin zorgt er ook voor dat er niemand met mijn geld kan klooien en het niet zomaar afgepakt kan worden. Ik kan het sturen naar wie ik wil op het netwerk. De regels zijn duidelijk, overzichtelijk en elke dag ga ik zelf met een bepaalde regelset akkoord.
Dat is ook waarde.Niet alleen de dollarprijs op CMC.
Klopt, rotzooiquote:Op woensdag 29 april 2020 17:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk voor de gemiddelde cryptonerd. Maar niet voor Henk&Ingrid want die kunnen nergens aankloppen voor een refund omdat ze een fout hebben gemaakt of funds verloren zijn door phishing, hacks of onzorgvuldigheid.
En je kan het pas sturen als je het ergens gekocht heb en de Europese regelgeving omtrent cryptobedrijven wordt steeds strenger.
Als je eenmaal Bitcoin hebt kun je inderdaad ermee doen wat je wil. Maar moet je zelf wel in betrekkelijke anonimiteit kunnen kopen. En dat is weer een paar stappen te moeilijk voor Henk&Ingrid.
Nee hoor. Maar nog lang geen mainstream digitaal geld geschikt voor Henk&Ingrid.quote:
True, maar dat beweert ook niemand toch? Alleen dat het het meest harde liquide geld is wat we hebben. Het protocol staat er, maar voor de massa moet er nog op gebouwd worden.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar nog lang geen mainstream digitaal geld geschikt voor Henk&Ingrid.
Ja leuk, dat zeg ik ook helemaal nergens.quote:Op woensdag 29 april 2020 18:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar nog lang geen mainstream digitaal geld geschikt voor Henk&Ingrid.
Ja leuk, dat zeg ik ook helemaal nergens dat jij ergens gezegd hebt.quote:Op woensdag 29 april 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja leuk, dat zeg ik ook helemaal nergens.
Waarom kwoot je mij dan?quote:Op woensdag 29 april 2020 22:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja leuk, dat zeg ik ook helemaal nergens dat jij ergens gezegd hebt.
Omdat ik eens ben met wat je zegt maar wel een paar kanttekeningen plaats die mijn inziens invloed kunnen hebben in de toekomst en ontwikkeling van Bitcoin.quote:
Voorlopig gaan we dik meh0000n.quote:Op donderdag 30 april 2020 08:56 schreef fathank het volgende:
[..]
Omdat ik eens ben met wat je zegt maar wel een paar kanttekeningen plaats die mijn inziens invloed kunnen hebben in de toekomst en ontwikkeling van Bitcoin.
Iedereen die niet gehacked is.quote:Op donderdag 30 april 2020 09:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voorlopig gaan we dik meh0000n.
#Geengezeikiedereenrijk
Binance staat altijd ingelogd en Delta heb ik mijn portfolio in. Maar ik hoef mijn balances niet elke keer te zien. Ik wil gewoon snel de prijs kunnen checken zonder andere poespas. In principe is Coingecko daar een perfect voorbeeld van, maar het nadeel daarvan is of dollars of BTC.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 12:05 schreef fathank het volgende:
Binance uitloggen kun je gewoon favoriete markers toevoegen toch?
Als je CoinMarketApp (niet CMC) gebruikt zie je ook alles in dollars, maar als je op een bepaalde valuta klikt zie je ook de prijs in BTC. Dat zou voldoen dan toch?quote:Op vrijdag 1 mei 2020 13:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Binance staat altijd ingelogd en Delta heb ik mijn portfolio in. Maar ik hoef mijn balances niet elke keer te zien. Ik wil gewoon snel de prijs kunnen checken zonder andere poespas. In principe is Coingecko daar een perfect voorbeeld van, maar het nadeel daarvan is of dollars of BTC.
Yes, dan check ik die app even.quote:Op vrijdag 1 mei 2020 14:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Als je CoinMarketApp (niet CMC) gebruikt zie je ook alles in dollars, maar als je op een bepaalde valuta klikt zie je ook de prijs in BTC. Dat zou voldoen dan toch?
JustinGodtwitter:justinsuntron twitterde op maandag 04-05-2020 om 15:38:1824 hours countdown for #JUST! #JST $JST #TRX $TRX #TRON https://t.co/7bETYMqqH5 reageer retweet
Toch nog hoop?quote:Op woensdag 6 mei 2020 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
https://medium.com/@:vech(...)uncil-a-c77fad87441c
dat ben ik broquote:Op woensdag 6 mei 2020 20:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Toch nog hoop?Dacht dat je alles verkocht had?
Heb je die profielfoto van een erotische chatsite voor jongens ofzo trouwens?
Justin Godtwitter:exobyted twitterde op woensdag 06-05-2020 om 18:51:18Justin Sun’s Tron (TRX) Receives US Government Aid of over $2M in Coronavirus Relief https://t.co/BxB1V3KATh reageer retweet
Onder "calendar", Op huidige datum staan. "New meeting" (tijd doet er niet toe), persoon z'n email adres toevoegen onder "attendees" en verzenden? Die link openen en hoppa!quote:Op woensdag 6 mei 2020 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:
weet iemand hoe kan ik bellen via microsoft teams
VeChain Becomes The Sole Public Database Protocol Of The APAC Provenance Council — A Cross-continental Food Supply Chain & Finance Consortiumquote:Op woensdag 6 mei 2020 17:02 schreef Dimachaerus het volgende:
https://medium.com/@:vech(...)uncil-a-c77fad87441c
1. Meer mensen gebruiken tegenwoordig hun node via Tor waardoor ze moeilijker te traceren zijn (staat ook aangegeven in het artikel).quote:Op donderdag 7 mei 2020 08:11 schreef fathank het volgende:
Bitcoin nodes op het laagste niveau sinds 2017
Muh decentralisatie
https://www.coindesk.com/(...)tter_impression=true
HEX is een scam. Ja je kunt geld verdienen met een scam maar pas op!quote:Op vrijdag 8 mei 2020 14:48 schreef metallicelmo het volgende:
Bitcoin ziet er goed uit, nog steeds King
gelukkig doet HEX het behoorlijk goed tot nu toe, meer dan 100x
[ afbeelding ]
Coinbasequote:Op zondag 10 mei 2020 11:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ghehe. Niet als coinbare er "ineens" uitligt.
Bitmex dacht ikquote:Op zondag 10 mei 2020 18:31 schreef Rossdale het volgende:
Nee Bitfinex is nog steeds koning mbt bitcoin
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
The Bitcoin CEO just said on twitter that the halving has been postponed due to Coronavirus.
quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
The Bitcoin CEO just said on twitter that the halving has been postponed due to Coronavirus.
heeft Craig Wright weer van zich laten horen ja?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Haha je was toch niet vergeten eerst alles te verkopen?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:11 schreef fathank het volgende:
Hebben jullie ook nog maar de helft van je bitcoins?
TON?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef dimmak het volgende:
Voor TON is het doek ook gevallen.Grootste ICO ooit toch?
minder, heb het eerder in vechain gestoptquote:Op maandag 11 mei 2020 22:11 schreef fathank het volgende:
Hebben jullie ook nog maar de helft van je bitcoins?
Dat is balen nieuwe halenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
minder, heb het eerder in vechain gestopt
Nu kunnen we verder met de moonmissionquote:
Er zijn wel telegrambots te vinden die dit doen en er zijn ook wel sites maar die zijn vrijwel altijd betaald (vb). Of je moet het zelf opzetten dmv opensource software.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:44 schreef MisChrartin het volgende:
Wie kent een site waar ik technische analyse data van de bitcoin koers (bijvoorbeeld MACD en RSI) kan vinden en een link naar excel kan maken (met de data importer). Tradingview i.c.m. excel doet het bijvoorbeeld niet.
Ik wil dan een automatisch bericht sturen dat er bijvoorbeeld een koop of verkoopmoment is.
Er zijn veel sites te vinden die de data laten zien, maar die is vaak weergeven als figuur en daar kan excel niks mee. Kent iemand een site waar ik dat wel kan gebruiken, of nog makkelijker, een site waarbij je op basis van TA automatische berichten kunt sturen?
Thanks alvast
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:44 schreef MisChrartin het volgende:
Wie kent een site waar ik technische analyse data van de bitcoin koers (bijvoorbeeld MACD en RSI) kan vinden en een link naar excel kan maken (met de data importer). Tradingview i.c.m. excel doet het bijvoorbeeld niet.
Ik wil dan een automatisch bericht sturen dat er bijvoorbeeld een koop of verkoopmoment is.
Er zijn veel sites te vinden die de data laten zien, maar die is vaak weergeven als figuur en daar kan excel niks mee. Kent iemand een site waar ik dat wel kan gebruiken, of nog makkelijker, een site waarbij je op basis van TA automatische berichten kunt sturen?
Thanks alvast
Je kunt ook gewoon linken aan de buitentemperatuurquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...
Nee de importer van excel draait op een browser die tradingview niet ondersteunt helaas. Dus de data is er, alleen kan excel er niet mee overwegquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...
Hebben ze geen API die je kunt gebruiken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:43 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nee de importer van excel draait op een browser die tradingview niet ondersteunt helaas. Dus de data is er, alleen kan excel er niet mee overweg
Over een kwartiertje..quote:
Eindelijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over een kwartiertje..
pak maar een bak popcorn en bedenk vast welke kleur Lambo je wilt hebben
Hou vol, het loopt iets uit hoor ik net..quote:
Popcorn is opquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Hou vol, het loopt iets uit hoor ik net..
Je hebt al genoeg op, anders pas je straks niet meer in je Lambo..quote:
Fair enoughquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg op, anders pas je straks niet meer in je Lambo..
Zit je inmiddels al op de maan?quote:
Gewoon een LM002 pakken.quote:Op donderdag 14 mei 2020 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Je hebt al genoeg op, anders pas je straks niet meer in je Lambo..
Kleur valt me tegenquote:Op donderdag 14 mei 2020 22:37 schreef XMN8R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De perfecte Lambo voor Kyran!
Godverquote:Op vrijdag 15 mei 2020 07:43 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat je die wel zou... trekken...![]()
Had ik dat geweten man, maargoed die ESH staat ook pas net op Coinmarketcap dus dit is wel een beetje een shitcoin showquote:
Leuk hobbyproject maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 10:47 schreef aTypisch het volgende:
Jaaa eth2.0 naar 2021 lees ik?
Wie had dat verwacht?
Nog een half jaartje dan kan ie z'n eigen pik opeten. Denkt dat ie moet sparen voor reconstructieve chirurgie.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
Wat denken jullie van die nieuwe coin GHOST by McAfee? Privacycoin, die lanceren binnenkort alleen gaan ze blijkbaar 25% van de supply airdroppen naar Switch (ESH) holders. En die coin wordt gigantisch gepumpt momenteel. Goede truc om alvast veel geld te verdienen als je die tokens al had. die is in twee weken gestegen van $0,01 naar $1,65
Mooie pump and dump scheme dus weer. Dat dit anno 2020 nog werkt.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
Wat denken jullie van die nieuwe coin GHOST by McAfee? Privacycoin, die lanceren binnenkort alleen gaan ze blijkbaar 25% van de supply airdroppen naar Switch (ESH) holders. En die coin wordt gigantisch gepumpt momenteel. Goede truc om alvast veel geld te verdienen als je die tokens al had. die is in twee weken gestegen van $0,01 naar $1,65
Hoezo scam. Gewoon pornhub premium met Verge. Adoptiequote:Op dinsdag 19 mei 2020 09:06 schreef Rossdale het volgende:
McAfee heeft goed afgekeken hoe de scam van Verge werkte
Ja ik heb het merendeel in een Jaxx Wallett staan, deel getransfereerd naar Kucoin, blijkt dat je helemaal niet uit kan betalen naar fiat daaro. Niet handigquote:Op woensdag 20 mei 2020 13:09 schreef recursief het volgende:
Ik zou het om te beginnen naar je eigen wallet halen. Not your keys, not your coins.
Op je wallet zetten en via https://bitonic.nl/ naar je bankrekening laten overboeken.quote:Op woensdag 20 mei 2020 12:58 schreef Reljem het volgende:
Hoi! Een tijd geleden wat in de BTC gehandeld, 2 jaar terug ofzo (lekker hypen). Nu wil ik toch een deel een x uit laten betalen, echt lang niet meer naar omgekeken. Heb wat op Kucoin staan; hoe krijg ik daar nou euro's van? Gaat uitsluitend om een deel van mijn BTC te cashen. Na 2 jaar afwezigheid is de kennis erover nogal stroef geworden.. Dank en excuus voor de ongetwijfeld veel te simpele vraag. Google is voor mij wat onduidelijk.
Erg goed!quote:Op woensdag 20 mei 2020 14:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Op je wallet zetten en via https://bitonic.nl/ naar je bankrekening laten overboeken.
twitter:provoost twitterde op woensdag 20-05-2020 om 18:03:04A very old coin just moved. It was mined one month after the genesis block, in February 2009. This means an early adopter moved them, or somebody else has their private key (bought, stolen or brute-forced if it was generated with really buggy software).
https://t.co/YVjKCHPu5X https://t.co/EIThhUs9G7 reageer retweet
Klopt, maar laatste keer was in 2017. Ik vind het best tof eigenlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2020 19:16 schreef Rossdale het volgende:
Mja is wel vaker gebeurd, vind het niet zo boeiend eigenlijk. Waarschijnlijk szabo ofzo die wat BTC casht
Valt best mee.quote:Op woensdag 20 mei 2020 18:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom boys
Bullmarkt gaat beginnen jaaahaa
Het blijft maar een haperende motorquote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:03 schreef Wereldgozer het volgende:
De ontbrandingsmotoren van de VETraket zijn weer gestart
@:onlogisch
@:fathank
zit je nog steeds in die troep ja?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft maar een haperende motor
Elke keer zakt het terug naar het oude niveau. Wanneer klapt het nou eens goed door?
#dtv
Je bent zelf troepquote:
Je weet dat je gewoon de koers BTC VET kan ophalen he?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoel je Bitcoin? Want de gelijkenissen qua koers zijn over elkaar heen te leggen.
Oeh doe eens als je wil en maak een screenshot.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:24 schreef Piva het volgende:
[..]
Je weet dat je gewoon de koers BTC VET kan ophalen he?
(lol)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 20:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedoel je Bitcoin? Want de gelijkenissen qua koers zijn over elkaar heen te leggen.
Zo veel is er niet gebeurd tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 23:10 schreef Dimachaerus het volgende:
50 origin btc verplaatst en de hele markt kankert in elkaar (lol)
Lekker toch? De droom van elke trader lijkt me.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 17:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het blijft maar een haperende motor
Elke keer zakt het terug naar het oude niveau. Wanneer klapt het nou eens goed door?
#dtv
Dan pas?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 04:41 schreef Maikuuul het volgende:
https://newslogical.com/v(...)atms-in-south-korea/
Toch een leuke partnership voor Verge, gaming in ZK is sowieso groot. En met deze prijzen (48sat) is het nog steeds spotgoedkoop.
Fijn dat je toen een klein klappertje gemaakt hebt met die shitshow door dumb money. Maar die troep zonder usecase aanprijzen anno 2020 is wel heel fout.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 04:41 schreef Maikuuul het volgende:
https://newslogical.com/v(...)atms-in-south-korea/
Toch een leuke partnership voor Verge, gaming in ZK is sowieso groot. En met deze prijzen (48sat) is het nog steeds spotgoedkoop.
hebben we het over vechain of xvg?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fijn dat je toen een klein klappertje gemaakt hebt met die shitshow door dumb money. Maar die troep zonder usecase aanprijzen anno 2020 is wel heel fout.
Alsof ik enig financieel gewin behaal door XVG hier te benoemen. Slechts uit nostalgische reden behoud ik 10% van mijn portfolio in xvg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:20 schreef dimmak het volgende:
[..]
Fijn dat je toen een klein klappertje gemaakt hebt met die shitshow door dumb money. Maar die troep zonder usecase aanprijzen anno 2020 is wel heel fout.
veel meer is het nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik enig financieel gewin behaal door XVG hier te benoemen. Slechts uit nostalgische reden behoud ik 10% van mijn portfolio in xvg.
Het project bestaat nog steeds, tis niet alsof ik hier een piramidespel promoot.
Dat zou kunnen. Maar de reden voor die gigantische pump was natuurlijk de Tweet van McAfee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel meer is het niet
ik heb 2 jongens achter de marketing van dat wrath protocol wel eens gesproken, gewoon een grote wassen neus vanaf het begin
Kijk deze man eens interessant zijnquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel meer is het niet
ik heb 2 jongens achter de marketing van dat wrath protocol wel eens gesproken, gewoon een grote wassen neus vanaf het begin
De nieuwe aTypisch is uitquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel meer is het niet
Online wallet: https://waves.exchange/quote:Op woensdag 27 mei 2020 09:56 schreef Reljem het volgende:
Ik had in 2017/2018 nog wat Waves in de Waves wallet staan, online. De waves hype toentertijd op dit forum, genieten.
Niet meer naar omgekeken, maar via de link (https://waveswallet.io/) kom ik niet meer op de waves wallet. Wat is daarmee gebeurd? Heb nog wel de herstelwoorden en het blockchainadres. Kan ik daar nog wat van terughalen ergens?
https://www.reddit.com/r/Wavesplatform/comments/b1ov1n/surge_token_on_waves_dex/quote:Op woensdag 27 mei 2020 10:18 schreef Reljem het volgende:
WTF, in mijn waves wallet staan o.a. Surge en Progression met respectievelijk 150 en 50 stuks. Die zijn er bijgekomen oid? Dat zijn aardige waardes, vooral Surge... Klopt dat wel? Het is weer even inkomen hier.
quote:
Nee, je promoot één grote shitshow.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Alsof ik enig financieel gewin behaal door XVG hier te benoemen. Slechts uit nostalgische reden behoud ik 10% van mijn portfolio in xvg.
Het project bestaat nog steeds, tis niet alsof ik hier een piramidespel promoot.
Wrath is een hele slechte implementatie van Stealth adressen. Bitcoin kan dit al vanaf 2013. Ook de andere privacy functie, namelijk TOR, is niet uniek tegenwoordig heeft iedereen dat wel. Dus wat het USP van Verge zou moeten zijn doen ze gewoon heel slecht. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de 51% attacks, incompetente devs enz enz.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
veel meer is het niet
Want die 51% attacks zijn nog nooit bij andere coins voorgekomen zekerquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:28 schreef dimmak het volgende:
[..]
[..]
Nee, je promoot één grote shitshow.
[..]
Wrath is een hele slechte implementatie van Stealth adressen. Bitcoin kan dit al vanaf 2013. Ook de andere privacy functie, namelijk TOR, is niet uniek tegenwoordig heeft iedereen dat wel. Dus wat het USP van Verge zou moeten zijn doen ze gewoon heel slecht. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de 51% attacks, incompetente devs enz enz.
Oh wacht ff.. Jij promoot een shitcoin. Het is prima dat jij die shitcoin in je portfolio hebt, maar om dat anno 2020 nog aan te prijzen nadat alles wat er gebeurt is met Verge, is gewoon je kop in het zand steken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Want die 51% attacks zijn nog nooit bij andere coins voorgekomen zekerEthereum Classic bijvoorbeeld.
Toch geniet ik stiekem van het feit dat zoveel mensen een hekel hebben aan Verge. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen van bijvoorbeeld Monero naar de Verge Reddit gaan om te bashen. Wat heb je daaraan vraag ik me dan af.
Mensen maken nou eenmaal keuzes voor coin x. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar om nou altijd te bashen/verzuurd te zijn vind ik treurig.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Want die 51% attacks zijn nog nooit bij andere coins voorgekomen zekerEthereum Classic bijvoorbeeld.
Toch geniet ik stiekem van het feit dat zoveel mensen een hekel hebben aan Verge. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen van bijvoorbeeld Monero naar de Verge Reddit gaan om te bashen. Wat heb je daaraan vraag ik me dan af.
Mensen maken nou eenmaal keuzes voor coin x. Daar kan je het mee eens zijn of niet, maar om nou altijd te bashen/verzuurd te zijn vind ik treurig.
Komt ie nu mee.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:56 schreef Maikuuul het volgende:
Heel crypto is een groot casino. En hierin zijn altijd meer verliezers dan winnaars.
De usecase kan nog zo mooi zijn, stiekem hoopt iedereen er een mooie knaak mee te verdienen. Het is nog erg jong en velen weten niet eens hoe ze crypto moeten kopen (en waarom). Vaak zie je online de "experts" die precies weten hoe het allemaal zit. Maar ze zitten er maar al te vaak naast.
Ik zet liever 50 euro in op 10 shitcoins dan 500 op 1 munt. Maar dat is mijn onderbuik die spreekt.
Tja... indexen legt op zich geen windeieren... maar dat komt omdat Bitcoin het goedmaakt voor de shitcoins. Dus kun je net zo goed gewoon alleen Bitcoin kopenquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:56 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zet liever 50 euro in op 10 shitcoins dan 500 op 1 munt. Maar dat is mijn onderbuik die spreekt.
VETquote:Op woensdag 27 mei 2020 11:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
Oh wacht ff.. Jij promoot een shitcoin. Het is prima dat jij die shitcoin in je portfolio hebt, maar om dat anno 2020 nog aan te prijzen nadat alles wat er gebeurt is met Verge, is gewoon je kop in het zand steken.
Jij bent hier overigens zeker niet de enige in hoor. Iedereen shillt hier shitcoins en ik wil niet weten hoeveel geld er hier collectief is verloren in dit topic.
Het traden van alts/shitcoins vind ik niet eens een probleem. Het hodlen raad ik dan weer af en het shillen is wat mij betreft uit den boze. Het is gewoon één groot casino.
In before alle fanboys hier weer over vallen
kAn OoK oP dE BiTcOin oF mEt EeN DatAbAsEquote:One of the leading companies in the global pharmaceutical industry, Bayer China, has revealed it is working with VeChain, a pioneering public blockchain startup, to co-develop CSecure, a blockchain powered Clinical Trial Traceability Platform for drugs.
Waarom typ je dat zo gek, want je hebt inderdaad gelijk..quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kAn OoK oP dE BiTcOin oF mEt EeN DatAbAsE
Eigenlijk wil ik dat juist wel weten.quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:53 schreef dimmak het volgende:
Jij bent hier overigens zeker niet de enige in hoor. Iedereen shillt hier shitcoins en ik wil niet weten hoeveel geld er hier collectief is verloren in dit topic.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 11:56 schreef Maikuuul het volgende:
Heel crypto is een groot casino. En hierin zijn altijd meer verliezers dan winnaars.
Promoot je nu wel of geen piramidespel?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:20 schreef Maikuuul het volgende:
Als ik een piramidespel zou promoten zou ik daar toch zelf financieel winst uit willen halen lijkt me? Of ik zou x % krijgen bij x aankoop.quote:Op donderdag 28 mei 2020 09:39 schreef Piva het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat juist wel weten.![]()
Maar helaas zullen mensen die geld verloren hebben wel verdwenen zijn of het verwzijgen.
[..]
[..]
Promoot je nu wel of geen piramidespel?
Als je belangeloos een verliesgevende Investering promoot is al helemaal gek. Kun je beter zorgen dat je er dik aan verdient.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als ik een piramidespel zou promoten zou ik daar toch zelf financieel winst uit willen halen lijkt me? Of ik zou x % krijgen bij x aankoop.
Als ik zeg: koop nu Bitcoin/Ethereum/XRP dan heb ik daar toch zelf geen belang bij?
Zelfde geldt voor Verge, iedereen mag doen wat hij/zij wilsucces ermee
ik hoop je hier nog jaren te zien met posts over vechainquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kAn OoK oP dE BiTcOin oF mEt EeN DatAbAsE
zekerquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop je hier nog jaren te zien met posts over vechain
dat wordt genieten de komende tijd
Ik hoop jou hier ook nog jaren te zien met posts over Vechain en andere coins!quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik hoop je hier nog jaren te zien met posts over vechain
dat wordt genieten de komende tijd
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik hoop jou hier ook nog jaren te zien met posts over Vechain en andere coins!
ETH 2.0 komt er aan!quote:Op zaterdag 30 mei 2020 23:18 schreef -Wereld- het volgende:
waarom is ETH nou ineens zo gestegen
Achja, ik laat het toch gewoon staan
Als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen?quote:
Goeie sjonniewagen wel.quote:
35% in een week, zeker primaquote:Op zondag 31 mei 2020 13:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Goeie sjonniewagen wel.
VET gaat wel lekker zeg
Hodl till $1quote:Op zondag 31 mei 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
VET
Waar blijft die -5%-5%-5%???
@:Dimachaerus
Ik kook elke dag in m'n keuken betaald door VETquote:
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om winst te pakken en het schip te verlaten
deze wel veilig en goed opgeslagen?
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
genotquote:Op zondag 31 mei 2020 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.
Lekker manquote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
OpenOffice Base, office 365 denk ik. Misschien Apache met MySQL als backend. dan heb je het wel gehad denk ik. En Amazon Webservices schijnt ook wel ok te zijn. Die kale is niet voor niks zo rijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
De database van de bedrijven zelf.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
maar wie pumpt mijn bag dan?quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Everything is connectedquote:Op maandag 1 juni 2020 10:23 schreef aTypisch het volgende:
niet weten dat vechain de lokale hype coin is hier in NL
[ afbeelding ]
moon soon, avocado's en nikes op de blokchain
Pas verkopen in 2026 toch.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Everything is connected.
Binance was gister ook weer lekker op dreef. Op Binance US de prijs pompen naar 80 satoshi en ondertussen maintenance aan de deposit wallets zodat ze alleen zelf hebben kunnen profiteren van de arbitrage
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Dit is zo'n flauwekul héquote:Op maandag 1 juni 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.
Zo ook mensen die 100% zeker willen zijn dat hun kleding niet door kinderhandjes gemaakt is. Ook dat kan je prima kwijt op een blockchain.
De auto-industrie kan middels een blockchain ook voorkomen dat er gesjoemeld wordt met kilometerstanden e.d.
Genoeg redenen te verzinnen om in de toekomst allerlei soorten producten op de blockchain te knallen toch
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo precies? Was BMW daar trouwens niet mee bezig?
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?
En daar is VeChain voor jou de missing link in?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.
Ik zeg niet per se Vechain maar meer de blockchain.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En daar is VeChain voor jou de missing link in?
er is niet zoiets als 'de blockchain'quote:Op maandag 1 juni 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet per se Vechain maar meer de blockchain.
je hebt nerdjesquote:Op maandag 1 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
Elke keer dat er van buitenaf iets moet worden ingevoerd is er de kans dat het niet klopt of er mee gesjoemeld wordt. Wat heb je dan aan een 'unmutable' database met een of andere token erachter?
Een controleur die de boel flest en je hele concept van ''alles te volgen, de waarheid op de blockchain'' kan de deur uit.
Daarom werkt het wél voor bitcoin, daar wordt het alleen op protocolniveau geregeld
DNV-GLquote:Op maandag 1 juni 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op.
Waarom het bij bitcoin logisch is is omdat er geen input van buitenaf nodig is om te verifiëren dat de transactie klopt.
Als je allerlei externe factoren nodig hebt (kilometermeters) om gegevens in de bloktsjeen te krijgen zorgt dat er niet voor dat er niet meer gesjoemeld kan worden.
twitter:PeterZh47977516 twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:10:40What really matters for data provenance is not about patents, but how data are verified by whom before they are put on blockchain. We need authories like @DNVGL to do the job rather than companies that selling stuff to us. https://t.co/t5gPIpUI5D reageer retweet
dus dan moet je als buitenstaander lekker alsnog een autoriteit vertrouwen op hun data? jaaaa BLOKTSJEENquote:Op maandag 1 juni 2020 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
DNV-GLtwitter:PeterZh47977516 twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:10:40What really matters for data provenance is not about patents, but how data are verified by whom before they are put on blockchain. We need authories like @:DNVGL to do the job rather than companies that selling stuff to us. https://t.co/t5gPIpUI5D reageer retweet
Jij snapt er niet zoveel van je hoe het in de grote mensen wereld gaat he.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus dan moet je als buitenstaander lekker alsnog een autoriteit vertrouwen op hun data? jaaaa BLOKTSJEEN
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebtquote:Op maandag 1 juni 2020 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij snapt er niet zoveel van je hoe het in de grote mensen wereld gaat he.
lolquote:Op maandag 1 juni 2020 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebt
quote:A joint Australian-Chinese supply chain and trade finance project got a major boost last week as AliPay, Mastercard, and crypto firm VeChain joined the initiative.
quote:The project features a tiered payment system to ensure no spurious product is exported. Under the model, a buyer will pay only up to 30 percent of the product’s total cost once an order is placed. Another 30 percent will be on entering the ports of either country while the remaining 40 percent upon final delivery.
For the above, the use of blockchain and smart contracts would mean instant payments when the tiers are met, instead of taking weeks to process via traditional banking systems.
en hoe zie je dit werken op bitcoinquote:APAC founder David Inderias noted, "So what we're saying is we're taking on B2B [orders], extremely large invoices and fronting them short term credit for 30 days. So you can hold on to your cash so you have more working capital.”
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
verklaar
[..]
[..]
[..]
en hoe zie je dit werken op bitcoin
en met welke infrastructuur
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]daar gaat dit toch ook helemaal niet over?
Miljardenconcerns denken van wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebt
Tuurlijk, maar een auto die eenmaal op de blockchain is gezet met 100.000km kan nooit meer met 50.000km verkocht worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
Een controleur die de boel flest en je hele concept van ''alles te volgen, de waarheid op de blockchain'' kan de deur uit.
Het beroep op autoriteit of argumentum ad verecundiam (Latijn voor 'argument uit respect') is een wijze van redeneren waarbij een bewering berust op de autoriteit of de geloofwaardigheid van degene die de bewering doet. Wanneer de argumentatie foutief gebruikt wordt, is het een drogreden.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Miljardenconcerns denken van wel.
Correctie: zelfs 2 tokens.
Of inderdaad geen tokens maar gewoon ToolchainCredits kopen. Heb je niks met moeilijk cryptogedoe te maken.
Je bent 2 weken beig geweest met het in elkaar zetten van een PC en nu weet je ineens wat wel en niet kan met bitcoin.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
verklaar
[..]
[..]
[..]
en hoe zie je dit werken op bitcoin
en met welke infrastructuur
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een auto die eenmaal op de blockchain is gezet met 100.000km kan nooit meer met 50.000km verkocht worden.
Maargoed, dat gebeurt in NL al een jaar of 30 met NAP dus ik geloof ook niet dat er hier nou zo'n goeie business case achter zit.
zonder bronvermelding is deze post een onvoldoende. Probeer het nog eens zonder Wikipediaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het beroep op autoriteit of argumentum ad verecundiam (Latijn voor 'argument uit respect') is een wijze van redeneren waarbij een bewering berust op de autoriteit of de geloofwaardigheid van degene die de bewering doet. Wanneer de argumentatie foutief gebruikt wordt, is het een drogreden.
Niemand, maar minder zal het niet zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.
de blockchain, een ICO en 2 tokens lossen dit allemaal opquote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je bent 2 weken beig geweest met het in elkaar zetten van een PC en nu weet je ineens wat wel en niet kan met bitcoin.
[..]
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.
Want? Die garantie is er dus niet.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand, maar minder zal het niet zijn.
Nee, maar het slaat nergens op. Jij gaat je auto die op 100k staat even op 200k inklokken?quote:
Nee ik niet, en het gaat er ook niet om of iemand dat gaat doen, het gaat er om dat het kan (met dit of een ander product).quote:Op maandag 1 juni 2020 15:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, maar het slaat nergens op. Jij gaat je auto die op 100k staat even op 200k inklokken?
Maargoed, ik zeg daarom dus ook dat je hier geen blockchain of VeChain voor nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |