Ik kook elke dag in m'n keuken betaald door VETquote:
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om winst te pakken en het schip te verlaten
deze wel veilig en goed opgeslagen?
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
genotquote:Op zondag 31 mei 2020 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.
Lekker manquote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
OpenOffice Base, office 365 denk ik. Misschien Apache met MySQL als backend. dan heb je het wel gehad denk ik. En Amazon Webservices schijnt ook wel ok te zijn. Die kale is niet voor niks zo rijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
De database van de bedrijven zelf.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
maar wie pumpt mijn bag dan?quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Everything is connectedquote:Op maandag 1 juni 2020 10:23 schreef aTypisch het volgende:
niet weten dat vechain de lokale hype coin is hier in NL
[ afbeelding ]
moon soon, avocado's en nikes op de blokchain
Pas verkopen in 2026 toch.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Everything is connected.
Binance was gister ook weer lekker op dreef. Op Binance US de prijs pompen naar 80 satoshi en ondertussen maintenance aan de deposit wallets zodat ze alleen zelf hebben kunnen profiteren van de arbitrage
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Dit is zo'n flauwekul héquote:Op maandag 1 juni 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.
Zo ook mensen die 100% zeker willen zijn dat hun kleding niet door kinderhandjes gemaakt is. Ook dat kan je prima kwijt op een blockchain.
De auto-industrie kan middels een blockchain ook voorkomen dat er gesjoemeld wordt met kilometerstanden e.d.
Genoeg redenen te verzinnen om in de toekomst allerlei soorten producten op de blockchain te knallen toch
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo precies? Was BMW daar trouwens niet mee bezig?
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?
En daar is VeChain voor jou de missing link in?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |