Ik kook elke dag in m'n keuken betaald door VETquote:
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om winst te pakken en het schip te verlaten
deze wel veilig en goed opgeslagen?
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
genotquote:Op zondag 31 mei 2020 20:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze gaan niet weg voor de vorige ATH. En dan pas 10% denk ik.
Lekker manquote:Op zondag 31 mei 2020 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Vechaintrain moet nog goed en wel vertrekken. Staat nog steeds stationair te draaien op het station.
Of niet @:fathank @:wereldgozer
OpenOffice Base, office 365 denk ik. Misschien Apache met MySQL als backend. dan heb je het wel gehad denk ik. En Amazon Webservices schijnt ook wel ok te zijn. Die kale is niet voor niks zo rijk.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
De database van de bedrijven zelf.quote:Op zondag 31 mei 2020 20:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
genot
wie zijn eigenlijk de concurrenten van vechain? op het gebied van databases van goederen
maar wie pumpt mijn bag dan?quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Everything is connectedquote:Op maandag 1 juni 2020 10:23 schreef aTypisch het volgende:
niet weten dat vechain de lokale hype coin is hier in NL
[ afbeelding ]
moon soon, avocado's en nikes op de blokchain
Pas verkopen in 2026 toch.quote:Op maandag 1 juni 2020 10:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Everything is connected.
Binance was gister ook weer lekker op dreef. Op Binance US de prijs pompen naar 80 satoshi en ondertussen maintenance aan de deposit wallets zodat ze alleen zelf hebben kunnen profiteren van de arbitrage
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.quote:Op maandag 1 juni 2020 08:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De database van de bedrijven zelf.
Zie nog steeds geen enkele reden jouw product in de blocktjeen te volgen.
Dit is zo'n flauwekul héquote:Op maandag 1 juni 2020 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja er zijn genoeg van die wereldverbeteraars die echt willen weten dat hun gekochte hout wel op een duurzame manier is geproduceerd. Ik kan me voorstellen dat zo'n FSC organisatie dat in de toekomst mogelijk ook digitaal vast wil leggen.
Zo ook mensen die 100% zeker willen zijn dat hun kleding niet door kinderhandjes gemaakt is. Ook dat kan je prima kwijt op een blockchain.
De auto-industrie kan middels een blockchain ook voorkomen dat er gesjoemeld wordt met kilometerstanden e.d.
Genoeg redenen te verzinnen om in de toekomst allerlei soorten producten op de blockchain te knallen toch
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo precies? Was BMW daar trouwens niet mee bezig?
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog wel ja. Wie zegt dat dit in de toekomst niet anders zal zijn? Met 5G on its way kan ik me voorstellen dat straks iedere auto van het begin tot het einde van de lifecycle data vergaart/verwerkt/deelt.
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.quote:Op maandag 1 juni 2020 11:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dat zal best, maar wat is dan de meerwaarde van bloktsjeen?
En daar is VeChain voor jou de missing link in?quote:Op maandag 1 juni 2020 11:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een auto koop en deze auto vanaf dag 1 op de blockchain komt, en daarmee alle data van de auto, en de auto na 10.000 km een onderhoudsbeurt krijgt deze gegevens ook worden vastgelegd op de blockchain kan iemand later toch niet besluiten om de kilometerstand terug te draaien? Soit, iemand kan dat doen en daarmee accepteert de blockchain de auto niet meer. Ik geloof daar best in. Wellicht niet basaal als ik het nu omschrijf maar er zijn vast tal van mogelijkheden in te zien.
Ik zeg niet per se Vechain maar meer de blockchain.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
En daar is VeChain voor jou de missing link in?
er is niet zoiets als 'de blockchain'quote:Op maandag 1 juni 2020 12:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zeg niet per se Vechain maar meer de blockchain.
je hebt nerdjesquote:Op maandag 1 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
Elke keer dat er van buitenaf iets moet worden ingevoerd is er de kans dat het niet klopt of er mee gesjoemeld wordt. Wat heb je dan aan een 'unmutable' database met een of andere token erachter?
Een controleur die de boel flest en je hele concept van ''alles te volgen, de waarheid op de blockchain'' kan de deur uit.
Daarom werkt het wél voor bitcoin, daar wordt het alleen op protocolniveau geregeld
DNV-GLquote:Op maandag 1 juni 2020 11:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is nog altijd input van buitenaf nodig hiervoor. Dus je kunt vooraf sjoemelen met de gegevens en die in de database proppen. Blockchain lost dat niet op.
Waarom het bij bitcoin logisch is is omdat er geen input van buitenaf nodig is om te verifiëren dat de transactie klopt.
Als je allerlei externe factoren nodig hebt (kilometermeters) om gegevens in de bloktsjeen te krijgen zorgt dat er niet voor dat er niet meer gesjoemeld kan worden.
twitter:PeterZh47977516 twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:10:40What really matters for data provenance is not about patents, but how data are verified by whom before they are put on blockchain. We need authories like @DNVGL to do the job rather than companies that selling stuff to us. https://t.co/t5gPIpUI5D reageer retweet
dus dan moet je als buitenstaander lekker alsnog een autoriteit vertrouwen op hun data? jaaaa BLOKTSJEENquote:Op maandag 1 juni 2020 13:24 schreef fathank het volgende:
[..]
DNV-GLtwitter:PeterZh47977516 twitterde op zondag 31-05-2020 om 04:10:40What really matters for data provenance is not about patents, but how data are verified by whom before they are put on blockchain. We need authories like @:DNVGL to do the job rather than companies that selling stuff to us. https://t.co/t5gPIpUI5D reageer retweet
Jij snapt er niet zoveel van je hoe het in de grote mensen wereld gaat he.quote:Op maandag 1 juni 2020 13:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dus dan moet je als buitenstaander lekker alsnog een autoriteit vertrouwen op hun data? jaaaa BLOKTSJEEN
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebtquote:Op maandag 1 juni 2020 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Jij snapt er niet zoveel van je hoe het in de grote mensen wereld gaat he.
lolquote:Op maandag 1 juni 2020 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebt
quote:A joint Australian-Chinese supply chain and trade finance project got a major boost last week as AliPay, Mastercard, and crypto firm VeChain joined the initiative.
quote:The project features a tiered payment system to ensure no spurious product is exported. Under the model, a buyer will pay only up to 30 percent of the product’s total cost once an order is placed. Another 30 percent will be on entering the ports of either country while the remaining 40 percent upon final delivery.
For the above, the use of blockchain and smart contracts would mean instant payments when the tiers are met, instead of taking weeks to process via traditional banking systems.
en hoe zie je dit werken op bitcoinquote:APAC founder David Inderias noted, "So what we're saying is we're taking on B2B [orders], extremely large invoices and fronting them short term credit for 30 days. So you can hold on to your cash so you have more working capital.”
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
verklaar
[..]
[..]
[..]
en hoe zie je dit werken op bitcoin
en met welke infrastructuur
quote:Op maandag 1 juni 2020 14:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]daar gaat dit toch ook helemaal niet over?
Miljardenconcerns denken van wel.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik weet wel dat je hier geen blockchain met tokens voor nodig hebt
Tuurlijk, maar een auto die eenmaal op de blockchain is gezet met 100.000km kan nooit meer met 50.000km verkocht worden.quote:Op maandag 1 juni 2020 12:05 schreef aTypisch het volgende:
Een controleur die de boel flest en je hele concept van ''alles te volgen, de waarheid op de blockchain'' kan de deur uit.
Het beroep op autoriteit of argumentum ad verecundiam (Latijn voor 'argument uit respect') is een wijze van redeneren waarbij een bewering berust op de autoriteit of de geloofwaardigheid van degene die de bewering doet. Wanneer de argumentatie foutief gebruikt wordt, is het een drogreden.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:46 schreef fathank het volgende:
[..]
Miljardenconcerns denken van wel.
Correctie: zelfs 2 tokens.
Of inderdaad geen tokens maar gewoon ToolchainCredits kopen. Heb je niks met moeilijk cryptogedoe te maken.
Je bent 2 weken beig geweest met het in elkaar zetten van een PC en nu weet je ineens wat wel en niet kan met bitcoin.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lol
verklaar
[..]
[..]
[..]
en hoe zie je dit werken op bitcoin
en met welke infrastructuur
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.quote:Op maandag 1 juni 2020 14:58 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar een auto die eenmaal op de blockchain is gezet met 100.000km kan nooit meer met 50.000km verkocht worden.
Maargoed, dat gebeurt in NL al een jaar of 30 met NAP dus ik geloof ook niet dat er hier nou zo'n goeie business case achter zit.
zonder bronvermelding is deze post een onvoldoende. Probeer het nog eens zonder Wikipediaquote:Op maandag 1 juni 2020 15:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het beroep op autoriteit of argumentum ad verecundiam (Latijn voor 'argument uit respect') is een wijze van redeneren waarbij een bewering berust op de autoriteit of de geloofwaardigheid van degene die de bewering doet. Wanneer de argumentatie foutief gebruikt wordt, is het een drogreden.
Niemand, maar minder zal het niet zijn.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.
de blockchain, een ICO en 2 tokens lossen dit allemaal opquote:Op maandag 1 juni 2020 15:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je bent 2 weken beig geweest met het in elkaar zetten van een PC en nu weet je ineens wat wel en niet kan met bitcoin.
[..]
Maar wie zegt dat die 100k ook 100k is? Niks aan VeChain is trustless. Dat is ook helemaal prima, maar dan voldoet een normale database ook.
Want? Die garantie is er dus niet.quote:Op maandag 1 juni 2020 15:10 schreef illusions het volgende:
[..]
Niemand, maar minder zal het niet zijn.
Nee, maar het slaat nergens op. Jij gaat je auto die op 100k staat even op 200k inklokken?quote:
Nee ik niet, en het gaat er ook niet om of iemand dat gaat doen, het gaat er om dat het kan (met dit of een ander product).quote:Op maandag 1 juni 2020 15:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee, maar het slaat nergens op. Jij gaat je auto die op 100k staat even op 200k inklokken?
Maargoed, ik zeg daarom dus ook dat je hier geen blockchain of VeChain voor nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |