quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
The Bitcoin CEO just said on twitter that the halving has been postponed due to Coronavirus.
heeft Craig Wright weer van zich laten horen ja?quote:Op maandag 11 mei 2020 13:06 schreef Dimachaerus het volgende:
The Bitcoin CEO just said on twitter that the halving has been postponed due to Coronavirus.
Haha je was toch niet vergeten eerst alles te verkopen?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:11 schreef fathank het volgende:
Hebben jullie ook nog maar de helft van je bitcoins?
TON?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:38 schreef dimmak het volgende:
Voor TON is het doek ook gevallen.Grootste ICO ooit toch?
minder, heb het eerder in vechain gestoptquote:Op maandag 11 mei 2020 22:11 schreef fathank het volgende:
Hebben jullie ook nog maar de helft van je bitcoins?
Dat is balen nieuwe halenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
minder, heb het eerder in vechain gestopt
Nu kunnen we verder met de moonmissionquote:
Er zijn wel telegrambots te vinden die dit doen en er zijn ook wel sites maar die zijn vrijwel altijd betaald (vb). Of je moet het zelf opzetten dmv opensource software.quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:44 schreef MisChrartin het volgende:
Wie kent een site waar ik technische analyse data van de bitcoin koers (bijvoorbeeld MACD en RSI) kan vinden en een link naar excel kan maken (met de data importer). Tradingview i.c.m. excel doet het bijvoorbeeld niet.
Ik wil dan een automatisch bericht sturen dat er bijvoorbeeld een koop of verkoopmoment is.
Er zijn veel sites te vinden die de data laten zien, maar die is vaak weergeven als figuur en daar kan excel niks mee. Kent iemand een site waar ik dat wel kan gebruiken, of nog makkelijker, een site waarbij je op basis van TA automatische berichten kunt sturen?
Thanks alvast
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...quote:Op woensdag 13 mei 2020 11:44 schreef MisChrartin het volgende:
Wie kent een site waar ik technische analyse data van de bitcoin koers (bijvoorbeeld MACD en RSI) kan vinden en een link naar excel kan maken (met de data importer). Tradingview i.c.m. excel doet het bijvoorbeeld niet.
Ik wil dan een automatisch bericht sturen dat er bijvoorbeeld een koop of verkoopmoment is.
Er zijn veel sites te vinden die de data laten zien, maar die is vaak weergeven als figuur en daar kan excel niks mee. Kent iemand een site waar ik dat wel kan gebruiken, of nog makkelijker, een site waarbij je op basis van TA automatische berichten kunt sturen?
Thanks alvast
Je kunt ook gewoon linken aan de buitentemperatuurquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...
Nee de importer van excel draait op een browser die tradingview niet ondersteunt helaas. Dus de data is er, alleen kan excel er niet mee overwegquote:Op woensdag 13 mei 2020 12:06 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Zoiets zou met Tradingview moeten kunnen maar ik denk dat je dan ook een betaald abonnement moet hebben...
Hebben ze geen API die je kunt gebruiken?quote:Op woensdag 13 mei 2020 12:43 schreef MisChrartin het volgende:
[..]
Nee de importer van excel draait op een browser die tradingview niet ondersteunt helaas. Dus de data is er, alleen kan excel er niet mee overweg
Over een kwartiertje..quote:
Eindelijkquote:Op donderdag 14 mei 2020 20:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Over een kwartiertje..
pak maar een bak popcorn en bedenk vast welke kleur Lambo je wilt hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |