quote:Op donderdag 16 april 2020 10:34 schreef fathank het volgende:
Dat is wel vrij optimistisch dat binnen een paar dagen na de halving BTC weer een nieuw ATH gaat aantikken.
Vorige keer zat er ook een flinke tijd tussen de halving en de volgende bull run. Maar een langzame prijsstijging zonder flinke dalingen moet er toch echt wel in zitten op de korte termijn. De bodem ligt echt wel achter ons. Gezien de halving en gezien het stock to flow model.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:52 schreef dimmak het volgende:
Als we een BTC ATH gaan zien dit jaar denk ik ook pas dat het ver na de halving gaat zijn.
Overig wel mooi weer opgekrabbeld na gister.
S2F is geen garantie. Helemaal niet gezien de crisis waarin we nu verkeren. Ik zie Bitcoin nog steeds als safehaven/store of value. Maar als de economie door het putje gaat, gaat Bitcoin ook nog een keer goed zak. Verder past dat ook nog best in het S2F model als dat dit jaar gebeurt.quote:Op donderdag 16 april 2020 10:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Vorige keer zat er ook een flinke tijd tussen de halving en de volgende bull run. Maar een langzame prijsstijging zonder flinke dalingen moet er toch echt wel in zitten op de korte termijn. De bodem ligt echt wel achter ons. Gezien de halving en gezien het stock to flow model.
quote:Op donderdag 16 april 2020 11:03 schreef dimmak het volgende:
[..]
S2F is geen garantie. Helemaal niet gezien de crisis waarin we nu verkeren. Ik zie Bitcoin nog steeds als safehaven/store of value. Maar als de economie door het putje gaat, gaat Bitcoin ook nog een keer goed zak. Verder past dat ook nog best in het S2F model als dat dit jaar gebeurt.
Het kan idd nog, maar niet heel veel tijd meer (4e plaatje).twitter:s2fmultiple twitterde op donderdag 16-04-2020 om 06:45:16Stock-to-Flow Multiple
2020-04-15, 0:00 UTC
Actual price: $6,625.48
Model price: $8,807.72
S2F multiple: -0.28 https://t.co/Xmb55P8uw2 reageer retweet
Dit wordt een feest als de inflow gelijk blijft en de supply wordt gehalveerd. Hashrate gaat ook weer hard omhoog dus miners zijn ook niet echt angstig voor de toekomst.twitter:100trillionUSD twitterde op maandag 06-04-2020 om 12:23:56To maintain $7000 since Oct 2017, #bitcoin must have had about $400M new cash inflow every month last 2.5 years! (30d x 24h x 6blocks x 12.5btc x $7k assuming all trading is zero sum game)
After the halving, we only need $200M per month to keep $7k level. If $400M stays, then 🚀 https://t.co/d6hYJqxIUr reageer retweet
Dus bitcoin 14k?quote:Op donderdag 16 april 2020 12:24 schreef Piva het volgende:
Dit wordt een feest als de inflow gelijk blijft en de supply wordt gehalveerd. Hashrate gaat ook weer hard omhoog dus miners zijn ook niet echt angstig voor de toekomst.twitter:100trillionUSD twitterde op maandag 06-04-2020 om 12:23:56To maintain $7000 since Oct 2017, #bitcoin must have had about $400M new cash inflow every month last 2.5 years! (30d x 24h x 6blocks x 12.5btc x $7k assuming all trading is zero sum game)
After the halving, we only need $200M per month to keep $7k level. If $400M stays, then 🚀 https://t.co/d6hYJqxIUr reageer retweet
Daarnaast hebben in 2020 ook nog eens een dollar verdubbeling ()
Is een mooi begin natuurlijk.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
twitter:100trillionUSD twitterde op donderdag 16-04-2020 om 18:11:52IMO #bitcoin 2020 halving will be like 2012 & 2016. As per S2F model I expect 10x price (order of magnitude, not precise) 1-2 yrs after the halving. Halving will be make-or-break for S2F model. I hope this halving will teach us more about underlying fundamentals & network effects https://t.co/kiTdN0n3Lu reageer retweet
Geen harde piemel krijgen als je bitcoin nu naar 14k ziet doorstijgen.quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
In de aandelen haal je tegenwoordig betere rendementenquote:Op donderdag 16 april 2020 19:41 schreef illusions het volgende:
[..]
Geen harde piemel krijgen als je bitcoin nu naar 14k ziet doorstijgen.
Jij?quote:Op donderdag 16 april 2020 20:09 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
In de aandelen haal je tegenwoordig betere rendementen
Ik pak een 100% gain over een 95%+ verlies any day maat!quote:Op donderdag 16 april 2020 18:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dus bitcoin 14k?
Nou nou wat een vetpot
quote:
de revolutie is het consensusmechanisme Proof of Workquote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Even mijn schets van de nabije toekomst. Een beetje discussie op niveau kan dit topic wel gebruiken
Satoshi zal de geschiedenis in gaan. Geld in "de cloud" was er ongetwijfeld gekomen, maar de BTC-whitepaper heeft dit flink versneld. Maar de techniek van Bitcoin is groter dan het eindproduct. Net zoals de techniek van het internet groter is van de eerste toepassing van het internet. (dank aan de Russen)
Ik denk dat we vooral moeten kijken naar de voordelen van blockchain technology en ons als particulier vooral moeten richten op de gedecentraliceerde projecten. Simpel gegeven: De grote tech bedrijven (Google, Amazon, Facebook etc.) ontwikkelen achter de schermen blockchain toepassingen. De meeste "coins" waar wij op dit moment als particulier in kunnen investeren, zullen weggevaagd worden door deze gecentraliceerde projecten en toepassingen. Adoptie is key. Grote bedrijven pakken deze markt. Geen plek voor VET of zelfs BAT.
Blijft over: power to the people. Highly gedecentraliceeerde projecten zullen hun meerwaarde laten blijken, omdat dit de toepassing zal zijn waar "de doorsnee burger" direct profijt van zal hebben. Wanneer regulatie geen drempel meer is, zal dit enorm veel adoptie kunnen opleveren.
Mijn visie: Focus je niet zozeer op zakelijke toepassingen, want die worden grotendeels wel gemaakt door de huidige tech bedrijven. Focus je op decentralicatie en investeer in projecten die een brug kunnen vormen tussen "oud geld" en "cloud geld".
Adoptie aan de zakelijke kant ligt bij de multinationals. Als je geld wilt verdienen als particuliere investereerder, zoek het dan vooral in de toepassingen voor particulieren. "Old skool banken" hanteren negatieve rentes. Een van de grootste use cases voor particulieren van blockchain op dit moment is dat wij onze eigen programmeerbare bank kunnen spelen. Onderschat dat niet, wanneer het enige adoptie krijgt. Interessante tijden ahead
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen hequote:Op woensdag 22 april 2020 00:38 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de revolutie is het consensusmechanisme Proof of Work
niet 'blockchain', gedeelde databases hadden we al even
de usecase voor de unieke bitcoin combo is geld, de rest is gebakken lucht
Wat een lulverhaal joh, werk je bij zo Bitcoin bedrijfje?quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Even mijn schets van de nabije toekomst. Een beetje discussie op niveau kan dit topic wel gebruiken
Satoshi zal de geschiedenis in gaan. Geld in "de cloud" was er ongetwijfeld gekomen, maar de BTC-whitepaper heeft dit flink versneld. Maar de techniek van Bitcoin is groter dan het eindproduct. Net zoals de techniek van het internet groter is van de eerste toepassing van het internet. (dank aan de Russen)
Ik denk dat we vooral moeten kijken naar de voordelen van blockchain technology en ons als particulier vooral moeten richten op de gedecentraliceerde projecten. Simpel gegeven: De grote tech bedrijven (Google, Amazon, Facebook etc.) ontwikkelen achter de schermen blockchain toepassingen. De meeste "coins" waar wij op dit moment als particulier in kunnen investeren, zullen weggevaagd worden door deze gecentraliceerde projecten en toepassingen. Adoptie is key. Grote bedrijven pakken deze markt. Geen plek voor VET of zelfs BAT.
Blijft over: power to the people. Highly gedecentraliceeerde projecten zullen hun meerwaarde laten blijken, omdat dit de toepassing zal zijn waar "de doorsnee burger" direct profijt van zal hebben. Wanneer regulatie geen drempel meer is, zal dit enorm veel adoptie kunnen opleveren.
Mijn visie: Focus je niet zozeer op zakelijke toepassingen, want die worden grotendeels wel gemaakt door de huidige tech bedrijven. Focus je op decentralicatie en investeer in projecten die een brug kunnen vormen tussen "oud geld" en "cloud geld".
Adoptie aan de zakelijke kant ligt bij de multinationals. Als je geld wilt verdienen als particuliere investereerder, zoek het dan vooral in de toepassingen voor particulieren. "Old skool banken" hanteren negatieve rentes. Een van de grootste use cases voor particulieren van blockchain op dit moment is dat wij onze eigen programmeerbare bank kunnen spelen. Onderschat dat niet, wanneer het enige adoptie krijgt. Interessante tijden ahead
Hoe volgt het de stockmarket precies?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen he
Het volgt gewoon de stockmarket
Verder is het een speeltje voor een handjevol Whales en de exchanges
Gemanipuleerd rotzooitje
Als ik dit zo lees begrijp je nog niet waarom bitcoin een betere geldsoort is en niet te vergelijken is met andere blockchain projecten. Voor zakelijke blockchain projecten is een "coin" overbodig. Zelfs de hele blockchain is overbodig. Dan is het slechts een dure database.quote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
Lolquote:Op woensdag 22 april 2020 07:10 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De usecase van bitcoin wil nog niet echt van de grond komen he
Het volgt gewoon de stockmarket
Verder is het een speeltje voor een handjevol Whales en de exchanges
Gemanipuleerd rotzooitje
Waar kan ik meer info hierover vinden ?quote:Op woensdag 22 april 2020 07:52 schreef dimmak het volgende:
AML wetsvoorstel is door de eerste kamer heen. Heel slecht nieuws voor Nederlandse cryptobedrijven en kan er zelfs voor zorgen dat buitenlandse exchanges sluiten voor Nederlandse klanten.
Not your keys, not your coins.
https://www.eerstekamer.n(...)entatiewet_wijzigingquote:Op woensdag 22 april 2020 09:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waar kan ik meer info hierover vinden ?
2014 beldequote:Op dinsdag 21 april 2020 21:53 schreef Moody het volgende:
quote:Op woensdag 22 april 2020 07:52 schreef dimmak het volgende:
AML wetsvoorstel is door de eerste kamer heen. Heel slecht nieuws voor Nederlandse cryptobedrijven en kan er zelfs voor zorgen dat buitenlandse exchanges sluiten voor Nederlandse klanten.
Not your keys, not your coins.
Er zullen mensen zijn die zeggen dat ze bewust Bitcoin of crypto willen naaien maar ik geloof daar niet direct in. Ik denk dat de schandalen en "laksheid" bij ABN, ING en Rabo de laatste jaren een grotere invloed hebben gehad. Te weinig invloed van Bitcoin/crypto lobby speelt natuurlijk ook mee.quote:Op woensdag 22 april 2020 10:32 schreef recursief het volgende:
[..]
https://www.eerstekamer.n(...)entatiewet_wijziging
Ik vind het lastig om de impact te beoordelen. Wat ik vooral lees is dat bestaande wetgeving wordt gewijzigd zodat ook cryptobedrijven die op enig moment crypto van klanten in een wallet hebben die zij beheren, dat kunnen ook brokers zijn, aan dezelfde KYC/AML eisen moeten voldoen als banken. Heel veel, vooral grotere, cryptobedrijven zagen de bui al hangen en hebben al KYC/AML geïmplementeerd. Ze voldoen wellicht nog niet helemaal aan de wet, maar zitten daar dan wel dicht tegenaan. Ik kan me in deze thread iemand herinneren die bij herhaling klaagde dat bepaalde Nederlandse brokers hem niet als klant wilden. Dat heeft hier ongetwijfeld mee te maken. Uiteindelijk denk ik dat het wel mee zal vallen met het sluiten van exchanges voor Nederland. Want als er een grote exchange stopt, is dat een kans voor anderen om in te stappen. De spelregels zijn dan veranderd, maar het spel bestaat nog steeds.
https://twitter.com/provoost/status/1252644894570696705?s=19quote:Op woensdag 22 april 2020 10:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
[..]
Er zullen mensen zijn die zeggen dat ze bewust Bitcoin of crypto willen naaien maar ik geloof daar niet direct in. Ik denk dat de schandalen en "laksheid" bij ABN, ING en Rabo de laatste jaren een grotere invloed hebben gehad. Te weinig invloed van Bitcoin/crypto lobby speelt natuurlijk ook mee.
quote:Op woensdag 22 april 2020 10:53 schreef dimmak het volgende:
[..]
https://twitter.com/provoost/status/1252644894570696705?s=19
Deze draad zegt genoeg. Ze hebben totaal geen idee waar ze het over hebben.
https://www.linkedin.com/(...):6658618338396123136
Dit geeft mij weer een beetje hoop. Simon was de aanvoerder van de cryptolobby.
Wat is daarmee aan de hand dan?quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef Syd het volgende:
DigibyteOok nog stukje Hollands trots.....Blij dat ik er optijd ingestapt ben
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainquote:
Dgibyte was betrokken bij één van de 7 corona apps maar de overheid heeft al aangegeven geen van deze te gebruiken.quote:Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef Syd het volgende:
[..]
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainOm eerlijk te zijn dat is de reden waarom ik gekocht hebt hoor. Van weekend eens in hun techniek duiken wat het zo bijzonder maakt.
Dat kan. die 7 intereseert mij en de investeerders blijkbaar niks want hij stijgt nog steeds.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:16 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dgibyte was betrokken bij één van de 7 corona apps maar de overheid heeft al aangegeven geen van deze te gebruiken.
Zo kennen we de altcoin market weerquote:Op vrijdag 24 april 2020 12:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Dat kan. die 7 intereseert mij en de investeerders blijkbaar niks want hij stijgt nog steeds.
Heel zonde hoor. Deribit was groot genoeg om te verhuizen, maar Bittr en waarschijnlijk nog meer kleinere cryptobedrijfjes gaan nu de stekker eruit trekken..quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:42 schreef blackmore het volgende:
Bittr stopt ermee, naar aanleiding van de nieuwe regelgeving:
https://getbittr.com/pres(...)ned-bitter-for-bittr
Ja heel erg jammer dat dit soort initiatieven nu verdwijnt...quote:Op vrijdag 24 april 2020 15:47 schreef dimmak het volgende:
[..]
Heel zonde hoor. Deribit was groot genoeg om te verhuizen, maar Bittr en waarschijnlijk nog meer kleinere cryptobedrijfjes gaan nu de stekker eruit trekken..
twitter:Martijncvv twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:44:17#VeChain X HnM X COS X DNVGL
More products tracked on VeChainThor in the stores!
Great explanation by @BenYorke
https://t.co/vBiiZGvUQr
#MyStory @DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Ik dacht dat je deze keer serieus alles verkocht had?quote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
twitter:Martijncvv twitterde op vrijdag 24-04-2020 om 17:44:17#VeChain X HnM X COS X DNVGL
Great explanation by @:BenYorke
#MyStory @:DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Op tijd winst pakken dan, want kan zo zijn dat het balloontje weer snel leeg loopt. Volume tijdens de pump is erg laag gebleven.quote:Op vrijdag 24 april 2020 08:57 schreef Syd het volgende:
DigibyteOok nog stukje Hollands trots.....Blij dat ik er optijd ingestapt ben
wowquote:Op vrijdag 24 april 2020 23:03 schreef Dimachaerus het volgende:
Great explanation by @:BenYorke
#MyStory @:DNVGL $VET https://t.co/o6u1RtCdqt reageer retweet
Spoiler: helemaal niksquote:Op vrijdag 24 april 2020 09:04 schreef Syd het volgende:
[..]
Digibyte is betrokken bij ontwikkelen van de corona app, dus mensen springen nu massaal in deze money trainOm eerlijk te zijn dat is de reden waarom ik gekocht hebt hoor. Van weekend eens in hun techniek duiken wat het zo bijzonder maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |