Bwah ja natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhm, ja daar heb ik het ook over
Al blijf jij natuurlijk ook
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende: [..] Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn
. Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen
. 'Murica
.
wowquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat raad ik niemand aan. Ik werk daar in de buurt en ben afgelopen oud en nieuw bekogeld met vuurwerk.
Stel je aanquote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
he did it againquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel platonisch he? Ik wil geen plakgangen moeten dweilen.
Waar heeft hij het over?quote:
Je hebt dit zelf zo ervaren?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naïef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
quote:
Die ken ik niet eens geloof ikquote:
Ja, ik snap dat je de foto's graag wil zien, maar ik heb ze helaas niet voor je opgeslagen, sorry. Ik hoop dat je het kunt verwerken, sterkte man.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over?![]()
#serieuze vraag
That's a failquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
Amerika, blijkbaar. En landen met kerkjes en bouwsels van Grieken en Romeinen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?
Nee, die plakkerige gangenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.
Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mijquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
je bent een manquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mij
Tja....quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in marokko in mijn gezicht gespuugd
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.quote:
terwijl daar normale Marokkanen wonenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Badr weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstralingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de vrouwen in mijn gezelschap moest ik wel erg in de gaten houden
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Dan leer maar ietsquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Die heeft de hele dag zijn broek op zijn enkels, maar hij houdt het wel netjes.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
In geen 10.000 jaar maar goed dan snap je ook echt niets van de wereld.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
Omdat ik dat wou.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
Wat ben je schattig als je stampvoet.quote:
Wat ben jij naïef zeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb volgens mij als ik goed tel in 19 landen alleen gereisd.
Hij lekt niet eens?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag zijn broek op zijn enkels, maar hij houdt het wel netjes.
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb volgens mij als ik goed tel in 19 landen alleen gereisd.
Chickie ad haak geslagen?quote:
quote:
quote:
quote:
Nee. Jullie oppervlakkig teleurstellend volk.quote:
Lul niet, je zou echt wel graag wippenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee. Jullie oppervlakkig teleurstellend volk.
Zegt hij in post #69quote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jequote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt hij in post #69![]()
![]()
. /oppervlakkig
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, je zou echt wel graag wippen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt hij in post #69![]()
![]()
. /oppervlakkig
yeah whatever. Fuck al of youquote:
Stel je aan...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
yeah whatever. Fuck al of you
^^ En datquote:Op woensdag 15 april 2020 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar, wie is het dan?
Zonder context is het denk ik best logisch dat mensen die kant op gaan denken.
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
yeah whatever. Fuck al of you
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.
Gewoon een plaatje van internet?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.
Auquote:Op woensdag 15 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van internet?
Neuh, niet nodigquote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Niemand snapt het..quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van internet?
Fair enough, do ik ook niequote:Op donderdag 16 april 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet lullig doen als mensen het niet begrijpen.
Ik ben weleens blijjj om iets dat niemand snapt.quote:
Je klonk niet direct blij hoor...quote:Op donderdag 16 april 2020 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben weleens blijjj om iets dat niemand snapt.
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd Yasmin/@bitterbal🎂🍾💐🎁
Ja. Zijn Nijn, Liesje en ik "nulpunten"?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
Nou ik vind het bijvoorbeeld wel een beetje raar dat je deze mensen nulpunten noemt, we hebben het hier oa over Whiskers, Nijn, Buda, UIT..... Dat zijn mensen met wie je volgens mij prima door 1 deur kan. Misschien tijd om lekker te gaan slapen?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..quote:
Kopje koffie dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..
Dus opzoute US![]()
Op dit tijdstip?quote:
Lief, maar ik moet gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Yasje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 16 april 2020 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moet zooo gaan slapen.. Vroeg op.
Maar geen zin
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bundquote:Op donderdag 16 april 2020 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh die nieuwste. Met scoliose.
Edit: Shanghai Tower
En die andere torens verdwijnen gewoonquote:Op donderdag 16 april 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bund
Ik zag het op foto's ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die andere torens verdwijnen gewoondie stellen niks voor. Je moet ernaar zoeken zowat, zo klein zijn ze ineens.
Okidokiquote:Op donderdag 16 april 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook, Skwiwi zet de stroom er maar op, ik ben veilig thuis![]()
Meer lichamelijke activiteit, beetje meer jezelf uitputten (UitStraling kom er maar in) ? Merk wel dat mijn ritme nog meer aan het verkutten is. Moest ik voorheen 1x per week heel vroeg op en af en toe ook vroeg, nu werk ik enkel de middagen en op tuinmiddagen is het zelf maar kijken hoe laat ik kom. En ik houd zo van de stilte van de nacht.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt gek van die gebroken nachten de laatste tijd.. paar uur slapen, paar uur wakker, dan nog een uurtje of 2 half slapen..
Ik ben elke avond erg moe, en sport meer dan wanneer ik normaal naar kantoor ga gedurende de week.. geen idee waarom ik steeds wakker lig midden in de nacht. Iets teveel stress wellicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meer lichamelijke activiteit, beetje meer jezelf uitputten (UitStraling kom er maar in) ? Merk wel dat mijn ritme nog meer aan het verkutten is. Moest ik voorheen 1x per week heel vroeg op en af en toe ook vroeg, nu werk ik enkel de middagen en op tuinmiddagen is het zelf maar kijken hoe laat ik kom. En ik houd zo van de stilte van de nacht.
Maar ik probeer het wel te veranderen.
Trustequote:Op donderdag 16 april 2020 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
Laptop dicht, nog een sigaretje uit het raam zitten en dan naar bed dus.
Nice. Gaan ze hem ook monteren?quote:Op donderdag 16 april 2020 05:42 schreef Karzai het volgende:
lekker, beetje te vroeg wakker. keukentje wordt over een uur geleverd
Mooi toch. Scheelt je ook weer geld.quote:Op donderdag 16 april 2020 05:45 schreef Karzai het volgende:
Die kan dat wel, jaren in het ziekenhuis gewerkt voor de technische dienst
Zelf ben ik niet zo handig
Ook nog eens.quote:Op donderdag 16 april 2020 05:50 schreef Karzai het volgende:
Scheelt een hoop geld en niet de hele dag vreemde mensen over de vloer
Netjes.quote:Op donderdag 16 april 2020 05:52 schreef Karzai het volgende:
ja, heb ik voor de zekerheid nog even voor gebeld
Ja mooi kutquote:Op donderdag 16 april 2020 05:53 schreef Karzai het volgende:
Dat ze het niet voor de deur zetten en zoek het maar uit
quote:Op donderdag 16 april 2020 05:54 schreef Karzai het volgende:
ik heb ook het meeste nog niet betaald, dus dat is nog een stok achter de deur
Nice.quote:Op donderdag 16 april 2020 06:59 schreef Karzai het volgende:
De boys zijn er al alles wordt nu met een liftje naar binnen gebracht
Handig, 2 weken geleden werd mijn nieuwe koelkast bezorgd tot aan de voordeur.quote:Op donderdag 16 april 2020 06:59 schreef Karzai het volgende:
De boys zijn er al alles wordt nu met een liftje naar binnen gebracht
Trapje op?quote:Op donderdag 16 april 2020 07:10 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Handig, 2 weken geleden werd mijn nieuwe koelkast bezorgd tot aan de voordeur.
Een kop groter en wat zwaarder dan ik zelf, dat was best nog wel gedoe om alles in je eentje te verslepen.
Gelukkig niet, wel mijn halve keuken verplaatsen om alles passend te krijgen.quote:
Ach hij staatquote:Op donderdag 16 april 2020 07:21 schreef Zalmslaatje het volgende:
[..]
Gelukkig niet, wel mijn halve keuken verplaatsen om alles passend te krijgen.
Niet dat ik verder veel om handen had maar toch.
Kon dat maar.quote:Op donderdag 16 april 2020 07:23 schreef Zalmslaatje het volgende:
En als het aan mij ligt blijft hij tot het einde der tijden daar staan.
Komt je pa vandaag,quote:Op donderdag 16 april 2020 07:31 schreef Karzai het volgende:
Binnen een half uurtje stond alles binnen, nu gaat het echte werk beginnen
Lekkahquote:Op donderdag 16 april 2020 07:33 schreef Karzai het volgende:
Hoewel die meestal ook wel om een uur zes wakker is
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd Yasmin/@:bitterbal🎂🍾💐🎁
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Yasje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Gerbil piept hem eruit net voor haar grote dag?![]()
Fileteert!
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:04 schreef UitStraling het volgende:
@:bitterbal proficiat, lekker bruin vet balletje dat je er bent
Thank joeeeeeeeeeeeeeeeequote:
G E N O Tquote:Op donderdag 16 april 2020 07:42 schreef Karzai het volgende:
Zal zo even wat verse broodjes halen bij de bakkert, gister al een makreeltje gehaald
Nee eet de voorraad op nu.quote:Op donderdag 16 april 2020 07:42 schreef Karzai het volgende:
En ga jij nog wat lekkers halen op je verjaardag?
Hi stadsgenootquote:Op donderdag 16 april 2020 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou krijg vandaag de aifryer .. dus misschien dat ik die wel gelijk test:P
Ja overal drukker.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep gister door de stad, was druk
Bij de Jumbo was het niet te doen johquote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:11 schreef Muck het volgende:
[..]
Bij de Jumbo was het niet te doen joh![]()
En dan ook 3 vakkenvullers met hun karretjes en kartonnen zooi per pad. Eh ja moppie, zo houd je afstand houden wel lastig he
Echt, ze doen er alles aan om het netjes te doen. Karretjes afsoppen, beperkt aantal mensen binnen laten, bejaardenuurtje, allessssssquote:
Keukentafel met koffie op 4 meter afstand en slapende poes tegen mijn beenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb ik gisterochtend gedaan
Aaahwwwwquote:Op donderdag 16 april 2020 08:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Keukentafel met koffie op 4 meter afstand en slapende poes tegen mijn been![]()
Het is eigenlijk gewoon niet vol te houden.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Echt, ze doen er alles aan om het netjes te doen. Karretjes afsoppen, beperkt aantal mensen binnen laten, bejaardenuurtje, allessssss
Maar tegelijkertijd dus dit én de fietsenstalling blokkeren met een enorme rij gepoetste karren, waardoor mensen alsnog moeten dringen en puzzelen óf alle schone karren aan moeten raken
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 16 april 2020 08:18 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik vandaag naar de ah.
wil die kip maken met cola
nee voor morgen dan denk ikquote:Op donderdag 16 april 2020 08:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd
Wordt dat je feestmaal?
wilde bijna zeggen 'feestje'quote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat mijn bovengnoom paar dagen weg is. zag em met volle rugzak vertrekken
Mijn nicht komt vanaaf geloof ik live voor mij zingen hierquote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde bijna zeggen 'feestje'
Oh wacht
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat mijn bovengnoom paar dagen weg is. zag em met volle rugzak vertrekken
tofquote:Op donderdag 16 april 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn nicht komt vanaaf geloof ik live voor mij zingen hier
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jouquote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jou
Ik lap dan ook graag bij hoor. Enkeltje Gambia ook een idee :pquote:Op donderdag 16 april 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als we 100 bijlappen dat je hem nooit meer terug ziet
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jou
Gaan we regelonquote:Op donderdag 16 april 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lap dan ook graag bij hoor. Enkeltje Gambia ook een idee :p
Goedemorgen burgemeester, zo regelen we dat in Foqueville hè, alles over voor ons collectieve geluk, harmonie en welvaart in het hoofd en lijf.quote:
Heel goed, in Foqueville heeft niemand een bovengnoom.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen burgemeester, zo regelen we dat in Foqueville hè, alles over voor ons collectieve geluk, harmonie en welvaart in het hoofd en lijf.
Beetje zo:quote:Op donderdag 16 april 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat varken kijkt keek zielsgelukkig.
Pics?!quote:Op donderdag 16 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
Hehehe
Ik gooi een prop papier in de papierbak in de keuken, vliegt mijn kat er als een debiel achteraan
Ze ligt nu in de bak
gisteren onderwerp waar en of vrouwen wel of niet alleen kunnen reizenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:29 schreef Muck het volgende:
Wat was er trouwens met Kanaleneiland?
Daar is het ook eng
Diepe zakkenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:33 schreef bitterbal het volgende:
ik begrijp niet waar we al datgeld vandaan halen.
650 miljoen voor de sierteelt? Nog geld voor cultuur.
Op kanaleneilandquote:Op donderdag 16 april 2020 08:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren onderwerp waar en of vrouwen wel of niet alleen kunnen reizen
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:33 schreef Muck het volgende:
Hehehe
Ik gooi een prop papier in de papierbak in de keuken, vliegt mijn kat er als een debiel achteraan
Ze ligt nu in de bak
Ze staat inmiddels naast me.quote:
@RockNijntje had het over een USA dame die graag zonder BH rondreist en ik merkte op dat dat op Kanaleneiland net zo'n succes zou zijn als in menig buitenlandquote:
En dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diepe zakken
Alleen zag ik gisteren wel een of andere staatssecretaris die zei dat we dit nog maar 6 maanden volhouden.
Ohhhh, dat hangt een beetje af van waar op Kanaleneilandquote:Op donderdag 16 april 2020 08:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gisteren onderwerp waar en of vrouwen wel of niet alleen kunnen reizen
Dan stort de BV Nederland inquote:Op donderdag 16 april 2020 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan?
De horeca vraagt nu ook om extra geld om die anderhalve meter te kunnen hanteren
dan krijgen we weer een heerlijk begrotingstekort waar we weer 10 jaar mee bezig zijn te dichten met allerlei bezuinigingenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Diepe zakken
Alleen zag ik gisteren wel een of andere staatssecretaris die zei dat we dit nog maar 6 maanden volhouden.
Oh. kunnen we dan niet lenen?quote:Op donderdag 16 april 2020 08:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan stort de BV Nederland in
Verheug me er nu alweer op.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan krijgen we weer een heerlijk begrotingstekort waar we weer 10 jaar mee bezig zijn te dichten met allerlei bezuinigingen
waarvan? De dan geheid ook failliete EU waar we zelf grootsponsor van zijn?quote:
ja geen idee.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
waarvan? De dan geheid ook failliete EU waar we zelf grootsponsor van zijn?
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:rocknijntje had het over een USA dame die graag zonder BH rondreist en ik merkte op dat dat op Kanaleneiland net zo'n succes zou zijn als in menig buitenland
Ik denk dat we dit al lenen?quote:
die hebben gewoon geen geldquote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit al lenen?
Trump heeft vannacht gezegd dat de VS over de piek heen isen dat hij de economie weer open wil gooien.
Trump kan zoveel willenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit al lenen?
Trump heeft vannacht gezegd dat de VS over de piek heen isen dat hij de economie weer open wil gooien.
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
wereld-reset, alles weer op 0, opnieuw beginnen.
RIP mijn al matige spaartegoeden
Ja, kan ik straks van mijn spaargeld net een brood en wat reuzel kopen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Koen66 het volgende:
wereld-reset, alles weer op 0, opnieuw beginnen.
RIP mijn al matige spaartegoeden
Nouuuuu. Ik heb het niet zo gevolgd maar volgens mij gelooft zijn aanhang nog heilig in hem.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
Voor de corona crisis wist ik zeker dat hij herkozen zou worden, intussen lijkt het me stug
Ons Utopiaquote:Op donderdag 16 april 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Daarom Foqueville, ons usp, het bovengnoomloze dorp aan de voet van de woeste Highlands waar eenieder in vrijheid en voorspoed kan leven.
ja zijn vaste aanhang, maar in de USA bepalen de twijfelende kiezers vaak het eindresultaat (net als hier, een vaste linka aanhanger zal zelden switchen, de twijfelaar wel)quote:Op donderdag 16 april 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nouuuuu. Ik heb het niet zo gevolgd maar volgens mij gelooft zijn aanhang nog heilig in hem.
Zoals hij zelf ooit zei zegt mijn vage herinnering, ik kan een pistool nemen en iemand doodschieten op straat en dan nog zal die op mij stemmen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
Voor de corona crisis wist ik zeker dat hij herkozen zou worden, intussen lijkt het me stug
Volgens mij wordt ie gewoon herkozen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
lijkt me wel episch iddquote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik wilde dit jaar met de verkiezingen naar Washington.
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Bidenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja zijn vaste aanhang, maar in de USA bepalen de twijfelende kiezers vaak het eindresultaat (net als hier, een vaste linka aanhanger zal zelden switchen, de twijfelaar wel)
Misschien lukt het met de inauguratie.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
sowieso stralen de Democraten voornamelijk verlies en triestheid uit sinds Trump aan de macht isquote:Op donderdag 16 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Biden
Ja precies. De concurrentie is niet bepaald sterkquote:Op donderdag 16 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Biden
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die mongool die naast hem loopt moeten we ook maar preventief achter de tralies gooien.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien lukt het met de inauguratie.
Weinig kans.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
De enige kandidaat die ik wel zag zitten was Warren, verder is het een troosteloos clubje dat in Huize Avondrood behoort te zitten.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso stralen de Democraten voornamelijk verlies en triestheid uit sinds Trump aan de macht is
dit dusquote:Op donderdag 16 april 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige kandidaat die ik wel zag zitten was Warren, verder is het een troosteloos clubje dat in Huize Avondrood behoort te zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |