Bwah ja natuurlijkquote:Op woensdag 15 april 2020 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhm, ja daar heb ik het ook over
Al blijf jij natuurlijk ook
Jij bent echt naīef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:30 schreef RockNijntje het volgende: [..] Mensen die zich niet aanpassen aan het land waar ze zijn
. Ik sprak online eens een Amerikaanse meid die advies vroeg waar ze op vakantie kon gaan, een must voor haar was dat haar BH-loze tieten door haar shirt zichtbaar waren want vrijheid. Ze wilde graag naar kerkjes, bezienswaardigheden uit de tijd van de Grieken en Romeinen zien en over andere religies leren. Iedereen van wie ze zich zou moeten aanpassen zou ze uitschelden en voor de rechter slepen
. 'Murica
.
wowquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat raad ik niemand aan. Ik werk daar in de buurt en ben afgelopen oud en nieuw bekogeld met vuurwerk.
Stel je aanquote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naīef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
he did it againquote:Op woensdag 15 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, wel platonisch he? Ik wil geen plakgangen moeten dweilen.
Waar heeft hij het over?quote:
Je hebt dit zelf zo ervaren?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent echt naīef. Wie zegt dat het geen trol was. Je kunt als vrouw alleen niet naar de meeste moslimlanden zonder gevaar te lopen of continu gespuugd te worden. Punt.
quote:
Die ken ik niet eens geloof ikquote:
Ja, ik snap dat je de foto's graag wil zien, maar ik heb ze helaas niet voor je opgeslagen, sorry. Ik hoop dat je het kunt verwerken, sterkte man.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar heeft hij het over?![]()
#serieuze vraag
That's a failquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
Amerika, blijkbaar. En landen met kerkjes en bouwsels van Grieken en Romeinen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Okay en welke moslimlanden hebben we het hier dan over? Echt de hele strenge?
Nee, die plakkerige gangenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik postte weer eens door het slotje.
Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mijquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
je bent een manquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mij
Tja....quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in marokko in mijn gezicht gespuugd
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.quote:
terwijl daar normale Marokkanen wonenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Badr weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstralingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de vrouwen in mijn gezelschap moest ik wel erg in de gaten houden
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Dan leer maar ietsquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Die heeft de hele dag zijn broek op zijn enkels, maar hij houdt het wel netjes.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
In geen 10.000 jaar maar goed dan snap je ook echt niets van de wereld.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
Omdat ik dat wou.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
Wat ben je schattig als je stampvoet.quote:
Wat ben jij naīef zeg.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb volgens mij als ik goed tel in 19 landen alleen gereisd.
Hij lekt niet eens?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heeft de hele dag zijn broek op zijn enkels, maar hij houdt het wel netjes.
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb volgens mij als ik goed tel in 19 landen alleen gereisd.
Chickie ad haak geslagen?quote:
quote:
quote:
quote:
Nee. Jullie oppervlakkig teleurstellend volk.quote:
Lul niet, je zou echt wel graag wippenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nee. Jullie oppervlakkig teleurstellend volk.
Zegt hij in post #69quote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Jammer voor jequote:Op woensdag 15 april 2020 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt hij in post #69![]()
![]()
. /oppervlakkig
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lul niet, je zou echt wel graag wippen
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zegt hij in post #69![]()
![]()
. /oppervlakkig
yeah whatever. Fuck al of youquote:
Stel je aan...quote:Op woensdag 15 april 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
yeah whatever. Fuck al of you
^^ En datquote:Op woensdag 15 april 2020 23:55 schreef RockNijntje het volgende:
Nee maar, wie is het dan?
Zonder context is het denk ik best logisch dat mensen die kant op gaan denken.
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
yeah whatever. Fuck al of you
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.
Gewoon een plaatje van internet?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niemand valt je aan. Alleen niemand begrijpt waarom je dat prive whatsapp bericht hier deelt dus misschien kan je dat dan uitleggen.
Auquote:Op woensdag 15 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van internet?
Neuh, niet nodigquote:Op woensdag 15 april 2020 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel. Niemand snapt het..quote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 23:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gewoon een plaatje van internet?
Fair enough, do ik ook niequote:Op donderdag 16 april 2020 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet lullig doen als mensen het niet begrijpen.
Ik ben weleens blijjj om iets dat niemand snapt.quote:
Je klonk niet direct blij hoor...quote:Op donderdag 16 april 2020 00:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben weleens blijjj om iets dat niemand snapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |