Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mijquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor werk wel veel geweest. En weet wel hoe het er aan toe kan gaan ja.
je bent een manquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken ook wel heel erg leuke moslims maar ik ben zelf ook superleuk dus ze zijn lief tegen mij
Tja....quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
ik ben in marokko in mijn gezicht gespuugd
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.quote:
terwijl daar normale Marokkanen wonenquote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Badr weer.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstralingquote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat de liefde in de KSC wel platonisch moet blijven, want ik heb geen zin in plakkerige gangen.
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja de vrouwen in mijn gezelschap moest ik wel erg in de gaten houden
Wat doe ik nu weer verkeerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Dan leer maar ietsquote:Op woensdag 15 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens geloof ik
Die heeft de hele dag zijn broek op zijn enkels, maar hij houdt het wel netjes.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, ok. Zeg dat tegen Uitstraling
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
In geen 10.000 jaar maar goed dan snap je ook echt niets van de wereld.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een vrouw alleen op stap daar is dat slim?
Omdat ik dat wou.quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
^^quote:Op woensdag 15 april 2020 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom blijf je steeds zo doordrammen over moslimlanden? Het ging daar niet eens meer over.
Wat ben je schattig als je stampvoet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |