quote:Op donderdag 16 april 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd Yasmin/@bitterbal🎂🍾💐🎁
Ja. Zijn Nijn, Liesje en ik "nulpunten"?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
Nou ik vind het bijvoorbeeld wel een beetje raar dat je deze mensen nulpunten noemt, we hebben het hier oa over Whiskers, Nijn, Buda, UIT..... Dat zijn mensen met wie je volgens mij prima door 1 deur kan. Misschien tijd om lekker te gaan slapen?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..quote:
Kopje koffie dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..
Dus opzoute US![]()
Op dit tijdstip?quote:
Lief, maar ik moet gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Yasje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 16 april 2020 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moet zooo gaan slapen.. Vroeg op.
Maar geen zin
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bundquote:Op donderdag 16 april 2020 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh die nieuwste. Met scoliose.
Edit: Shanghai Tower
En die andere torens verdwijnen gewoonquote:Op donderdag 16 april 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bund
Ik zag het op foto's ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die andere torens verdwijnen gewoondie stellen niks voor. Je moet ernaar zoeken zowat, zo klein zijn ze ineens.
Okidokiquote:Op donderdag 16 april 2020 00:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga ook, Skwiwi zet de stroom er maar op, ik ben veilig thuis![]()
Meer lichamelijke activiteit, beetje meer jezelf uitputten (UitStraling kom er maar in) ? Merk wel dat mijn ritme nog meer aan het verkutten is. Moest ik voorheen 1x per week heel vroeg op en af en toe ook vroeg, nu werk ik enkel de middagen en op tuinmiddagen is het zelf maar kijken hoe laat ik kom. En ik houd zo van de stilte van de nacht.quote:Op donderdag 16 april 2020 01:49 schreef kwiwi het volgende:
Ik word echt gek van die gebroken nachten de laatste tijd.. paar uur slapen, paar uur wakker, dan nog een uurtje of 2 half slapen..
Ik ben elke avond erg moe, en sport meer dan wanneer ik normaal naar kantoor ga gedurende de week.. geen idee waarom ik steeds wakker lig midden in de nacht. Iets teveel stress wellicht.quote:Op donderdag 16 april 2020 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meer lichamelijke activiteit, beetje meer jezelf uitputten (UitStraling kom er maar in) ? Merk wel dat mijn ritme nog meer aan het verkutten is. Moest ik voorheen 1x per week heel vroeg op en af en toe ook vroeg, nu werk ik enkel de middagen en op tuinmiddagen is het zelf maar kijken hoe laat ik kom. En ik houd zo van de stilte van de nacht.
Maar ik probeer het wel te veranderen.
Trustequote:Op donderdag 16 april 2020 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
Laptop dicht, nog een sigaretje uit het raam zitten en dan naar bed dus.
Nice. Gaan ze hem ook monteren?quote:Op donderdag 16 april 2020 05:42 schreef Karzai het volgende:
lekker, beetje te vroeg wakker. keukentje wordt over een uur geleverd
Mooi toch. Scheelt je ook weer geld.quote:Op donderdag 16 april 2020 05:45 schreef Karzai het volgende:
Die kan dat wel, jaren in het ziekenhuis gewerkt voor de technische dienst
Zelf ben ik niet zo handig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |