quote:Op donderdag 16 april 2020 00:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gefeliciteerd Yasmin/@bitterbal🎂🍾💐🎁
Ja. Zijn Nijn, Liesje en ik "nulpunten"?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
Nou ik vind het bijvoorbeeld wel een beetje raar dat je deze mensen nulpunten noemt, we hebben het hier oa over Whiskers, Nijn, Buda, UIT..... Dat zijn mensen met wie je volgens mij prima door 1 deur kan. Misschien tijd om lekker te gaan slapen?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik heb geen zin om verantwoording af te leggen aan willekeurige nulpunten. Ben wel een beetje klaar met dat soort onzin. Is dat raar?
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..quote:
Kopje koffie dan?quote:Op donderdag 16 april 2020 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We zijn buren. Waar jij je nogal hevig tegen verzette..
Dus opzoute US![]()
Op dit tijdstip?quote:
Lief, maar ik moet gaan slapen.quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 00:00 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Yasje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
+1quote:Op donderdag 16 april 2020 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moet zooo gaan slapen.. Vroeg op.
Maar geen zin
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bundquote:Op donderdag 16 april 2020 00:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eeh die nieuwste. Met scoliose.
Edit: Shanghai Tower
En die andere torens verdwijnen gewoonquote:Op donderdag 16 april 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is nieuw ja. machtig gebouw weer, dat uitzicht vanaf de Bund
Ik zag het op foto's ja.quote:Op donderdag 16 april 2020 00:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die andere torens verdwijnen gewoondie stellen niks voor. Je moet ernaar zoeken zowat, zo klein zijn ze ineens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |