Nouuuuu. Ik heb het niet zo gevolgd maar volgens mij gelooft zijn aanhang nog heilig in hem.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
Voor de corona crisis wist ik zeker dat hij herkozen zou worden, intussen lijkt het me stug
Ons Utopiaquote:Op donderdag 16 april 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
Daarom Foqueville, ons usp, het bovengnoomloze dorp aan de voet van de woeste Highlands waar eenieder in vrijheid en voorspoed kan leven.
ja zijn vaste aanhang, maar in de USA bepalen de twijfelende kiezers vaak het eindresultaat (net als hier, een vaste linka aanhanger zal zelden switchen, de twijfelaar wel)quote:Op donderdag 16 april 2020 08:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nouuuuu. Ik heb het niet zo gevolgd maar volgens mij gelooft zijn aanhang nog heilig in hem.
Zoals hij zelf ooit zei zegt mijn vage herinnering, ik kan een pistool nemen en iemand doodschieten op straat en dan nog zal die op mij stemmen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
Voor de corona crisis wist ik zeker dat hij herkozen zou worden, intussen lijkt het me stug
Volgens mij wordt ie gewoon herkozen.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Trump kan zoveel willen
lijkt me wel episch iddquote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Kak ik wilde dit jaar met de verkiezingen naar Washington.
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Bidenquote:Op donderdag 16 april 2020 08:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja zijn vaste aanhang, maar in de USA bepalen de twijfelende kiezers vaak het eindresultaat (net als hier, een vaste linka aanhanger zal zelden switchen, de twijfelaar wel)
Misschien lukt het met de inauguratie.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
sowieso stralen de Democraten voornamelijk verlies en triestheid uit sinds Trump aan de macht isquote:Op donderdag 16 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Biden
Ja precies. De concurrentie is niet bepaald sterkquote:Op donderdag 16 april 2020 08:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met een sterke democratische kandidaat zou ik daar wat meer op durven vertrouwen. Maar Biden
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die mongool die naast hem loopt moeten we ook maar preventief achter de tralies gooien.
quote:
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien lukt het met de inauguratie.
Weinig kans.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:44 schreef CherryLips het volgende:
De enige kandidaat die ik wel zag zitten was Warren, verder is het een troosteloos clubje dat in Huize Avondrood behoort te zitten.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sowieso stralen de Democraten voornamelijk verlies en triestheid uit sinds Trump aan de macht is
dit dusquote:Op donderdag 16 april 2020 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De enige kandidaat die ik wel zag zitten was Warren, verder is het een troosteloos clubje dat in Huize Avondrood behoort te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |