wilde bijna zeggen 'feestje'quote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat mijn bovengnoom paar dagen weg is. zag em met volle rugzak vertrekken
Mijn nicht komt vanaaf geloof ik live voor mij zingen hierquote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wilde bijna zeggen 'feestje'
Oh wacht
Wie?quote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat mijn bovengnoom paar dagen weg is. zag em met volle rugzak vertrekken
tofquote:Op donderdag 16 april 2020 08:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn nicht komt vanaaf geloof ik live voor mij zingen hier
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jouquote:Op donderdag 16 april 2020 08:22 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jou
Ik lap dan ook graag bij hoor. Enkeltje Gambia ook een idee :pquote:Op donderdag 16 april 2020 08:26 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat als we 100 bijlappen dat je hem nooit meer terug ziet
quote:Op donderdag 16 april 2020 08:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hebben gezamenlijk uitgelegd voor een forsgebouwde chocoladekleurige Gambiaan met voorliefde voor hetzelfde geslacht voor hem in Groningen, verjaardagscadeautje van ons voor jou
Gaan we regelonquote:Op donderdag 16 april 2020 08:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik lap dan ook graag bij hoor. Enkeltje Gambia ook een idee :p
Goedemorgen burgemeester, zo regelen we dat in Foqueville hè, alles over voor ons collectieve geluk, harmonie en welvaart in het hoofd en lijf.quote:
Heel goed, in Foqueville heeft niemand een bovengnoom.quote:Op donderdag 16 april 2020 08:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goedemorgen burgemeester, zo regelen we dat in Foqueville hè, alles over voor ons collectieve geluk, harmonie en welvaart in het hoofd en lijf.
Beetje zo:quote:Op donderdag 16 april 2020 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat varken kijkt keek zielsgelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |