Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Je moet wel milestones hebben Braddie anders weet je nooit of je goed op weg bent
Wat vind je van Mixer?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en krokettenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Met @Scrummie2.1 weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.
Ze sturen ook vis tegenwoordig. Helaas wel kibbeling en lekkerbek.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Stuurde laatst zijn moeder langsquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stuurde laatst zijn moeder langs
Niet nodig, heb gewoon een cameraquote:Op woensdag 15 april 2020 15:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JAquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit filmpje is door Hans gepost dus daar wil ik hem wel voor bedankenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit kende ik oprecht niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?
Gaat het goed met je ?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JA
Ik kan er maar slecht bij dat Misjel van Egmond en vrouwlief die Patty een jaar of zo gevolgd hebben voor een boekje.quote:
Ik vond dat echt genieten maar ik vind die krokante leesmap ook erg leuk.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
Ik vond Van Roosmalen in Arnhem maar wat tegenvallen @:el-stinho
Hij voerde zijn kijk nou toch eens act wat te ver door
Ik vond het allemaal wat te gemaakt overkomen dit keer.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat echt genieten maar ik vind die krokante leesmap ook erg leuk.
Ik kan die act bij Marcel wel goed hebben.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wat te gemaakt overkomen dit keer.
Het is altijd een beetje een act bij hem, maar nu sloeg het net iets te ver door naar de andere kant.
Lenny.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog drukker?
@:jojoortje is dit echt zo?
Hoeveel uur werk je nu per week?
Artsen willen pas gaan nadenken over versoepeling van regels bij 700 IC coronapatienten. Het zijn er nu nog meer dan 1300. Wordt weer een clusterfuck.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Ik werk op papier 40 uur in de week. Nu wel drukker hoor, want je bereikt minder kinderen. En je wil zo graag...
Wij willen heel graag dat de scholen weer open gaan, maar wij hebben collega’s van boven de 60 die hun eigen kleinkinderen eigenlijk niet kunnen zien, maar ze moeten wel straks een klas met kleuters lesgeven? En ik heb collega’s met een partner die in een chemotraject zitten. Tja, wat dan?
Dat zijn in totaal 6 collega’s.
2003 volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar lijkt 20? jaar geleden
Laatste uitzending Yorin was 2005 dus rond die tijd ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar lijkt 20? jaar geleden
Ik hoor alleen maar denken in onmogelijkheden Jojoortje. Je haalt er nog net niet de temperatuur in het klaslokaal bij.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Ik werk op papier 40 uur in de week. Nu wel drukker hoor, want je bereikt minder kinderen. En je wil zo graag...
Wij willen heel graag dat de scholen weer open gaan, maar wij hebben collega’s van boven de 60 die hun eigen kleinkinderen eigenlijk niet kunnen zien, maar ze moeten wel straks een klas met kleuters lesgeven? En ik heb collega’s met een partner die in een chemotraject zitten. Tja, wat dan?
Toen zonden ze DBZ uit, mooie tijdquote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste uitzending Yorin was 2005 dus rond die tijd ja.
Tja de vraag blijft of kinderen grote besmettingsgevaren zijn? Natuurlijk blijf ik wel als ik weer voor een klas met kinderen sta, uit de buurt van de kwetsbaren.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Artsen willen pas gaan nadenken over versoepeling van regels bij 700 IC coronapatienten. Het zijn er nu nog meer dan 1300. Wordt weer een clusterfuck.
Dat was echt een topshow ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen zonden ze DBZ uit, mooie tijd
Dan moet je beter lezen.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar denken in onmogelijkheden Jojoortje. Je haalt er nog net niet de temperatuur in het klaslokaal bij.
In die tijd hadden we ook schotel dus ik was 1 van de eerste die Cell Saga zag van mijn klas, weliswaar in het Frans op Canal Plusquote:
In 1 ruimte maakt dat toch niet uit.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja de vraag blijft of kinderen grote besmettingsgevaren zijn? Natuurlijk blijf ik wel als ik weer voor een klas met kinderen sta, uit de buurt van de kwetsbaren.
40 op papier? Een ambtenaar?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 1 ruimte maakt dat toch niet uit.
Misschien om de 16 weken vakantie en alle studiedagen etc te compenserenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
40 op papier? Een ambtenaar?
Wtf?
Hier is zelfs fulltime maar 36 uur. Is het voor een docent echt 40?
Dat contact niet uitmaakt als je allemaal in 1 ruimte zitquote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.
Je hebt 1 ruimte vol mensen, dan gaat besmetting vanzelf.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.
Ja die discussie ga ik niet aan hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
40 op papier? Een ambtenaar?
Wtf?
Hier is zelfs fulltime maar 36 uur. Is het voor een docent echt 40?
Alles voor het geld he. Zo werkt dat nou eenmaal bij Derksen en zn vrienden. En ondertussen maar afgeven op mensen die hetzelfde doen en vooral blaten dat zij niet zo zijn!quote:Op woensdag 15 april 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan er maar slecht bij dat Misjel van Egmond en vrouwlief die Patty een jaar of zo gevolgd hebben voor een boekje.
Android/Cell vond ik echt top, Majin Buu ook nog wel maar daarna ben ik afgehaakt.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In die tijd hadden we ook schotel dus ik was 1 van de eerste die Cell Saga zag van mijn klas, weliswaar in het Frans op Canal Plus
Majin Buu was ook de laatste saga van DBZ toch?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Android/Cell vond ik echt top, Majin Buu ook nog wel maar daarna ben ik afgehaakt.
Ja dat bedacht ik me ook net, die heb ik ook niet afgekeken.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Majin Buu was ook de laatste saga van DBZ toch?
Ah zo. Ja dat zal vast snel gaan.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt 1 ruimte vol mensen, dan gaat besmetting vanzelf.
Kleuters sowieso onmogelijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:00 schreef Mortaxx het volgende:
Je gaat mij trouwens niet wijsmaken dat je geen afstand kunt houden tot je leerlingen
Dan doe je waarschijnlijk toch echt wat fout qua planning/efficientie. Heb veel leraren gesproken die uitlegden dat als je alles beetje normaal voorbereid en invult dat het echt prima te doen isquote:Op woensdag 15 april 2020 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die discussie ga ik niet aan hoor.
Ik werk iedere dag van 7.30 tot 17.00 ongeveer. Reken maar uit.
Ik sta er gewoon van te kijken dat je op papier 40 uur werkt. Ik had niet verwacht dat dat >36 zou zijn.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja die discussie ga ik niet aan hoor.
Ik werk iedere dag van 7.30 tot 17.00 ongeveer. Reken maar uit.
Ik wel Jojoquote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Kleuters sowieso onmogelijk.
Maar ik zit met 29 in 1 lokaal. Ik weet 't niet hoor.
Ik hoop het welquote:Op woensdag 15 april 2020 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat ik Corona ga krijgen de komende maanden, jullie niet?
Ik over 2 maanden als ik mijn obesitas gewicht heb bereiktquote:Op woensdag 15 april 2020 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ga er ook vanuit dat ik Corona ga krijgen de komende maanden, jullie niet?
Dat is wel waar. Kleuters is wat lastiger afstand houdenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik kan vast wel een half uurtje eerder naar huis, maar dan moet ik zelf koken. Nee grapje.. Maar je hoort mij ook niet zeuren over een te hoge werkdruk. Plannen en efficiency zijn juist dingen wat ik goed kan.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan doe je waarschijnlijk toch echt wat fout qua planning/efficientie. Heb veel leraren gesproken die uitlegden dat als je alles beetje normaal voorbereid en invult dat het echt prima te doen is
watquote:Op woensdag 15 april 2020 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn kleine kinderen niet besmettelijk
Oh is dat onderzoek al afgerond?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Kleuters is wat lastiger afstand houden
Gelukkig zijn kleine kinderen niet besmettelijk
NOU NOU NOU.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met die kop van je heb je het sinds je geboorte al
Wat veel, welke groepquote:Op woensdag 15 april 2020 16:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
JAAPGODquote:Op woensdag 15 april 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het aantal ic-patiënten is met 24 gedaald.
Gommersgod.
Ik wist vroeger niet beter dan zulke grote klassen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had paar jaar terug 36 kinderen. Dat was een feest zeg.
ZMOK-internaat is natuurlijk 1 grote klas, eigenlijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wist vroeger niet beter dan zulke grote klassen.
Dit heb ik even gemist.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb je niet naar jaapgodgod geluisterd?
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ZMOK-internaat is natuurlijk 1 grote klas, eigenlijk.
Ik weet niet wat een ZMOK-internaat is maar goede grap Buitendam!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
ZMOK-internaat is natuurlijk 1 grote klas, eigenlijk.
Ik had gedacht dat jij juist in een klein klasje zou zitten vroeger.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:09 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik wist vroeger niet beter dan zulke grote klassen.
Nee, eigenlijk onze hele school had klassen van 30-40 leerlingen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat jij juist in een klein klasje zou zitten vroeger.
wtfquote:Op woensdag 15 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk onze hele school had klassen van 30-40 leerlingen.
Vind ik wel veel hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, geen idee eigenlijk. Ik hoorde pas jaren later dat het normaal was rond de maximaal 20 te zitten? Klopt dat?quote:
ik zat met 24 volgens mij op basisschoolquote:Op woensdag 15 april 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
30 is toch gewoon normaal
Of zijn leraren nog verwender geworden
Gommers GOATquote:Op woensdag 15 april 2020 16:07 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Het aantal ic-patiënten is met 24 gedaald.
Gommersgod.
Blijven kinderen met dat gebrek aan persoonlijke aandacht niet heel dom?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die komt er echt het beste vanaf tijdens deze hele shitzooi wat mij betreft.
Nee hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijven kinderen met dat gebrek aan persoonlijke aandacht niet heel dom?
Ik vind het vooral fijn bij hem dat hij geen politieke agenda heeft. Gewoon eerlijk en wil het beste voor de patiënten.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die komt er echt het beste vanaf tijdens deze hele shitzooi wat mij betreft.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind het vooral fijn bij hem dat hij geen politieke agenda heeft. Gewoon eerlijk en wil het beste voor de patiënten.
Ik vind 24 - 28 eigenlijk gezond.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:13 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Mja, geen idee eigenlijk. Ik hoorde pas jaren later dat het normaal was rond de maximaal 20 te zitten? Klopt dat?
Mijn grootste klas op de basisschool was denk ik 20 of zo en dat vond ik al erg druk. En dat waren dan twee groepen. Maar goed platteland hé.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:08 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Had paar jaar terug 36 kinderen. Dat was een feest zeg.
Oh dat valt wel mee dan.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind 24 - 28 eigenlijk gezond.
23 niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind 24 - 28 eigenlijk gezond.
Kleine groepjes hoor.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn grootste klas op de basisschool was denk ik 20 of zo en dat vond ik al erg druk. En dat waren dan twee groepen. Maar goed platteland hé.
Mijn zus zat in een groep 8 met 5 leerlingen.. Waren wel 3 scholen toen die nu allemaal zijn samengevoegd.quote:
pics van je zusquote:Op woensdag 15 april 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus zat in een groep 8 met 5 leerlingen.. Waren wel 3 scholen toen die nu allemaal zijn samengevoegd.
Verschrikkelijk. Heb ooit een stagegroep gehad van 11 leerlingen. Bah.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn zus zat in een groep 8 met 5 leerlingen.. Waren wel 3 scholen toen die nu allemaal zijn samengevoegd.
Zal wel saai zijn dan maar 30 is mij echt teveel hoor, respect. Ik vind 11 al veel te veel nu ik er over nadenk.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Heb ooit een stagegroep gehad van 11 leerlingen. Bah.
Daar heeft je moeder geen probleem mee.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
Ik vind 11 al veel te veel nu ik er over nadenk.
Had dan die quote van 30 gepakt.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heeft je moeder geen probleem mee.
@:onlogisch check deze grap
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel 11 natuurlijk meer je getal is.
Holy moly.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Wow jij bent een boefje zeg!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:31 schreef Mansjester het volgende:
Ik had bijna een ban in COR te pakken. Gelukkig kon ik mij net beheersen om niet te grove opmerking tegen kyran te maken
Nou ja, je had het natuurlijk ook kunnen interpreteren dat ik juist niet stoer ben.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow jij bent een boefje zeg!
@:lenny_leonard check deze gast en wat hij bijna gedaan heeft
Maar je kwam het hier vol trots meldenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou ja, je had het natuurlijk ook kunnen interpreteren dat ik juist niet stoer ben.
Denk er nog even over na anders!
Dat is jouw interpretatie Renequote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je kwam het hier vol trots melden
Bedankt vriend.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vandaag maar 1 goede counter gezien en dat was die van @:maxi-mus
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow jij bent een boefje zeg!
@:lenny_leonard check deze gast en wat hij bijna gedaan heeft
Klopt het dat jij voor mod hebt gesolliciteerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.
kyraGOD
@:tjacka
Ik overweeg een nieuwe bureaustoel te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kyraGOD
Nee, dat klopt niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het dat jij voor mod hebt gesolliciteerd?
Van je Coolblue bon?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg een nieuwe bureaustoel te bestellen.
Waaraan? Lamp?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteren al uitgegeven (zonder jou te mentionen besef ik me nu)
Nou dat valt wel mee. Scrummie en kyran zijn ongeveer hetzelfde niveau. Beide hoeven we dus niet serieus te nemenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt in COR wel flink aangepakt
Picsquote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden echt een goddelijke bureaustoel gekocht, nog steeds niets mis mee en zit heerlijk.
Wat voor een? 10 jaar is erg lang. Pics?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden echt een goddelijke bureaustoel gekocht, nog steeds niets mis mee en zit heerlijk.
Wederom een goede investering!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een lamp ja. @:scrummie2.1 niet verder lezen aub
Nee grapje een toetsenbord en muis
Toen ik 13 was gaf ik mijn geld hoofdzakelijk uit aan drugs.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wederom een goede investering!
Toch niet draadloos he?
Waarom heb jij geen billen?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mijn huidige stoel zit niet zo lekker. Vooral het zitvlak zelf bevalt niet.
Hierdoor heb ik een raar gevoel rondom mijn anus.
Pics.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mijn huidige stoel zit niet zo lekker. Vooral het zitvlak zelf bevalt niet.
Hierdoor heb ik een raar gevoel rondom mijn anus.
Ik zit er nu op, te werken.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics.
(van je stoel, niet je anus xD)
Dat vond ik zonde van mijn zuurverdiende centen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen ik 13 was gaf ik mijn geld hoofdzakelijk uit aan drugs.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics.
(van je stoel, niet je anus xD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentions mogen niet in CORquote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
2 mentions uit COR gekregen en die zijn weg.. net als mijn post
Oh ja lol, mijn post is ook weg.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren quotes op mijn verdwenen post denk ik, derhalve mentions afgevinkt
Zie het allemaal wel
wanneer gaan ze open danquote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Mijn post over het drukker worden bij de dames van plezier als dat weer open gaat is verwijderd
Erg raar
Toch bizar, is gewoon OTquote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Mijn post over het drukker worden bij de dames van plezier als dat weer open gaat is verwijderd
Erg raar
Heeft mammie opeens geen tijd meer voor je?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Erg raar
Zie ook dat je in feedback van COR post.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Erg raar
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie ook dat je in feedback van COR post.
Mimimimimimimi
@:ggmm check deze gast
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie ook dat je in feedback van COR post.
Mimimimimimimi
@:ggmm check deze gast
Pray for Boris mocht ook niet.quote:
Ja dat riep ik, vooral al die single dames nu een tijdje home alone zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef JanCees het volgende:
is toch essential business
open die zooi
net als de kroegen
Bedankt voor de mention. Ik heb dit doorgespeeld naar mijn ex-collegaquote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
kyraGOD
dat zijn wel Stijn tijdenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net de zalm in de airfryer gedaan maat
Je mag hem niet onnodig mentionen. Voordat je het weet ben je geen mod van COR.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:kyran heeft het liever over zijn nieuwe keuken of zijn magische IC berekening
Oh maar dat is geen probleem voor mijquote:Op woensdag 15 april 2020 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag hem niet onnodig mentionen. Voordat je het weet ben je geen mod van COR.
Maar we doen niet aan roddelenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
@:caland ja
Ik bedoelde van COR-mods of mensen buiten deze sc om te etteren
Kap eens met dat gemention!quote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef Doublepain het volgende:
Niet ons probleem dus!!
Tik em aan maat
ik heb zo'n goedkope van ikeaquote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding
Ik zoek wel even verder.
Pics.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:22 schreef Tjacka het volgende:
Boys ik heb mijn arcade kast binnen staan.![]()
Ik ging ook vooral voor comfort ja. Wel prima ding voor 120 euro.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding
Ik zoek wel even verder.
de MILLBERGET? gewoon prima hoorquote:Op woensdag 15 april 2020 17:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook, maar als je geen dikke kont hebt zitten die blijkbaar niet lekker
Dan rechtermuisknop/vinger tijdje op drukken, kopieren, naar fok, tussen img tags en plakkenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:23 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Upload klikken en dan uploaden.
Werkt niet zo op mobielquote:Op woensdag 15 april 2020 17:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan rechtermuisknop/vinger tijdje op drukken, kopieren, naar fok, tussen img tags en plakken
Dan versturen
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/quote:Een oplettende kijker op het FOK-forum verbaast zich erover. “Ze doen op tv hele tijd alsof ze op afstand blijven maar je ziet daar hele tijd geluidsman op tien centimeter van man alles opknopen en drank mannetje gewoon naast iedereen drinken inschenken e.d.”
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/
[ afbeelding ]
@:coco.
Ik zou een flashlight bestellen als ik jou was.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:32 schreef Coco. het volgende:
Ik ga een bureaustoel bestellen.
Dat kan ik mooi doen van het thuiswerk budget dat wij gekregen hebben
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.mediacourant.(...)-meter-niet-zo-nauw/
[ afbeelding ]
@:coco.
fleshlightquote:Op woensdag 15 april 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou een flashlight bestellen als ik jou was.
Bedoel je een fleshlight?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook wel in het donker.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik vind je moeder ook wel in het donker.
Sowquote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:34 schreef Coco. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
krijg ik zo'n foute link een gaan jullie mij uitlachen
Beste modsquote:
tyf een end op joh coronasukkelquote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Beste mods
zouden jullie mijn ban voor COR en NWS kunnen opheffen ?
Weet niet naar wie ik een mail moet sturen
Alvast bedankt
forum@fok.nlquote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Beste mods
Alvast bedankt
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Beste mods
Alvast bedankt
thanks psvmaatquote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
forum@fok.nl
of stuur @:zipportal een dm
Optyve en uit me zakke blijveeequote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Beste mods
Alvast bedankt
Datquote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
forum@fok.nl
of stuur @:zipportal een dm
(lol)quote:Op woensdag 15 april 2020 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakken
Geklikt.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://soundcloud.com/ma(...)ren-en-van-mn-zakken
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
Beste mods
Alvast bedankt
Tuurlijk.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:18 schreef Doublepain het volgende:
Ik krijg zo bezoek van 2 mensen, dat mag wel toch
@:scrummie2.1
woedendquote:Op woensdag 15 april 2020 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voeg hem lekker toe op dat idiote spelletje van je
#never4getquote:Op woensdag 15 april 2020 17:53 schreef Coco. het volgende:
laatste bezoek: 15 dagen, 22 uur geleden.
mimimimimiquote:Op woensdag 15 april 2020 17:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Beste mods
Alvast bedankt
Ik ga soms uit in de tontonclub en dan praat ik met mensen. (Dat was nog voor de corinacrisis) @Scrummie2.1 . Dus omdat ik nu een VITAAL BEROEP hebben ze dat als marketing gebruikt.quote:
@Tjackaquote:Op woensdag 15 april 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alleen echte proleten hebben zo'n ding in hun huis staan.
Niet zo jaloers doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doe gewoon niet eens zo negatief.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik snap NIETS van deze post.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga soms uit in de tontonclub en dan praat ik met mensen. (Dat was nog voor de corinacrisis) @:scrummie2.1 . Dus omdat ik nu een VITAAL BEROEP hebben ze dat als marketing gebruikt.
Zijn moeder heeft zijn WoW abo stopgezetquote:Op woensdag 15 april 2020 18:11 schreef Coco. het volgende:
Valt me inderdaad op dat @:onlogisch vaak negatief is.
Hij is een Negative Warcraft Dwarve.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:11 schreef Coco. het volgende:
Valt me inderdaad op dat @:onlogisch vaak negatief is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |