Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:05 schreef Doublepain het volgende:
Je moet wel milestones hebben Braddie anders weet je nooit of je goed op weg bent
Wat vind je van Mixer?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en krokettenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:06 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Mwa, dat zie ik zo wel zonder milestones. Eind v/h jaar onder de 100 kg lijkt me een goed doel.
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Met @Scrummie2.1 weet je het maar nooit.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Hoop vooral dat er niets gestuurd wordt waar ik niet om gevraagd heb, maar dat even ter zijden.
Ze sturen ook vis tegenwoordig. Helaas wel kibbeling en lekkerbek.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoop dat je viewers dan voortaan salades sturen ipv kapsalons en kroketten
Stuurde laatst zijn moeder langsquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stuurde laatst zijn moeder langs
Niet nodig, heb gewoon een cameraquote:Op woensdag 15 april 2020 15:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En nu heb je bij de woningbouwvereniging om een kijkgaatje in je voordeur gevraagd?
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JAquote:Op woensdag 15 april 2020 15:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Met @:Scrummie2.1 weet je het maar nooit.
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit filmpje is door Hans gepost dus daar wil ik hem wel voor bedankenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik hoop niet dat dit een bedankt hans in optima forma is, maar ik vind dit zo goed:
Dit kende ik oprecht niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Blijft leuk maar kende je dit fragment serieus niet?
Gaat het goed met je ?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:18 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
HOU JE TYFUSBEK NOU EENS TEGEN MIJ JA
Ik kan er maar slecht bij dat Misjel van Egmond en vrouwlief die Patty een jaar of zo gevolgd hebben voor een boekje.quote:
Ik vond dat echt genieten maar ik vind die krokante leesmap ook erg leuk.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:25 schreef Caland het volgende:
Ik vond Van Roosmalen in Arnhem maar wat tegenvallen @:el-stinho
Hij voerde zijn kijk nou toch eens act wat te ver door
Ik vond het allemaal wat te gemaakt overkomen dit keer.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond dat echt genieten maar ik vind die krokante leesmap ook erg leuk.
Ik kan die act bij Marcel wel goed hebben.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het allemaal wat te gemaakt overkomen dit keer.
Het is altijd een beetje een act bij hem, maar nu sloeg het net iets te ver door naar de andere kant.
Lenny.quote:Op dinsdag 14 april 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog drukker?
@:jojoortje is dit echt zo?
Hoeveel uur werk je nu per week?
Artsen willen pas gaan nadenken over versoepeling van regels bij 700 IC coronapatienten. Het zijn er nu nog meer dan 1300. Wordt weer een clusterfuck.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Ik werk op papier 40 uur in de week. Nu wel drukker hoor, want je bereikt minder kinderen. En je wil zo graag...
Wij willen heel graag dat de scholen weer open gaan, maar wij hebben collega’s van boven de 60 die hun eigen kleinkinderen eigenlijk niet kunnen zien, maar ze moeten wel straks een klas met kleuters lesgeven? En ik heb collega’s met een partner die in een chemotraject zitten. Tja, wat dan?
Dat zijn in totaal 6 collega’s.
2003 volgens mij.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar lijkt 20? jaar geleden
Laatste uitzending Yorin was 2005 dus rond die tijd ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook niet maar lijkt 20? jaar geleden
Ik hoor alleen maar denken in onmogelijkheden Jojoortje. Je haalt er nog net niet de temperatuur in het klaslokaal bij.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Ik werk op papier 40 uur in de week. Nu wel drukker hoor, want je bereikt minder kinderen. En je wil zo graag...
Wij willen heel graag dat de scholen weer open gaan, maar wij hebben collega’s van boven de 60 die hun eigen kleinkinderen eigenlijk niet kunnen zien, maar ze moeten wel straks een klas met kleuters lesgeven? En ik heb collega’s met een partner die in een chemotraject zitten. Tja, wat dan?
Toen zonden ze DBZ uit, mooie tijdquote:Op woensdag 15 april 2020 15:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste uitzending Yorin was 2005 dus rond die tijd ja.
Tja de vraag blijft of kinderen grote besmettingsgevaren zijn? Natuurlijk blijf ik wel als ik weer voor een klas met kinderen sta, uit de buurt van de kwetsbaren.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Artsen willen pas gaan nadenken over versoepeling van regels bij 700 IC coronapatienten. Het zijn er nu nog meer dan 1300. Wordt weer een clusterfuck.
Dat was echt een topshow ja.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toen zonden ze DBZ uit, mooie tijd
Dan moet je beter lezen.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar denken in onmogelijkheden Jojoortje. Je haalt er nog net niet de temperatuur in het klaslokaal bij.
In die tijd hadden we ook schotel dus ik was 1 van de eerste die Cell Saga zag van mijn klas, weliswaar in het Frans op Canal Plusquote:
In 1 ruimte maakt dat toch niet uit.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja de vraag blijft of kinderen grote besmettingsgevaren zijn? Natuurlijk blijf ik wel als ik weer voor een klas met kinderen sta, uit de buurt van de kwetsbaren.
40 op papier? Een ambtenaar?quote:Op woensdag 15 april 2020 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lenny.
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
In 1 ruimte maakt dat toch niet uit.
Misschien om de 16 weken vakantie en alle studiedagen etc te compenserenquote:Op woensdag 15 april 2020 15:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
40 op papier? Een ambtenaar?
Wtf?
Hier is zelfs fulltime maar 36 uur. Is het voor een docent echt 40?
Dat contact niet uitmaakt als je allemaal in 1 ruimte zitquote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.
Je hebt 1 ruimte vol mensen, dan gaat besmetting vanzelf.quote:Op woensdag 15 april 2020 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het gaat dan niet alleen om kinderen onderling maar ook contact tussen leerling - leerkracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |