Dat is jouw interpretatie Renequote:Op woensdag 15 april 2020 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je kwam het hier vol trots melden
Bedankt vriend.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik heb vandaag maar 1 goede counter gezien en dat was die van @:maxi-mus
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wow jij bent een boefje zeg!
@:lenny_leonard check deze gast en wat hij bijna gedaan heeft
Klopt het dat jij voor mod hebt gesolliciteerd?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.
kyraGOD
@:tjacka
Ik overweeg een nieuwe bureaustoel te bestellen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.
kyraGOD
@:tjacka
Nee, dat klopt niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Klopt het dat jij voor mod hebt gesolliciteerd?
Van je Coolblue bon?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik overweeg een nieuwe bureaustoel te bestellen.
Waaraan? Lamp?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die heb ik gisteren al uitgegeven (zonder jou te mentionen besef ik me nu)
Nou dat valt wel mee. Scrummie en kyran zijn ongeveer hetzelfde niveau. Beide hoeven we dus niet serieus te nemenquote:Op woensdag 15 april 2020 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij wordt in COR wel flink aangepakt
Picsquote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden echt een goddelijke bureaustoel gekocht, nog steeds niets mis mee en zit heerlijk.
Wat voor een? 10 jaar is erg lang. Pics?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb 10 jaar geleden echt een goddelijke bureaustoel gekocht, nog steeds niets mis mee en zit heerlijk.
Wederom een goede investering!quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een lamp ja. @:scrummie2.1 niet verder lezen aub
Nee grapje een toetsenbord en muis
Toen ik 13 was gaf ik mijn geld hoofdzakelijk uit aan drugs.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:56 schreef maxi-mus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |