Uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wederom een goede investering!
Toch niet draadloos he?
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
Hoewel 11 natuurlijk meer je getal is.
Waarom heb jij geen billen?quote:Op woensdag 15 april 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mijn huidige stoel zit niet zo lekker. Vooral het zitvlak zelf bevalt niet.
Hierdoor heb ik een raar gevoel rondom mijn anus.
Pics.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:58 schreef GGMM het volgende:
Mijn huidige stoel zit niet zo lekker. Vooral het zitvlak zelf bevalt niet.
Hierdoor heb ik een raar gevoel rondom mijn anus.
Ik zit er nu op, te werken.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics.
(van je stoel, niet je anus xD)
Dat vond ik zonde van mijn zuurverdiende centen.quote:Op woensdag 15 april 2020 16:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Toen ik 13 was gaf ik mijn geld hoofdzakelijk uit aan drugs.
quote:Op woensdag 15 april 2020 16:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics.
(van je stoel, niet je anus xD)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mentions mogen niet in CORquote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
2 mentions uit COR gekregen en die zijn weg.. net als mijn post
Oh ja lol, mijn post is ook weg.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waren quotes op mijn verdwenen post denk ik, derhalve mentions afgevinkt
Zie het allemaal wel
wanneer gaan ze open danquote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Mijn post over het drukker worden bij de dames van plezier als dat weer open gaat is verwijderd
Erg raar
Toch bizar, is gewoon OTquote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Mijn post over het drukker worden bij de dames van plezier als dat weer open gaat is verwijderd
Erg raar
Heeft mammie opeens geen tijd meer voor je?quote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Erg raar
Zie ook dat je in feedback van COR post.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:12 schreef Caland het volgende:
Erg raar
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie ook dat je in feedback van COR post.
Mimimimimimimi
@:ggmm check deze gast
quote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zie ook dat je in feedback van COR post.
Mimimimimimimi
@:ggmm check deze gast
Pray for Boris mocht ook niet.quote:
Ja dat riep ik, vooral al die single dames nu een tijdje home alone zijnquote:Op woensdag 15 april 2020 17:14 schreef JanCees het volgende:
is toch essential business
open die zooi
net als de kroegen
Bedankt voor de mention. Ik heb dit doorgespeeld naar mijn ex-collegaquote:Op woensdag 15 april 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gezien. Ik pak een TR mee. Ook de intentie wordt NIET gewaardeerd.
kyraGOD
@:tjacka
dat zijn wel Stijn tijdenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net de zalm in de airfryer gedaan maat
Je mag hem niet onnodig mentionen. Voordat je het weet ben je geen mod van COR.quote:Op woensdag 15 april 2020 17:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:kyran heeft het liever over zijn nieuwe keuken of zijn magische IC berekening
Oh maar dat is geen probleem voor mijquote:Op woensdag 15 april 2020 17:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je mag hem niet onnodig mentionen. Voordat je het weet ben je geen mod van COR.
Maar we doen niet aan roddelenquote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
@:caland ja
Ik bedoelde van COR-mods of mensen buiten deze sc om te etteren
Kap eens met dat gemention!quote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef Doublepain het volgende:
@:tjacka
Niet ons probleem dus!!
Tik em aan maat
ik heb zo'n goedkope van ikeaquote:Op woensdag 15 april 2020 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een lelijk ding
Ik zoek wel even verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |