quote:Op donderdag 9 april 2020 20:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Intussen zit Tali heel nadrukkelijk aan te geven dat ik haar toch echt nog als favoriet moet beschouwen, zit lekker op m'n schouder te kroelen en aan m'n baard te knabbelen![]()
Tyfus, wat een geldquote:Op donderdag 9 april 2020 20:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/roller-coaster-10261
URL heb ik voor je.
4124 steentjes.
KOEKOEKquote:Op donderdag 9 april 2020 20:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hou je smerige kanjersmoel over Jaapgod
Het is dan ook mijn eerstgeborene hč.quote:
René en ik willen graag weten hoe het met Adolf isquote:Op donderdag 9 april 2020 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het is dan ook mijn eerstgeborene hč.
RIP in vrede aan de nabestaandequote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt morgen gekruisigd
RIP in vrede
quote:
sterkte makker.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:07 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wordt morgen gekruisigd
RIP in vrede
Goed. Misschien later op de avond nog een leuke anekdote.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
René en ik willen graag weten hoe het met Adolf is
Deze was pas op iBood voor 399 euro.quote:
Ohquote:Op donderdag 9 april 2020 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Deze was pas op iBood voor 399 euro.
Ik heb zelf niks met Star Wars, ik zou liever deze maken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Star Wars, ik zou liever deze maken.
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Gruwelijk.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb zelf niks met Star Wars, ik zou liever deze maken.
[ afbeelding ]
of deze:
[ afbeelding ]
Vorig jaar was er een Lego World in Jaarbeurs, daar stond oa een Porsche en een Harley van Lego, helaas vond mijn neefje Star Wars leuker terwijl die Porsche best geil wasquote:
Ja, die is ook mooi.quote:
Uiteraard is TarrelGod favoriet.quote:
Koekoek.quote:
Dankzij deze post kwam ik weer eens op die site terecht, toen ik dit zag moest ik gelijk aan @onlogisch denken.quote:Op donderdag 9 april 2020 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dankzij deze post kwam ik weer eens op die site terecht, toen ik dit zag moest ik gelijk aan @:Onlogisch denken.
[ afbeelding ]
Joahquote:Op donderdag 9 april 2020 20:30 schreef Doublepain het volgende:
@:Drizzt_Dourden
Hoe is je vogeltje nou gevangen?? Met een net?
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:30 schreef 3rr0r het volgende:
Nu THE PASSION @:KingRoland
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2020 20:53 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx
@:zipportal
@:coco.
waar zijn jullie
Goed verhaalquote:Op donderdag 9 april 2020 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb op de site van Amivedi zo'n formulier ingevuld, die hebben het vervolgens ook op hun facebookpagina gezet, en ik heb in een paar winkels posters opgehangen (A4'tjes met daarop in rode letters VERMIST, foto van Freyja en mijn contactgegevens). Die man stuurde een berichtje in z'n familiegroep op whatsapp dat hij een valkparkietje had gevangen, en nog geen drie minuten later reageerde zijn dochter dat ze een poster in de Plus had zien hangen
Hij woont op nog geen 750 meter afstand, ook ideaal
Op1 present? Stukje Welmoed.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:zipportal en ik doen niet aan die onzin mee
Jij bestelt echt enorm veel pakketjesquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
Verwachte bezorging: 19::38 - 20:38
NOU DAT VERWACHT IK NIET
Tyf op met je pakketjesquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef GGMM het volgende:
Verwachte bezorging: 19::38 - 20:38
NOU DAT VERWACHT IK NIET
echt hequote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bestelt echt enorm veel pakketjes
*lampenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
waarom koopt hij meerdere lampen gewoon niet tegelijk altijd maar die bezorgers lastigvallenquote:
Misschien heeft hij wel een hele leuke bezorgster.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom koopt hij meerdere lampen gewoon niet tegelijk altijd maar die bezorgers lastigvallen
Dat lijkt zo, omdat ze nooit aankomen.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@lampquote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat ze nooit aankomen.
Misschien @KingRoland om hulp vragen. Die heeft geen moeite met aankomen!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt zo, omdat ze nooit aankomen.
Geniet ervan makker.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:28 schreef Elan het volgende:
[..]
@:lamp
Mijn boek is vanavond keurig binnen het tijdvak bezorgd.
Ik ga er direct aan beginnen onder het genot van een glas rode wijn.
DIT DOE JE BEWUSTquote:Op donderdag 9 april 2020 21:38 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
Is je pakketje al binnen? Ik heb helemaal geen mention gehad maat
sowquote:Op donderdag 9 april 2020 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien @:kingroland om hulp vragen. Die heeft geen moeite met aankomen!
Nee, ik lees geen slowchats terug en ik was verbaasd dat ik geen mention had gekregen makkerquote:
En? Snel graag, de spanning wordt me teveel!quote:Op donderdag 9 april 2020 21:44 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht, er staat bezorgd
IK GA NU NAAR DE BRIEVENBUS
Jaaaaa! Pics graag.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
MIJN PAKKETJE IS BINNEN!!!![]()
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels
En nou vooruit
@:caland
Wat een geweldige dag is dit.
Morgen komt er weer één aan trouwens, dat is voorlopig de laatste.
Tenzij Coolbue m'n bon fixt @:zipportal
JAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
En nou vooruit
Vuile klootzakquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
En nou vooruit
Sow genot, die heb ik lang niet gezien. Have funquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef Caland het volgende:
Ik ga tedo 3 weer eens kijken
@:haags_kwartiertje @:rensajacied
Beste docu ooit
Niet gezien.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Net the gentlemen gekeken. Wat een film
@:ggmm @:maxi-mus @:zipportal wat vonden jullie er van?
Hmm ken die film niet.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog niet gekeken, wel goede acteurs. Ik kijk nu Tiger Kings.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Keurig cijfer.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet gezien.
Ik zal hem dit weekend eens kijken, hij heeft een 8 op imdb zag ik
Jawel. Maat van me heeft hem in bios gezien. Ik heb hem via YTS binnengehaald. PiraatGodquote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm ken die film niet.
Is die nooit in Nederland uitgekomen of zo?
Jawelquote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef Coco. het volgende:
[..]
Hmm ken die film niet.
Is die nooit in Nederland uitgekomen of zo?
Proleetquote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jawel. Maat van me heeft hem in bios gezien. Ik heb hem via YTS binnengehaald. PiraatGod
Dat dacht ik ook net. Maar ik vertrouw op @Lenny_Leonardquote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel
Maar leek me een slap aftreksel van Snatch (puur op basis van de filmposter)
Zeker. Vooral Matthew McConaughey vind ik een geweldige acteur.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog niet gekeken, wel goede acteurs. Ik kijk nu Tiger Kings.
Docu over een aantal stapelgekke hillbillies. Wel genot ja.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zeker. Vooral Matthew McConaughey vind ik een geweldige acteur.
Tiger Kings ken ik niet. Aanrader?
Goed om te horenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
En nou vooruit
Snatch is ook prima. Maar die film heeft hier niet zoveel mee te maken. Het is niet zoals bij Lock Stock. Die lijkt wel redelijk qua sfeer op snatch vind ik. Deze is toch wel echt anders.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel
Maar leek me een slap aftreksel van Snatch (puur op basis van de filmposter)
Pak een touwquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
@:maxi-mus @:elan @:tjacka @:mortaxx @:madame_paon @:scrummie2.1 @:afcniels en niet te vergeten mijn goede vriend @:lenny_leonard
En nou vooruit
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:04 schreef Coco. het volgende:
Ik ben nu The Gentlemen aan het downloaden
Moet hem nog kijken.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja die was vermakelijkquote:Op donderdag 9 april 2020 22:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat je van de film vindt.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2020 22:25 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind het best een goede film eigenlijk.
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:39 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje de kleine variant van WW2 dit, zo voelt het iig.
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje Nielsquote:Op donderdag 9 april 2020 22:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Een paar van dat soort teksten heb ik echt gehoord.
quote:
Ho ho, kleine variant hequote:Op donderdag 9 april 2020 22:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lol wat![]()
![]()
![]()
Vertel dat die 55 miljoen doden
Ik ben helemaal niet religieus, maar vandaag riep ik opeens "God save us all".quote:Op donderdag 9 april 2020 22:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zitten allemaal in hetzelfde schuitje Niels
Dit is wel een leuke post voor in COR.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet religieus, maar vandaag riep ik opeens "God save us all".
(deze heb ik niet zelf gehoord, maar is dacht ik ergens op dit forum geplaatst)
Ja die stond in COR, toen in het begin ergens.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet religieus, maar vandaag riep ik opeens "God save us all".
(deze heb ik niet zelf gehoord, maar is dacht ik ergens op dit forum geplaatst)
quote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
En nou vooruit
Nu nog COR UNBANquote:Op donderdag 9 april 2020 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Prima dagje vandaag jongens
COR cijfers stabieler
Geen goeie deal voor Italie en Spanje
@:Drizzt_Dourden zijn vogel terug
hou je bek domme hondquote:Op donderdag 9 april 2020 21:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien @:kingroland om hulp vragen. Die heeft geen moeite met aankomen!
coolbluegodenquote:Op donderdag 9 april 2020 21:49 schreef GGMM het volgende:
![]()
En nou vooruit
quote:Op donderdag 9 april 2020 23:12 schreef Doublepain het volgende:
Prima dagje vandaag jongens
COR cijfers stabieler
Geen goeie deal voor Italie en Spanje
@:Drizzt_Dourden zijn vogel terug
Zeker!quote:
Hoiquote:
die het dan ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als Onlo zegt dat je in de sloot moet springen die het dan ook?
Te druk met wowquote:Op donderdag 9 april 2020 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Na zijn kakerlakkendebacle is hij hier niet meer geweest, durft hij niet meer?
Je moet een deal met @GGMM sluiten (hij hapt meestal al bij je eerste aanbod)quote:
Kan mij het schelenquote:Op donderdag 9 april 2020 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
coolbluegoden
@:rensajacied is het met mij eens
Die het dan ookquote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diequote:Op donderdag 9 april 2020 23:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
SlijptolGODtwitter:Sebadjas twitterde op woensdag 08-04-2020 om 10:46:54ahahahahaha https://t.co/msTTyG6I9U reageer retweet
oudquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
SlijptolGODtwitter:Sebadjas twitterde op woensdag 08-04-2020 om 10:46:54ahahahahaha https://t.co/msTTyG6I9U reageer retweet
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:maxi-mus @:netsplitter @:kapiteintje @:wereldgozer @:knetterkrankjorum @:zipportal
SlijpGoatquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
@:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:maxi-mus @:netsplitter @:kapiteintje @:wereldgozer @:knetterkrankjorum @:zipportal
Baasje is het. Slijptolquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
Ik zie Jan, weer weg geklikt.quote:Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
Mourinhoquote:Op vrijdag 10 april 2020 08:09 schreef Caland het volgende:
Eensquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens wil ik Tiger King nogmaals aanbevelen, wat een zeldzame freakshow bij elkaar.
@Scrummie2.1 snapte hem niet.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
Tevens wil ik Tiger King nogmaals aanbevelen, wat een zeldzame freakshow bij elkaar.
Dit is een leugen.quote:
Correctquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:26 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Mogge maat.
Vandaag weer werken voor je coronageld?
maar je vogel is dus terug?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks bijzonders, kon gewoon niet meer slapen
Hoelaat ging je naar bed?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niks bijzonders, kon gewoon niet meer slapen
Neem een stroopwafel to ease the pain.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:42 schreef JanCees het volgende:
excel is weer kkr traag
wordt horendol echt
@Lenny_Leonard en ik adviseren Pythonquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:42 schreef JanCees het volgende:
excel is weer kkr traag
wordt horendol echt
Wat voor boomer moet je wel niet zijn om je huis zo te verkrachtenquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)s-voorburgwal-146-b/
Iets voor jou @:tarado
Gevangen met een netje door een man die een buitenvoliére met valkparkieten heeftquote:
Rond half een ofzo, moet vandaag nog wel ff boodschappen halen en Tali d'r kooi schoonmaken, maar verder zal het wel weer veel Sims 4 zijn jaquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoelaat ging je naar bed?
Hele dag Sims 4 vandaag?
quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
Is dat niet van die pipo die ook de Jimmy Woo heeft opgericht ooit?quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
Geen idee.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:55 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Is dat niet van die pipo die ook de Jimmy Woo heeft opgericht ooit?
Gristus te paardquote:Op vrijdag 10 april 2020 09:52 schreef Caland het volgende:
maar verder nieuwezijds zou ik niet zo snel doen, sowieso moet je altijd goed kijken waar de trams rijden omdat je dat gewoon binnen merktquote:
dit is wel homo kitsch, jordanese kitsch is toch wat meer boudoirquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik dacht aan de familie Roelvink.
heb ik nu niks aan hequote:Op vrijdag 10 april 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard en ik adviseren Python.
Wel versie 3 natuurlijk, 2 is voor proleten.
Ah wat lief, user Dummie denkt even de stoere jongen uit te hangenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Schattig dat @:Caland denkt dat hij vandaag weer in COR mag posten.
Wat is er precies stoer aan?quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah wat lief, user Dummie denkt even de stoere jongen uit te hangen
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw mening hier te wachten.
Dan is het toch logisch dat je om 8 uur ofzo wakker wordt? Ik dacht dat je altijd tot diep in de nacht doorging.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gevangen met een netje door een man die een buitenvoliére met valkparkieten heeft
[..]
Rond half een ofzo, moet vandaag nog wel ff boodschappen halen en Tali d'r kooi schoonmaken, maar verder zal het wel weer veel Sims 4 zijn ja
Gadverdamme Lenny.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dan is het toch logisch dat je om 8 uur ofzo wakker wordt? Ik dacht dat je altijd tot diep in de nacht doorging.
NachtGOD trouwens @:atypisch @:kapiteintje
Beter geef je jouw favoriet, TarrelGod, wat extra's vandaag. Lekker zaad bijvoorbeeld.
Laatste tijd hier alleen bezig in R.quote:Op vrijdag 10 april 2020 09:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:Lenny_Leonard en ik adviseren Python.
Wel versie 3 natuurlijk, 2 is voor proleten.
Ik moet nog drie uurtjes werken en dan lekker aan het bier.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
Ah alle systemen zijn eruit geklapt
Dit wordt een heerlijk rustig ochtendje
Hier werkt helaas allesquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
Ligt eraan welke systemenquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:38 schreef Adames het volgende:
[..]
Ben jij er niet ook verantwoordelijk voor?
Lekker man.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik moet nog drie uurtjes werken en dan lekker aan het bier.
Wat een rancuneus ventje ben je toch ook.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Alleen tegen mensen die vervelend tegen mij zijn.
Rancune is de beste cune.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Wat een rancuneus ventje ben je toch ook.
Rucanorgodenquote:
Ben je opgegroeid op een woonwagenkamp ofzo?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Rucanorgoden
Wie heeft er vroeger geen slippers van gehad?
Heb een kratje Hertog Jan staanquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man.
Gewoon pils? Of speciaal?
Wow. Daar ben ik niet bekend mee (ik heb wel Python open staan as we speakquote:Op vrijdag 10 april 2020 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Laatste tijd hier alleen bezig in R.
Same.quote:Op vrijdag 10 april 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
in VS Code ??????quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wow. Daar ben ik niet bekend mee (ik heb wel Python open staan as we speak)
ben manusjequote:Op vrijdag 10 april 2020 11:31 schreef Wereldgozer het volgende:
Sijn jullie allemaal programmeurs ofso? [ afbeelding ]
LEETquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:42 schreef JanCees het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 10 APRIL
TUSSEN 11.37 - 13.37 UUR
Ben benieuwd @:ggmm
Mijn pakket is vanmorgen bezorgdquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:42 schreef JanCees het volgende:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 10 APRIL
TUSSEN 11.37 - 13.37 UUR
Ben benieuwd @:ggmm
Tering ben je vrij ofzo ambtenaarquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn pakket is vanmorgen bezorgd
Om 9:15, bij de buren omdat ik nog niet wakker was#levenalsdrizzt
Ik ga voor je duimen maat
Onze nieuwe data scientist is belachelijk goed met R. Genot dus.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wow. Daar ben ik niet bekend mee (ik heb wel Python open staan as we speak)
Moet hij weten.quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze nieuwe data scientist is belachelijk goed met R. Genot dus.
Ik meldde me hier vanochtend rond dat tijdstipquote:Op vrijdag 10 april 2020 11:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn pakket is vanmorgen bezorgd
Om 9:15, bij de buren omdat ik nog niet wakker was#levenalsdrizzt
Ik ga voor je duimen maat
R als in Ruby?quote:Op vrijdag 10 april 2020 11:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Onze nieuwe data scientist is belachelijk goed met R. Genot dus.
Zeer pijnlijk dit voor @GGMMquote:Op vrijdag 10 april 2020 12:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik meldde me hier vanochtend rond dat tijdstip
Beter Python dan, je bent toch geen buitenlanderquote:
powerpointquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beter Python dan, je bent toch geen buitenlander
Ik ken het wel maar nooit gebruiktquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje dat ik dat helemaal niet ken.
Ik twijfelde of je serieus wasquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik schaam me een beetje dat ik dat helemaal niet ken.
Ruby ken ik wel (van naam) terwijl dat ook niks te maken heeft met mijn werkquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom?
Het heeft echt niets met met mijn werk verder te maken.
Ik ken Ruby alleen maar van Ruby on Rails waar ik ooit een blog dingetje mee heb gemaakt. Maar dat was in de tijd dat er geen hoster RoR hosting aanbood, dus niets meer mee gedaan. Zonde wel.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ruby ken ik wel (van naam) terwijl dat ook niks te maken heeft met mijn werk
Racist
Heb je je koffiel al op?quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:17 schreef GGMM het volgende:
Oh ja. Ik had al het gevoel alsof ik iets vergeten was
Tijd voor koffie!
Jammer dat @Danny niet je kwaliteiten gebruikt, dan hadden we eindelijk een fatsoenlijke website en PUSHBERICHTENquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ken Ruby alleen maar van Ruby on Rails waar ik ooit een blog dingetje mee heb gemaakt. Maar dat was in de tijd dat er geen hoster RoR hosting aanbood, dus niets meer mee gedaan. Zonde wel.
Hahaha, ik ga echt niets voor FOK! doen. Ben je gek ofzo.quote:Op vrijdag 10 april 2020 13:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jammer dat @:danny niet je kwaliteiten gebruikt, dan hadden we eindelijk een fatsoenlijke website en PUSHBERICHTEN
Geld vangen en dan net als Tedgod Thailand flanerenquote:Op vrijdag 10 april 2020 13:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hahaha, ik ga echt niets voor FOK! doen. Ben je gek ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |