Straks heeft trumpje een stok om mee te slaan, lekker een nieuwe valse beschuldiging verzinnen om wat Biden wel of niet gezegd heeft.quote:Op maandag 6 april 2020 22:52 schreef Ulx het volgende:
twitter:mikememoli twitterde op maandag 06-04-2020 om 22:34:26NEWS: @:JoeBiden spoke today with @:realDonaldTrump about the nation’s response to the COVID-19 pandemic, a source with knowledge of the call tells NBC News. reageer retweet
Read the transcripts!quote:Op maandag 6 april 2020 23:36 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Straks heeft trumpje een stok om mee te slaan, lekker een nieuwe valse beschuldiging verzinnen om wat Biden wel of niet gezegd heeft.
twitter:ddale8 twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:43:48Trump says he's asked major, "genius" drug companies to "contact London" immediately, and "we'll see if we can be of help...we've contacted all of Boris's doctors, and we'll see what is going to take place." reageer retweet
Om persoonlijk hydroxyzine bij hem te leveren? Laat Trump ook slikken, met onmiddelijke ingang graag.quote:Op maandag 6 april 2020 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
Ik geloof dat Trump denkt dat Boris zijn hulp hard nodig heeft ...
Die aandachtsmomentjes zijn drugs voor die man. Daar hoef je helemaal geen respect voor te hebben.quote:Op maandag 6 april 2020 23:51 schreef capricia het volgende:
Ik blijf hier echt wakker voor.
Hij staat er toch maar. Avond na avond (onze tijd).
Ik vond het in het begin een grote commerciële praat. Al die bedrijven die genoemd werden.quote:Op maandag 6 april 2020 23:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die aandachtsmomentjes zijn drugs voor die man. Daar hoef je helemaal geen respect voor te hebben.
Echt ernst nu iddtwitter:ddale8 twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:54:45Trump on hospital workers suiting up and going in: "It's like no different than you watch the war movies or you watch the old clips of war, running up hills. To me, it's the same thing." reageer retweet
twitter:atrupar twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:57:50Here's Trump mimicking health care workers getting dressed to go to work https://t.co/c5V1oRnrlr reageer retweet
Vergelijkbaar met het briljante idee om met een heli de brand van de Notre Dame te bestrijden? ...quote:Op maandag 6 april 2020 23:47 schreef Kijkertje het volgende:
Ik geloof dat Trump denkt dat Boris zijn hulp hard nodig heefttwitter:ddale8 twitterde op maandag 06-04-2020 om 23:43:48Trump says he's asked major, "genius" drug companies to "contact London" immediately, and "we'll see if we can be of help...we've contacted all of Boris's doctors, and we'll see what is going to take place." reageer retweet
Zozo, hij is in staat de ernst van de situatie in te zien. Geef die man een standbeeld.quote:Op maandag 6 april 2020 23:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vond het in het begin een grote commerciële praat. Al die bedrijven die genoemd werden.
Maar nu is de ernst er wel.
Zoiets idd. Ik had ook al een beeld in mijn hoofd van Britse artsen met dezelfde facepalm als Fauci.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:00 schreef AnneX het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met het briljante idee om met een heli de brand van de Notre Dame te bestrijden? ...
Laat de geschiedenis maar staan. Wat belangrijker is is dat zijn tijdsgenoten van nu zijn kwaadaardigheid begrijpen en tegen hem actie ondernemen, van afzetting tot aanklachten noem maar op.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zozo, hij is in staat de ernst van de situatie in te zien. Geef die man een standbeeld.
Trump verdient geen respect en geschiedschrijvers zullen niet mild oordelen over zijn presidentschap.
Uiteraard moet de narcist zichzelf weer in het verhaal betrekken. Hij heeft farmaceutische bedrijven de opdracht gegeven om Johnson te helpen. Juist ja.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zoiets idd. Ik had ook al een beeld in mijn hoofd van Britse artsen met dezelfde facepalm als Fauci.
Hij heeft hier heel veel fouten gemaakt. Heeft het probleem zwaar onderkend.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zozo, hij is in staat de ernst van de situatie in te zien. Geef die man een standbeeld.
Trump verdient geen respect en geschiedschrijvers zullen niet mild oordelen over zijn presidentschap.
Very, very happy:twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:04:17Trump: "Even governor Pritzker from Illinois is happy." He adds that Pritzker may not be happy when he talks to the press, but in reality, he's happy, he's a happy man.
Here's what Pritzker said today: https://t.co/apHaFgYyEu reageer retweet
Zijn hele presidentschap is een aanschakeling van fouten, leugens, corruptie en incompetentie.quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij heeft hier heel veel fouten gemaakt. Heeft het probleem zwaar onderkend.
En is ook gewoon bezig met het afschuiven van verantwoordelijkheid.
Denk dat we het daar wel over eens zijn.
Dat de niet gewonnen hebbende Clinton toch erger moest zijn geweest, want bij haar kwam het niet tot winnen, dus hij, meneer Trump is een zegenaar. Een amazing man, just amazing. Weet je wel?quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn hele presidentschap is een aanschakeling van fouten, leugens, corruptie en incompetentie.
Wat wordt nou precies zijn legacy? Een belastingverlaging die een gigantisch gat schoot in de begroting?
'Jobs jobs jobs'. 'The economy.'quote:Op dinsdag 7 april 2020 00:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijn hele presidentschap is een aanschakeling van fouten, leugens, corruptie en incompetentie.
Wat wordt nou precies zijn legacy? Een belastingverlaging die een gigantisch gat schoot in de begroting?
Lordy. En wat daarna komt.quote:Op maandag 6 april 2020 23:36 schreef KI1234 het volgende:
[..]
Straks heeft trumpje een stok om mee te slaan, lekker een nieuwe valse beschuldiging verzinnen om wat Biden wel of niet gezegd heeft.
Je mag over alles tevreden zijn. Ik bedoel al was je ook tevreden met de McConnell deal ook prima toch, dan zijn we het totaal oneens. In dit geval denk ik dat de democraten hun huid niet duurgenoeg verkocht hebben, ja ik ben tevreden dat het eerste voorstel niet is aangenomen. Maar dan ben ik nog niet tevreden over het tweede voorstel.quote:Op maandag 6 april 2020 23:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Jeetje wat ben jij vermoeiend. Ik kan natuurlijjk alleen voor mezelf spreken en volg wat deskudigen hierover zeggen via artikelen en MSNBC. Niemand is echt 'tevreden' over de gang van zaken maar over het voorkomen van het aannemen van het voorstel van McConnell mag je best tevreden zijn toch?
Het geeft aardig weer hoe gestoord de Republikeinen zijn, miljarden voor grote bedrijven geen probleem dat heeft maar matig toezicht nodig. Maar wee je gebeente als mensen met een 600 dollar uitkering misschien 100 dollar extra per maand zouden krijgen.quote:Earlier in the day, four Republican senators — Lindsey Graham and Tim Scott of South Carolina, Ben Sasse of Nebraska and Rick Scott of Florida — threatened to oppose the chamber’s push to pass the rescue package through fast-track procedures. They argued a proposal to add $600 per week to unemployment insurance for up to four months, a core provision of the near-final legislation, could encourage companies to lay off workers and Americans to stay unemployed, urging a vote to cap the aid. (Sasse introduced an amendment Wednesday night saying the benefits should not exceed previous pay).
Sen. Bernie Sanders, I-Vt., then said he would delay the bill if his GOP colleagues did not drop their opposition, calling it an “outrage” to prevent Americans from getting emergency unemployment insurance. In a statement, he said he is “prepared to put a hold on this bill” to lobby for tighter restrictions on companies receiving aid from a taxpayer pool of $500 billion.
https://www.rollingstone.(...)out-disaster-976086/quote:The Fed “balance sheet” as of Friday was already at $5.3 trillion, nearly $800 billion higher than its previous peak in May 2016. Wall Street analysts are predicting this number will eventually reach $10 trillion, and why not? Fed chief Jerome Powell signaled that assistance would be unlimited when he said the central bank “would not run out of ammunition.”
As with 2008, the emergency support is supposed to be temporary, but there’s less belief that this is even ostensibly true this time around. There will be a lot of howling over the irony: Trump when he ran for president in 2016 said then-Fed chief Janet Yellen should be “ashamed” of creating a “false stock market” for Barack Obama. Our future will be a parody of the Yellen economy.
Short-term loans to make payroll and keep tenants in storefronts are only a part of the rescue. The coronavirus emergency is probably temporary. The bailout looks like forever./
Ah ja de IG heeft natuurlijk een politieke agendatwitter:atrupar twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:16:25Trump dismisses HHS IG report critical of federal coronavirus response: "It's just wrong. Did I hear the word 'inspector general'? Really ... what's his name? ... could politics be entered into that?" https://t.co/SMsHlgKMI4 reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:18:51The inspector general report Trump summarily dismissed because it's from an inspector general was based on accounts from 323 hospitals in 46 states. https://t.co/hdzBa3IOBq reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:34:42Trump calls a reporter "horrid" for asking a question about testing. He then falsely claims, as he did three times last week, that the initial tests were old and obsolete. That is completely nonsensical. They were developed in 2020. This is a new virus. reageer retweet
Fact check in link:twitter:atrupar twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:46:27Trump tries to pin blame for his coronavirus failures to Obama and George W Bush https://t.co/DAtpxIv9ga reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op dinsdag 07-04-2020 om 00:39:32"Sir, we have no ammunition." https://t.co/50KpfRf3Ks reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |