Burenquote:Op zondag 5 april 2020 23:53 schreef 00wildchild het volgende:
Ik ga stuk. Zitten buren beneden te drinken en echt hoe meer de drinken hoe aparter de onderwerpen. Ik ga de deur even dicht doen.
Gaat nu over hoe ze niet begrijpen dat Aziaten kunnen kijken omdat hun ogen zo dicht zitten en I can not anymore.
Ja soms wel. Ik heb ook wel een paar die oke zijn hoor. Vooral de oudjes zijn prima buren.quote:
Ik zou dat wel grappig vinden haha. Beter dan de ruzies die mijn bovenbuurvrouw af en toe heeft.. Wat een tokkiewijf is dat zeg.quote:Op zondag 5 april 2020 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
Nou vind deze ook nog wel aardig. Als je gewoon hoi hey ditdat hoe heet jullie kat. Maar wat ik nu allemaal hoor.
Ik ga NU naar ze toequote:Op zondag 5 april 2020 23:57 schreef 00wildchild het volgende:
Nou vind deze ook nog wel aardig. Als je gewoon hoi hey ditdat hoe heet jullie kat. Maar wat ik nu allemaal hoor.
Oh ja zo een had ik ook vorige woning. Heel winkelende binnenstad kon het horen. Echt genieten. Spreek haar gewoon even apart aan of stuur berichtje van Joh wil niet bemoeien maar echt iedereen hoort het. Neem aan dat je dat niet fijn vindt... dus bij deze.quote:Op zondag 5 april 2020 23:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou dat wel grappig vinden haha. Beter dan de ruzies die mijn bovenbuurvrouw af en toe heeft.. Wat een tokkiewijf is dat zeg.
Nou sinds mijn buurvrouw trots heeft gezegd dat ze de buurman een flinke stoot op zijn neus heeft gegeven ben ik wel voorzichtig hoor.quote:Op maandag 6 april 2020 00:05 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oh ja zo een had ik ook vorige woning. Heel winkelende binnenstad kon het horen. Echt genieten. Spreek haar gewoon even apart aan of stuur berichtje van Joh wil niet bemoeien maar echt iedereen hoort het. Neem aan dat je dat niet fijn vindt... dus bij deze.
Heeft destijds wel geholpen alleen daarna was ze wel eeuwig pissig op me.![]()
Ohhhhhh god. Bel politie volgende keer.quote:Op maandag 6 april 2020 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou sinds mijn buurvrouw trots heeft gezegd dat ze de buurman een flinke stoot op zijn neus heeft gegeven ben ik wel voorzichtig hoor.
Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je mijn buuf benquote:Op maandag 6 april 2020 00:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou sinds mijn buurvrouw trots heeft gezegd dat ze de buurman een flinke stoot op zijn neus heeft gegeven ben ik wel voorzichtig hoor.
Hoezo? Ik ben wel rustig.quote:Op maandag 6 april 2020 00:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat je mijn buuf ben
Ja, jij welquote:
Opportunistquote:
Dat keek ik vroeger altijd na het stappen. Bob Godquote:Op zondag 5 april 2020 23:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker knutselen met z'n allen.
Maar glitters zijn verboden...
Ga doen danquote:
Waarom nietquote:
Een fancy bbqquote:Op maandag 6 april 2020 13:39 schreef 00wildchild het volgende:
Wil eigenlijk zo’n fancy eiding bbq halen maar ik laat m toch verrotten buiten in de regen dus beter niet.
Dat is ook mooi.quote:Op maandag 6 april 2020 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een fancy bbq
Niet je vlees bbqen op een op zn zij geplaatste winkelwagen
Vroeger op internaat wel paar keer gedaan jaquote:Op maandag 6 april 2020 13:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een fancy bbq
Niet je vlees bbqen op een op zn zij geplaatste winkelwagen
Ja heb geen tuin. Alleen balkon. Vraag me af hoe hard er nou weer gezeken gaat worden maar denk dat ze na gisteren gewoon helemaal niets meer gaat zeggen tegen ons.quote:Op maandag 6 april 2020 13:42 schreef dud0r het volgende:
Dan kan je beter een goedkopere halen inderdaad.
Voor het kleine spul barbecueen heb ik hier een rooster die op een stel stenen in een kuil in de tuin gaat. Kolen in de kuil en aansteken maar.
Als er echt voor meerdere mensen moet dan heb ik een slagersbarbecue staan van 70cm, is ook makkelijker werken met meerdere zones qua warmte.
Toen ik nog een flat woonde deed ik ook de barbecue aan op het balkon. Het rookt even als je 'm aan steekt en verder niet.quote:Op maandag 6 april 2020 14:06 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja heb geen tuin. Alleen balkon. Vraag me af hoe hard er nou weer gezeken gaat worden maar denk dat ze na gisteren gewoon helemaal niets meer gaat zeggen tegen ons.
eN zO iS hEtquote:Op maandag 6 april 2020 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik nog een flat woonde deed ik ook de barbecue aan op het balkon. Het rookt even als je 'm aan steekt en verder niet.
Daar moeten ze maar even tien minuten doorheen bijten.
Ik had een emmer water naar beneden getyftquote:Op maandag 6 april 2020 14:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Toen ik nog een flat woonde deed ik ook de barbecue aan op het balkon. Het rookt even als je 'm aan steekt en verder niet.
Daar moeten ze maar even tien minuten doorheen bijten.
Hadden ze goed moeten mikken. Was een overdekt balkon. Plus het waren toch teringleijers die nergens rekening mee hielden dus hoef ik ook geen rekening met hen te houdenquote:Op maandag 6 april 2020 14:15 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had een emmer water naar beneden getyft
Ooh fuck hun in dat gevalquote:Op maandag 6 april 2020 14:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hadden ze goed moeten mikken. Was een overdekt balkon. Plus het waren toch teringleijers die nergens rekening mee hielden dus hoef ik ook geen rekening met hun te houden
Niet normaal op je balkon kunnen zitten omdat zij hun tafelkleed zo uitsloegen dat alle teringzooi bij mij kwam te liggen, meerdere keren wat van gezegd, kleed vastgepakt terwijl ze het deden. Hielp allemaal niks. En dan wel gaan janken als er tien minuten rook van m'n barbecue af komt. Stelletje teringleijers.quote:
Dan heeft sowieso er niemand last van als je op je balkon gaat barbecueen.quote:Op maandag 6 april 2020 14:18 schreef 00wildchild het volgende:
Ik heb geen bovenburen, dat scheelt.
En die emmer water moet je proberen.![]()
Naast me wel. En al heeft ze er geen last van, dan verzint ze er wel last van.quote:Op maandag 6 april 2020 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet normaal op je balkon kunnen zitten omdat zij hun tafelkleed zo uitsloegen dat alle teringzooi bij mij kwam te liggen, meerdere keren wat van gezegd, kleed vastgepakt terwijl ze het deden. Hielp allemaal niks. En dan wel gaan janken als er tien minuten rook van m'n barbecue af komt. Stelletje teringleijers.
[..]
Dan heeft sowieso er niemand last van als je op je balkon gaat barbecueen.
Jammer dan voor haarquote:Op maandag 6 april 2020 14:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Naast me wel. En al heeft ze er geen last van, dan verzint ze er wel last van.
Niemand vroeg jou watquote:
Je vroeg toch hoe het met de kantoorplant ging? Die is letterlijk bezig met zijn laatste dagenquote:
Is dit niet altijd het geval?quote:
quote:Op maandag 6 april 2020 15:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je vroeg toch hoe het met de kantoorplant ging? Die is letterlijk bezig met zijn laatste dagen
Helaas wel.quote:
Ik vroeg het ook niet aan jou godvergeten trollquote:Op maandag 6 april 2020 15:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je het niet wilt weten dan moet je het ook niet vragen broer
Speltip 1: ga er niet op in.quote:Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou godvergeten troll
Ik heb goed nieuws vriend. Mijn playseat wordt morgen bezorgdquote:Op maandag 6 april 2020 14:47 schreef Kiid het volgende:
Werken op kantoor is best kut ten opzichte van thuiswerken. Hopelijk duurt corona nog 5 jaar ofzo
Dank je.quote:
Welkom in 2020 vriendquote:Op maandag 6 april 2020 15:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws vriend. Mijn playseat wordt morgen bezorgd
Waarom zou je er niet op in gaan? We komen toch hier om met elkaar te tsjetten. Juist in deze tijd is het contact onderling van cruciaal belangquote:Op maandag 6 april 2020 15:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Speltip 1: ga er niet op in.
Dat maakt toch niet uit? Als je in een groep mensen staat dan begin je toch ook niet pas met praten als wat aan je gevraagd wordt? Dat is de sociale dynamiek vriend. Wees blij dat wij met zijn 2'en de boel hier nog een beetje dragen qua activiteitquote:Op maandag 6 april 2020 15:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik vroeg het ook niet aan jou godvergeten troll
quote:
Welke playseat heb jij?quote:Op maandag 6 april 2020 15:50 schreef Kiid het volgende:
Ik weet nog wel de eerste dag dat ik mijn playseat binnen kreeg. Heb er zelfs in geslapen
Zelfs mijn FB profielfoto had ik veranderd naar die seat. Ik was en ben er erg blij mee
Hallo vriendelijke vriend. Goed weekend gehad?quote:
Ja mooi. Goed tuin weekend geweest met de bbqquote:Op maandag 6 april 2020 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hallo vriendelijke vriend. Goed weekend gehad?
Lekkere zin HAHAHAquote:Op maandag 6 april 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed tuin weekend geweest met de bbq
Ja.quote:Op maandag 6 april 2020 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekkere zin HAHAHA
Heet man buiten.
Was de BBQ een beetje een succes?quote:
Uiteraard. Hoe was jouw weekend?quote:Op maandag 6 april 2020 16:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Was de BBQ een beetje een succes?
Lekker man. Wat heb je allemaal op de gril gegooid vriend?quote:Op maandag 6 april 2020 15:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja mooi. Goed tuin weekend geweest met de bbq
En terechtquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
De challenge aangezien mijn vriendin mij zou vermoorden als ik een vaste playseat zou kopen
Ja heerlijk vriend. Voor het eerst bij de supermarkt geweest sinds een tijdje. Kwam er niet in zonder winkelwagen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uiteraard. Hoe was jouw weekend?
Vriend. IK HEB DEZELFDE BESTELDquote:Op maandag 6 april 2020 16:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
De challenge aangezien mijn vriendin mij zou vermoorden als ik een vaste playseat zou kopen
Ja dat is de nieuwe regel haha.quote:Op maandag 6 april 2020 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja heerlijk vriend. Voor het eerst bij de supermarkt geweest sinds een tijdje. Kwam er niet in zonder winkelwagen.
Ach ja het zal vast helpen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat is de nieuwe regel haha.
Het is vooral volgens mij zodat ze beter kunnen tellen hoeveel mensen binnen zijn.quote:
Ik dacht voor afstand.quote:Op maandag 6 april 2020 16:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is vooral volgens mij zodat ze beter kunnen tellen hoeveel mensen binnen zijn.
Daar doet je boy niet aan hoorquote:Op maandag 6 april 2020 16:36 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wilde zeggen gezicht maar het is kiid dus nvm
GMTA. Is een goed dingetje hoor. Zit goed en makkelijk opgeruimd. Enige nadeel is wel dat het meer gedoe is natuurlijk, maar dat is inherent aan het design en de keuze die je maakt.quote:
Het handige is wel dat ik bijv ook mijn playseat zou kunnen meenemen als wij zouden afspreken bij jou thuis. Enige dat ik nodig heb is een tv, stopcontact en mijn Xbox One X. Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurtquote:
Hold my beerquote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurt
Denk niet dat dit gaat gebeuren maar oke.quote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het handige is wel dat ik bijv ook mijn playseat zou kunnen meenemen als wij zouden afspreken bij jou thuis. Enige dat ik nodig heb is een tv, stopcontact en mijn Xbox One X. Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurt
Ik denk het ook niet want hoewel de playseat portable is neem je het niet zomaar ff mee naar iemandquote:Op maandag 6 april 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat dit gaat gebeuren maar oke.
Ik doe niet aan day drinking helaas. Moet gewoon werken =/. Nederland en de economie draaiende houden hoe kut dat ook isquote:
Ik kan niet ontkennen dat ik hem soms ook wel mis. Maar het heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou nog geen 5 minuten zonder mijn tv kunnen. Entertainment in de meest pure vorm
Klopt, ben er ook al aan gebonden dankzij mijn kleine kamertje. Installeren wordt inderdaad iets moeilijker maar het is beter dan op mijn bureaustoel racen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
GMTA. Is een goed dingetje hoor. Zit goed en makkelijk opgeruimd. Enige nadeel is wel dat het meer gedoe is natuurlijk, maar dat is inherent aan het design en de keuze die je maakt.
Als het aan mij zou liggen zou ik die F1 seat kopen en midden in de woonkamer zetten. Mja, vrouwen snappen dat soort dingen niet
Zo zeg, ben jij even stoer, durf je ook je middelvinger naar ze op te steken?quote:
Ik hou wel van stilte in huis.quote:Op maandag 6 april 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond het wel fijn om tv te hebben. Heb je iig wat achtergrond geluid. Voelt het allemaal wat levendiger in huis.
nee want wouten zijn machtswellustelingen die ieder excuus aan te grijpen om je af te zeikenquote:Op maandag 6 april 2020 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zeg, ben jij even stoer, durf je ook je middelvinger naar ze op te steken?
Dat is ook wel voornaamste reden dat ik het mis ja. Op de achtergrond Pauw nog even aan ofzo. DOe je toch niet zo snel op je laptopquote:Op maandag 6 april 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond het wel fijn om tv te hebben. Heb je iig wat achtergrond geluid. Voelt het allemaal wat levendiger in huis.
quote:Op maandag 6 april 2020 17:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee want wouten zijn machtswellustelingen die ieder excuus aan te grijpen om je af te zeiken
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politiequote:
Nee.quote:
Ik vind deze beter van zequote:
is ook harde jaquote:
netjes, ben naar de kringloop geweest en broek van 400 euro ofzo voor twee euro gevondenquote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politie![]()
Daar
quote:Op maandag 6 april 2020 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Wees maar blij dan dat je niet boven me woont fok-it.
Ik heb boven me een gekkie wonen die zwaar aan de drank zit, met spullen gaat gooien en zijn eten meermaals aan laat branden dus kom gerust zou ik zeggenquote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politie![]()
Daar
Wejooh. Zo'n dure merkbroek bij de kringloop?quote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook harde ja
[..]
netjes, ben naar de kringloop geweest en broek van 400 euro ofzo voor twee euro gevonden
Ooooooohquote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb boven me een gekkie wonen die zwaar aan de drank zit, met spullen gaat gooien en zijn eten meermaals aan laat branden dus kom gerust zou ik zeggen
Ik ook niet, maar ik snap ook niet dat iemand 400 euro voor een jas betaald, of schoenenquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat iemand 400 euro voor een broek betaalt.
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doenquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat iemand 400 euro voor een broek betaalt.
jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wejooh. Zo'n dure merkbroek bij de kringloop?
Wel erg gulle gever danquote:Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doen
[..]
ja
Welk merk?quote:Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doen
[..]
ja
denk niet dat ze weten wat ze in huis hadden, is van Corneliani, een wat minder bekend luxe modehuis (i.t.t. gucci of burberry ofzo)quote:
Dat is, 80 gram coke? Think about itquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Mijn 2 zomerjassen zijn minimaal 400 per stuk
Zie mij stoer zijn
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horenquote:
ik zie jou in mijn hoofd echt met canada goose parka van een k rondlopen tbhquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Zie mij stoer zijn
Denk dat je nu met pep in de war bent.quote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horen
Ja das wel duur jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk niet dat ze weten wat ze in huis hadden, is van Corneliani, een wat minder bekend luxe modehuis (i.t.t. gucci of burberry ofzo)
Nee, woolrich. Maar daar nu te warm voorquote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik zie jou in mijn hoofd echt met canada goose parka van een k rondlopen tbh
HAHAAAHHAHAHAHquote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horen
Oh, nou ja. 40 gram dan?quote:
Jawelquote:Op maandag 6 april 2020 17:37 schreef Amarantha het volgende:
Fok-it weetje echt niet dat coke duur is?
Pep kun je onder de eu pg krijgen, sos niet helaasquote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JawelMaar ik zie inderdaad dat ik het wat onderschat heb
toch ook op tv, in films etc. altijd burgertjes die van neusje poederen houdenquote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut
Niet iedereen zit in die wereld.
Oh ik wist eigenlijk al voor ik ooit drugs had gehad dat coke duur is.quote:Op maandag 6 april 2020 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wut
Niet iedereen zit in die wereld.
Als je een gr haalt, krijg je meestal gemiddeld maar 0,8.quote:
Pepquote:Op maandag 6 april 2020 17:39 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pep kun je onder de eu pg krijgen, sos niet helaas
Dat weet iedereen wel. Maar de straatprijzen is niet iedereen bekend meequote:Op maandag 6 april 2020 17:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik wist eigenlijk al voor ik ooit drugs had gehad dat coke duur is.
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.quote:Op maandag 6 april 2020 17:41 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Als je een gr haalt, krijg je meestal gemiddeld maar 0,8.
Als je gr mix krijgt, kan het zijn dat je betaalt voor een gr sos maar dat er maar 0,2 of 0,3 in zit en rest andere zooi
Paar flinke slokken drinken nemen, helpt bij mij altijd wel eigenlijk.quote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Gore chemische nasmaak in je keel de rest van de avond
Gelijk mes tussen je ribben danquote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.
Gewoon je zooi niet bij mo en ali halenquote:Op maandag 6 april 2020 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik zou gaan protesteren.
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit niequote:Op maandag 6 april 2020 17:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Paar flinke slokken drinken nemen, helpt bij mij altijd wel eigenlijk.
Alsof ik dat dan drink.quote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit nie
Niet wegspoelen met gquote:Op maandag 6 april 2020 17:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die zure redbull van je zeker, ik hoef die shit nie
Beetje zonde van het geld als je kop nog steeds niet om aan te zien isquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Zie mij stoer zijn
Damn.quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld als je kop nog steeds niet om aan te zien is
Die is echter niet te verbouwen voor 400 euroquote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Mwah geen moeite mee, kan er mee leven.quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?quote:Op maandag 6 april 2020 17:47 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Doe geen moeite je staat al op block 🙅🏼♀quote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?
lolwatquote:Op maandag 6 april 2020 17:53 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?
Ja ik ben nu degene die post maar ze kijken gelijktijdig allemaal mee. Morgen zit tardis weer op dit accountquote:Op maandag 6 april 2020 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah geen moeite mee, kan er mee leven.
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
hee, sorry dat ik weg was toen je wakker werd. de emoties kwamen te dichtbij en ik voelde me schuldig tegenover mijn man. ik stuur je binnenkort nog een bericht waarin ik alles uitleg oké?quote:
Ik geloof dit meteenquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja ik ben nu degene die post maar ze kijken gelijktijdig allemaal mee. Morgen zit tardis weer op dit account
Ja is goed hoor. Neem je tijdquote:Op maandag 6 april 2020 17:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet tegen pharkus zeggen aubquote:
Het is dat ik je hier niks kan makenquote:Op maandag 6 april 2020 17:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet tegen pharkus zeggen aub
Hier heb ik ook eens topnacht op gehadquote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Andere drugs dan PCP gebruiken
Noobs
Daarom ben ik blij dat er niemand meer in klbsc zitquote:Op maandag 6 april 2020 17:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is dat ik je hier niks kan maken
Trut
Opzich wel jammerquote:Op maandag 6 april 2020 18:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Daarom ben ik blij dat er niemand meer in klbsc zit
moet je bij je collega’s zijnquote:
Je kan ook niet zo janken natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
moet je bij je collega’s zijn
Hoezo bangquote:Op maandag 6 april 2020 18:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ben bang voor drugs tegenwoordig, al zou ik wel nog eens een nachtje willen spacen op de X.
Ja toch.
Ik zit er het langst, de rest boeit nietquote:Op maandag 6 april 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand voor de niet-klbers niet een smeuïge geschiedenispost maken? Met tijdlijn en legenda enzo
Tuurlijkquote:Op maandag 6 april 2020 18:08 schreef Fok-it het volgende:
Kan iemand voor de niet-klbers niet een smeuïge geschiedenispost maken? Met tijdlijn en legenda enzo
Lekker goedkoop #goalsquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben er redelijk gevoelig voor, dus het kan ook snel vervelend worden.
Dat heb je goed onthouden.quote:
Volgens mij was dat in 2016 maar okquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tuurlijk
2017- Solotovski doet cachet
2018- het gaat uit en cachet gaat #anoniem
2019- de rest van klbsc gaat #anoniem
2020- klbsc down
Wel erg magertjes ditquote:Op maandag 6 april 2020 18:10 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Tuurlijk
2017- Solotovski doet cachet
2018- het gaat uit en cachet gaat #anoniem
2019- de rest van klbsc gaat #anoniem
2020- klbsc down
Niet gegaan ben terug bij Pierrequote:Op maandag 6 april 2020 18:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik ben heel attent.
Hoe is Jemen?
quote:Op maandag 6 april 2020 18:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Niet gegaan ben terug bij Pierre
quote:Op maandag 6 april 2020 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.jetpunk.com/quizzes/provinces-of-china-map-quiz
Bij hem of bij mij of het huis wat we (hij) gaan kopenquote:
Alle drie.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij hem of bij mij of het huis wat we (hij) gaan kopen
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrikaquote:Op maandag 6 april 2020 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oefenen
Ik kom tot 29, na 5 keer.
Djibouti.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrika
Die ken ik beetje rechtsboven in Afrikaquote:
Ja, dicht bij Jemen.quote:Op maandag 6 april 2020 18:28 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die ken ik beetje rechtsboven in Afrika
Met hoofdstadquote:
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.quote:Op maandag 6 april 2020 18:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben daar niet zo goed in denk ik. Alle landen van de wereld weet ik zo wel op te noemen maar nooit precies waar ze allemaal liggen. Vooral in Afrika
Bier drinken.quote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoietsquote:Op maandag 6 april 2020 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb nu 5 punten voor China. Wat een karwei. Morgen lukt dit niet meer.
Waar zou jouw sterke punt liggen, in een pubquiz?
Horror ook toch?quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
Als jij de gastheer bent wel jaquote:
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?quote:
Ik heb geen kliekjes. Ben een onafhankelijke geestquote:Op maandag 6 april 2020 18:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar leg eens uit. Het enige wat jij doet is sneue opmerkingen maken naar jan en alleman. Komt dit uit onzekerheid of voel je je dan extra stoer in het kliekje? Hoe werkt zoiets?
Moet ook gebeuren.quote:
Iedere quiz heeft wel een muziek ronde.quote:Op maandag 6 april 2020 18:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Topografie, muziek, boeken, hedendaags nieuws. Zoiets
quote:
Geen tuin of balkon om op te zitten?quote:
Hoe stoned ben je al?quote:
Vertel ons meer dan!quote:Op maandag 6 april 2020 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Tering kreeg even hartverzakking door mijn buurman.
In simracenquote:
Jawel beide zelfs maar moet ook gewoon werkenquote:
Ik ook. Ga wel met de laptop in de zon zittenquote:Op maandag 6 april 2020 20:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jawel beide zelfs maar moet ook gewoon werken
Online imago is ook belangrijk. Sterker nog, het is het belangrijkste als fok het enige is dat je hebtquote:Op maandag 6 april 2020 18:45 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet weten wat ik zonder jou zou moetenquote:Op maandag 6 april 2020 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Online imago is ook belangrijk. Sterker nog, het is het belangrijkste als fok het enige is dat je hebt
Herkenbaar. Zou mij ook geen raad weten zonder jouw aanwezigheidquote:Op maandag 6 april 2020 21:25 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik zou in ieder geval niet weten wat ik zonder jou zou moeten
Damn, sterkte maatquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Kkzooi een van mn beste vrienden is vanavond overleden
Sterkte manquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Sterkte en gecondoleerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!quote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pasen is juist de tijd dat de doden weer opstaan. Tenminste, daar gaat Pasen toch over?
Nou nou, dat gevloek is nergens voor nodig hierquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!
Jij bent echt een kankerstakker.quote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Pasen is juist de tijd dat de doden weer opstaan. Tenminste, daar gaat Pasen toch over?
Gecondoleerdquote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
Qftquote:Op maandag 6 april 2020 21:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kun je godverdomme niet een keer even normaal doen debiel?!
Sterkte!quote:Op maandag 6 april 2020 21:36 schreef Solotovski het volgende:
De avond is nog niet voorbijquote:Op maandag 6 april 2020 21:48 schreef Fok-it het volgende:
Jammer dat jij vanavond niet dood bent gegaan Kiid
Morgen is het zo ver. Hij is vandaag zeer snel naar het plaatsen van bestelling verzondenquote:Op maandag 6 april 2020 21:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe bevalt de stoel vriend? Of moet de stoel nog binnenkomen?
Hij kan dus ieder moment binnenkomenquote:Op maandag 6 april 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen is het zo ver. Hij is vandaag zeer snel naar het plaatsen van bestelling verzonden
Ben nou toch al best een tijdje Kiidquote:Op maandag 6 april 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Je bent echt een teringkneusje Azpi/Kiid/whatever.
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?quote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nou toch al best een tijdje Kiid. Azpi is denk ik al 2 jaar geleden ofzo?
Johquote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?
Dat is een lang verhaal vriend. Ik had een schone lei nodig ivm vkquote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?
'quote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal vriend. Ik had een schone lei nodig ivm vk
je hebt niet eens een hond blaaskaakquote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hoeft mij geen vriend te noemen hoor, ik zou mn hond nog van je af trappen
Heb je een hond dan? Wat voor een hond?quote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hoeft mij geen vriend te noemen hoor, ik zou mn hond nog van je af trappen
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetischquote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt niet eens een hond blaaskaak
ja dat begrijp ik toch niet...quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetisch
Dat dacht ik al een jaquote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt niet eens een hond blaaskaak
Welke hond zou je hypothetisch willen hebben dan?quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetisch
gewoon stoppen met werk en uitkering trekkenquote:Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat dacht ik al een ja. Al zou een hond wel leuk zijn, maar dan moet je wel veel thuis zijn om ervoor te zorgen en ik moet gewoon werken )=
Tja, als ik zelf stop dan heb ik nergens recht opquote:Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon stoppen met werk en uitkering trekken
Kun je het een beetje?quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel heb net gitaarles gehad (althans soort van) en ga zo lekker naar bedje
gewoon eerste beste vrouwelijke collega onzedelijk benaderenquote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, als ik zelf stop dan heb ik nergens recht op
Normaliter kan ik de avonden makkelijk doorkomen maar ik heb mij toch een partij trek. IF valt niet altijd even makkelijk, maar voor de rest gaat het goed.quote:
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.quote:Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon stoppen met werk en uitkering trekken
Volgens mij vroeg ik jou echt helemaal niks.quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Normaliter kan ik de avonden makkelijk doorkomen maar ik heb mij toch een partij trek. IF valt niet altijd even makkelijk, maar voor de rest gaat het goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |