Morgen is het zo ver. Hij is vandaag zeer snel naar het plaatsen van bestelling verzondenquote:Op maandag 6 april 2020 21:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoe bevalt de stoel vriend? Of moet de stoel nog binnenkomen?
Hij kan dus ieder moment binnenkomenquote:Op maandag 6 april 2020 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Morgen is het zo ver. Hij is vandaag zeer snel naar het plaatsen van bestelling verzonden
Ben nou toch al best een tijdje Kiidquote:Op maandag 6 april 2020 21:55 schreef Amarantha het volgende:
Je bent echt een teringkneusje Azpi/Kiid/whatever.
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?quote:Op maandag 6 april 2020 21:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ben nou toch al best een tijdje Kiid. Azpi is denk ik al 2 jaar geleden ofzo?
Johquote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?
Dat is een lang verhaal vriend. Ik had een schone lei nodig ivm vkquote:Op maandag 6 april 2020 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam eigenlijk veranderd? Op je oude username werd je ook al uitgekotst zeker?
'quote:Op maandag 6 april 2020 21:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is een lang verhaal vriend. Ik had een schone lei nodig ivm vk
je hebt niet eens een hond blaaskaakquote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hoeft mij geen vriend te noemen hoor, ik zou mn hond nog van je af trappen
Heb je een hond dan? Wat voor een hond?quote:Op maandag 6 april 2020 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Je hoeft mij geen vriend te noemen hoor, ik zou mn hond nog van je af trappen
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetischquote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt niet eens een hond blaaskaak
ja dat begrijp ik toch niet...quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetisch
Dat dacht ik al een jaquote:Op maandag 6 april 2020 22:05 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je hebt niet eens een hond blaaskaak
Welke hond zou je hypothetisch willen hebben dan?quote:Op maandag 6 april 2020 22:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom staat er ook zou lieve schat. hypothetisch
gewoon stoppen met werk en uitkering trekkenquote:Op maandag 6 april 2020 22:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat dacht ik al een ja. Al zou een hond wel leuk zijn, maar dan moet je wel veel thuis zijn om ervoor te zorgen en ik moet gewoon werken )=
Tja, als ik zelf stop dan heb ik nergens recht opquote:Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon stoppen met werk en uitkering trekken
Kun je het een beetje?quote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
jawel heb net gitaarles gehad (althans soort van) en ga zo lekker naar bedje
gewoon eerste beste vrouwelijke collega onzedelijk benaderenquote:Op maandag 6 april 2020 22:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tja, als ik zelf stop dan heb ik nergens recht op
Normaliter kan ik de avonden makkelijk doorkomen maar ik heb mij toch een partij trek. IF valt niet altijd even makkelijk, maar voor de rest gaat het goed.quote:
Zou ik wel tijd en energie hebben voor een sociaal leven.quote:Op maandag 6 april 2020 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon stoppen met werk en uitkering trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |