Wejooh. Zo'n dure merkbroek bij de kringloop?quote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
is ook harde ja
[..]
netjes, ben naar de kringloop geweest en broek van 400 euro ofzo voor twee euro gevonden
Ooooooohquote:Op maandag 6 april 2020 17:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik heb boven me een gekkie wonen die zwaar aan de drank zit, met spullen gaat gooien en zijn eten meermaals aan laat branden dus kom gerust zou ik zeggen
Ik ook niet, maar ik snap ook niet dat iemand 400 euro voor een jas betaald, of schoenenquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat iemand 400 euro voor een broek betaalt.
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doenquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik snap niet dat iemand 400 euro voor een broek betaalt.
jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wejooh. Zo'n dure merkbroek bij de kringloop?
Wel erg gulle gever danquote:Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doen
[..]
ja
Welk merk?quote:Op maandag 6 april 2020 17:29 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
rt, voor een goed jas(je) kan ik dat nog wel begrijpen, zou het zelf niet doen
[..]
ja
denk niet dat ze weten wat ze in huis hadden, is van Corneliani, een wat minder bekend luxe modehuis (i.t.t. gucci of burberry ofzo)quote:
Dat is, 80 gram coke? Think about itquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Mijn 2 zomerjassen zijn minimaal 400 per stuk
Zie mij stoer zijn
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horenquote:
ik zie jou in mijn hoofd echt met canada goose parka van een k rondlopen tbhquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef Solotovski het volgende:
Mijn 2 zomerjassen zijn minimaal 400 per stuk
Zie mij stoer zijn
Denk dat je nu met pep in de war bent.quote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horen
Ja das wel duur jaquote:Op maandag 6 april 2020 17:33 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk niet dat ze weten wat ze in huis hadden, is van Corneliani, een wat minder bekend luxe modehuis (i.t.t. gucci of burberry ofzo)
Nee, woolrich. Maar daar nu te warm voorquote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ik zie jou in mijn hoofd echt met canada goose parka van een k rondlopen tbh
HAHAAAHHAHAHAHquote:Op maandag 6 april 2020 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja? Dacht dat je voor gram 5 euro ong betaalde, tenminste, dat kreeg ik atlijd te horen
Oh, nou ja. 40 gram dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |