Denk niet dat dit gaat gebeuren maar oke.quote:Op maandag 6 april 2020 16:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het handige is wel dat ik bijv ook mijn playseat zou kunnen meenemen als wij zouden afspreken bij jou thuis. Enige dat ik nodig heb is een tv, stopcontact en mijn Xbox One X. Iedereen heeft wel een tv met een stopcontact in de buurt
Ik denk het ook niet want hoewel de playseat portable is neem je het niet zomaar ff mee naar iemandquote:Op maandag 6 april 2020 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat dit gaat gebeuren maar oke.
Ik doe niet aan day drinking helaas. Moet gewoon werken =/. Nederland en de economie draaiende houden hoe kut dat ook isquote:
Ik kan niet ontkennen dat ik hem soms ook wel mis. Maar het heeft ook zo zijn voordelen.quote:Op maandag 6 april 2020 17:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou nog geen 5 minuten zonder mijn tv kunnen. Entertainment in de meest pure vorm
Klopt, ben er ook al aan gebonden dankzij mijn kleine kamertje. Installeren wordt inderdaad iets moeilijker maar het is beter dan op mijn bureaustoel racen.quote:Op maandag 6 april 2020 16:42 schreef Kiid het volgende:
[..]
GMTA. Is een goed dingetje hoor. Zit goed en makkelijk opgeruimd. Enige nadeel is wel dat het meer gedoe is natuurlijk, maar dat is inherent aan het design en de keuze die je maakt.
Als het aan mij zou liggen zou ik die F1 seat kopen en midden in de woonkamer zetten. Mja, vrouwen snappen dat soort dingen niet
Zo zeg, ben jij even stoer, durf je ook je middelvinger naar ze op te steken?quote:
Ik hou wel van stilte in huis.quote:Op maandag 6 april 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond het wel fijn om tv te hebben. Heb je iig wat achtergrond geluid. Voelt het allemaal wat levendiger in huis.
nee want wouten zijn machtswellustelingen die ieder excuus aan te grijpen om je af te zeikenquote:Op maandag 6 april 2020 17:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo zeg, ben jij even stoer, durf je ook je middelvinger naar ze op te steken?
Dat is ook wel voornaamste reden dat ik het mis ja. Op de achtergrond Pauw nog even aan ofzo. DOe je toch niet zo snel op je laptopquote:Op maandag 6 april 2020 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vond het wel fijn om tv te hebben. Heb je iig wat achtergrond geluid. Voelt het allemaal wat levendiger in huis.
quote:Op maandag 6 april 2020 17:21 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
nee want wouten zijn machtswellustelingen die ieder excuus aan te grijpen om je af te zeiken
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politiequote:
Nee.quote:
Ik vind deze beter van zequote:
is ook harde jaquote:
netjes, ben naar de kringloop geweest en broek van 400 euro ofzo voor twee euro gevondenquote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politie![]()
Daar
quote:Op maandag 6 april 2020 17:25 schreef Amarantha het volgende:
Wees maar blij dan dat je niet boven me woont fok-it.
Ik heb boven me een gekkie wonen die zwaar aan de drank zit, met spullen gaat gooien en zijn eten meermaals aan laat branden dus kom gerust zou ik zeggenquote:Op maandag 6 april 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed. Eerste dagje thuisgewerkt. Ging nog niet vlekkeloos gezien de halve middag brandalarm afging en we vervolgens bezoek kregen van eerst brandweer en daarna de politie![]()
Daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |